That Feeling Vol.The Official Simp Nigga Thread

December 22, 2011 @ 09:05:02

"How much pain I've been through this passed week. Sitting in the corner thinking, tearing up inside but you don't really notice. You may not love me anymore but truth is I'm still in love with you. If only you can see how much i feel so much pain. One day you'll realize why I might not be here anymore."

if you look
real hard
you can watch my fist
beat you down

/offtopic
/hypebeast


I don't even know



/internet

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

December 22, 2011 @ 09:10:20
The comments to this picture doe...fucking simp faggot.



cannot stop laughing at the comments, fricken simp bitches thinking they'd get pussy writing that shit online
December 22, 2011 @ 10:11:59
The comments to this picture doe...fucking simp faggot.



cannot stop laughing at the comments, fricken simp bitches thinking they'd get pussy writing that shit online

I follow that TexasTrill dude. He IS the guy holding the sign in the picture lol, he's just being sarcastic. That dude is a troll gawd

burr

December 22, 2011 @ 10:36:51

omg

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

December 22, 2011 @ 22:16:33
Damn she cute, I'd probably simp that.
December 22, 2011 @ 23:02:58

omg

Not really simp, but shoulda put that troll face at the end
December 23, 2011 @ 04:08:39


Originally posted by Inactive User
ALMOSTSOMEBODY: in my hands.... a broken heart that needs mending

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

December 23, 2011 @ 06:38:36
dmwalking
Moderator
The comments to this picture doe...fucking simp faggot.



cannot stop laughing at the comments, fricken simp bitches thinking they'd get pussy writing that shit online

I follow that TexasTrill dude. He IS the guy holding the sign in the picture lol, he's just being sarcastic. That dude is a troll gawd


I can't find him. smh I would like to follow.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

December 23, 2011 @ 06:59:29
dmwalking
Moderator

a must watch.


wow master simpetry right here. It's a nice spoken word poem......he'd get the buns....but he can only wish he was her man which means he's in the friend zone.....so he's a simp. SMH. Poetry is so powerful too. I use it to get mine. How can you be in the friend zone son? SMH. NIgs are just born to be simps I guess.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

December 23, 2011 @ 07:05:29






InternetEnlightenment.tumblr.com → KoFax

December 23, 2011 @ 07:26:32
Originally posted by Inactive User


Originally posted by Inactive User
ALMOSTSOMEBODY: in my hands.... a broken heart that needs mending


free max b 2013

December 23, 2011 @ 23:47:27

free max b 2013

December 24, 2011 @ 01:32:46
December 24, 2011 @ 05:26:21
December 24, 2011 @ 05:31:02
December 24, 2011 @ 05:47:07

free osama. young steak dinner. @anthonynoire

December 24, 2011 @ 07:41:26

I threw up in my mouth.
December 24, 2011 @ 07:49:51

I threw up in my mouth.


Holy shit...LMAO...too realistic. Tell me that isn't real. Please.
December 24, 2011 @ 08:41:19





I'm sorry but you deserved to get heartbroken
December 24, 2011 @ 10:26:18

YES.

InternetEnlightenment.tumblr.com → KoFax

December 25, 2011 @ 01:03:43

a must watch.


wow master simpetry right here. It's a nice spoken word poem......he'd get the buns....but he can only wish he was her man which means he's in the friend zone.....so he's a simp. SMH. Poetry is so powerful too. I use it to get mine. How can you be in the friend zone son? SMH. NIgs are just born to be simps I guess.


think it was some project for class or something by reading the info.. i went to high school with that guy though so i'd believe it..
December 28, 2011 @ 02:19:09
December 28, 2011 @ 09:30:38
you make her say "aww" i make her say "ahh". lol'd when i saw this
December 29, 2011 @ 16:57:30
December 29, 2011 @ 17:21:11
December 29, 2011 @ 18:22:16

omg

Not really simp, but shoulda put that troll face at the end


not simping, that was a G move.
December 29, 2011 @ 18:50:59


thats funny, I had wedding pictures taken in that exact same spot, for a marine corps wedding too... oh coolstorybro

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

December 29, 2011 @ 19:27:35

omg

Not really simp, but shoulda put that troll face at the end


not simping, that was a G move.


corny as fuck but it did the job smokeyface props to the nigga

THIS CANDYLAND NIGGA

December 29, 2011 @ 20:54:18
(Invalid img)
Please login first to reply.
x