C-styles the legendary vol. Video

August 10, 2011 @ 00:27:41
ill watch just for the lolz

X

August 10, 2011 @ 00:29:12
I hope he wears a hat that fits

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

August 10, 2011 @ 00:33:36
i hope he has one of his songs playing in the background

#pedogangweindis

August 10, 2011 @ 00:35:19
^ lol, if he posts this video ill take back all the shit ive said about him

This new layout is a disappointment

August 10, 2011 @ 00:38:35
pfNIhvd8KIg
August 10, 2011 @ 00:40:48
jaded
i hope he has a big ass dong


this shit cray

i'm the best mayne, i deed it

August 10, 2011 @ 00:43:54
Originally posted by Inactive User
I hope he wears a hat that fits


.
August 10, 2011 @ 00:44:15
I'm tryna see what my penis size competition look like

I'm not a homo doe

August 10, 2011 @ 00:49:16
My man CStyles is about to surpass Sportfreaks legendary status
August 10, 2011 @ 00:51:35
lolololol @ 7 guests
August 10, 2011 @ 00:53:37
lol all yall cray.
August 10, 2011 @ 00:57:31
August 10, 2011 @ 01:19:59
Damn some crazy shit bout to drop
August 10, 2011 @ 01:27:04
August 10, 2011 @ 01:31:41
posting just incase becomes legendary smokeyface

www.ronindivision.com

August 10, 2011 @ 01:42:01
posting just incase becomes legendary smokeyface

.
thread is cray
August 10, 2011 @ 02:43:46
MUDAFUCKING RIOT IN LONDON just because this ♥♥♥♥♥ didint post earlier.

SHIT GOT CRAY.
August 10, 2011 @ 03:50:19
Eagerly anticipating this shit.
WTT made cstyles do it
August 10, 2011 @ 04:01:50
hahahahaha
August 10, 2011 @ 04:23:23
Thread of the year.
August 10, 2011 @ 08:47:53
August 10, 2011 @ 09:07:12
i'm getting hard just thinking about this

#pedogangweindis

August 10, 2011 @ 09:19:30
is that how the riots in london started? ha ha

so much anticipation built up for this, should i post it here or make a thread just for it?
August 10, 2011 @ 09:22:37
doesnt matter, just do both so everyone will see it either way

My garbage can eats better than 99% of the world.

August 10, 2011 @ 09:23:14
it's buzzing that much huh? damn, i even get a thread made in my honor, it's coming guys no pun!
August 10, 2011 @ 09:24:06
i should post a sex tape every month, i got that many man...
August 10, 2011 @ 09:54:46
YO this shit cray!!

trillmurrayy.tumblr.com

August 10, 2011 @ 09:58:10
C-styles, how'd you find HB? No hate tho

trillmurrayy.tumblr.com

August 10, 2011 @ 10:17:08
i just stumbled on it one day, found it on a search engine when i was trying to look for some kicks
August 10, 2011 @ 11:40:10
i should post a sex tape every month, i got that many man...


"ChicagoStyles"

That's not how you spell Brian Pumper daw
Please login first to reply.
x