That Feeling Vol.The Official Simp Nigga Thread

Feb 27, 2012 @ 03:20


THE FAIRY PRINCE OF SIMP NIGGAS RIGHT HERE


sweet baby jesus in heaven what the fuck is this

.

Feb 27, 2012 @ 03:37


THE FAIRY PRINCE OF SIMP NIGGAS RIGHT HERE


Oh nah this the type of nigga to kill her ass and have sex with her dead body or some shit.
Feb 27, 2012 @ 04:03
Originally posted by Inactive User


how can you live with yourself
Feb 27, 2012 @ 05:16
I win with this video right here...niggas is cryin.

Who hurt this nigga?


Feb 27, 2012 @ 05:38
Feb 27, 2012 @ 08:01


smh


SMFH...these niggas quoting a 8 inch tall plastic astronaut nigga. Buzz Lightyear is that nigga but there should be a rule about quoting niggas who is smaller than some niggas dicks. #SMFH #DUMBAZZNIKKAS

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

Feb 27, 2012 @ 09:52
http://www.youtube.com/watch?v=B0eTIQE2jdE&feature=related

this ♥♥♥♥♥ said you can tell if someone a player because they look better than everyone else smh. Whats up with the 40% increase of gay ♥♥♥♥♥s nowadays?


there are niggas like this faggot out there nowadays? smfh
Feb 29, 2012 @ 08:55

InternetEnlightenment.tumblr.com → KoFax

Feb 29, 2012 @ 10:26


posing with other niggas with your shirt off? when did this become so acceptable?????

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Mar 06, 2012 @ 04:34
Mar 06, 2012 @ 04:37
smh


hahahahahhahahaaa
Mar 07, 2012 @ 03:07


*dead*
Mar 07, 2012 @ 03:10

1-800-HOTLINEBLING

Mar 17, 2012 @ 05:51

not sure if cstyles or pinoy

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Mar 17, 2012 @ 07:18


"I bet you wish you had a boyfriend like mine blushing Dyes my hair, cooks for me, gives me massages, AND giving me a pedicure. I love my baby blushing"

http://callmeweylie.tumblr.com/post/11983925296/i-bet-you-wish-you-had-a-boyfriend-like-mine

/thread


This is the sickish shit in this entire thread... Nothing will top that...
That's on another level. A pedicure ? Shaping her toe nails ? WTF..... You got time for that kind of shit ?


I'm speechless...

http://tonyhoangphoto.com

Mar 17, 2012 @ 19:59
Mar 17, 2012 @ 22:14
http://www.youtube.com/watch?v=BHLAgQ1UjRI&feature=player_embedded
Mar 17, 2012 @ 22:41
Mar 17, 2012 @ 23:00
Alcohol + Other women
Mar 17, 2012 @ 23:12
Originally posted by Inactive User


Mar 19, 2012 @ 02:29
clearly, this simp is five minutes away from getting his dick sucked -__- smh

Mar 19, 2012 @ 03:33
This bitch broke my heart today b.
Mar 21, 2012 @ 23:12
Mar 21, 2012 @ 23:49
I met this girl like 3 years ago, we have been chilling ever since always been kinda into each other but never really did anything.. until 2months ago we started kissing, having sex etc. I fell stupid in love with her(always have been but now more than ever), she is definetly feeling me but not as much as I do, thus we cant be together.....
we have agreed on friends with benefits if im ok with it (which guy would say no?). I feel so lost inside I want more but cant have.. any suggestions, tips or anythings?

I never really post in forums, so thanks for reading if you did
Mar 22, 2012 @ 00:01
I met this girl like 3 years ago, we have been chilling ever since always been kinda into each other but never really did anything.. until 2months ago we started kissing, having sex etc. I fell stupid in love with her(always have been but now more than ever), she is definetly feeling me but not as much as I do, thus we cant be together.....
we have agreed on friends with benefits if im ok with it (which guy would say no?). I feel so lost inside I want more but cant have.. any suggestions, tips or anythings?

I never really post in forums, so thanks for reading if you did

honestly, what type of advice do you expect posting in the simp thread? you must be some type of retard pinoy simp hybrid.

Easy mang...

Mar 22, 2012 @ 00:45
Originally posted by Inactive User
I met this girl like 3 years ago, we have been chilling ever since always been kinda into each other but never really did anything.. until 2months ago we started kissing, having sex etc. I fell stupid in love with her(always have been but now more than ever), she is definetly feeling me but not as much as I do, thus we cant be together.....
we have agreed on friends with benefits if im ok with it (which guy would say no?). I feel so lost inside I want more but cant have.. any suggestions, tips or anythings?

I never really post in forums, so thanks for reading if you did

honestly, what type of advice do you expect posting in the simp thread? you must be some type of retard pinoy simp hybrid.


guys! leave him alone. hes been having a hard time ever since he cut off his rat tail...
Mar 22, 2012 @ 04:02
Originally posted by Inactive User
honestly, what type of advice do you expect posting in the simp thread? you must be some type of retard pinoy simp hybrid.


guys! leave him alone. hes been having a hard time ever since he cut off his rat tail...



DEAD
Mar 22, 2012 @ 13:53
:D no hate I was kind of expecting this
guys! leave him alone. hes been having a hard time ever since he cut off his rat tail...



DEAD


:D no hate I was kind of expecting this, but I guess everyone else is tough as fuck with no heart..
and if anything I am a german-colombian retard simp hybrid whatever :D just thought somebody might have been in a similiar situation etc...
Mar 23, 2012 @ 20:56
Mar 23, 2012 @ 22:55


THE FAIRY PRINCE OF SIMP NIGGAS RIGHT HERE



oh my god
Please login first to reply.