That Feeling Vol.The Official Simp Nigga Thread

July 05, 2011 @ 20:01:47
July 05, 2011 @ 21:42:32
lol
July 05, 2011 @ 21:47:59
matthew eaton >

•••

July 05, 2011 @ 22:18:24
dude i feel u
July 05, 2011 @ 22:21:33
we all feel
July 06, 2011 @ 00:19:08
July 06, 2011 @ 00:29:44
July 06, 2011 @ 02:16:27
July 06, 2011 @ 10:42:33
laaawwwll

You're not an adequate lover

http://www.youtube.com/watch?v=2rjHZQ_LQsg


oh Flight Of The Conchords, why did you leave us.
July 08, 2011 @ 12:49:07
July 08, 2011 @ 15:14:46
^u can put that shit in your signature instead of pasting it in every single one of your posts...
July 08, 2011 @ 15:46:27

I Know That Feel Bro... smh
July 08, 2011 @ 15:54:07


July 08, 2011 @ 16:07:50
July 09, 2011 @ 01:57:07
it's even hard to be sensitive nowadays
July 11, 2011 @ 03:08:34

Inactive User

fuck u troll
July 11, 2011 @ 17:25:43
July 11, 2011 @ 19:24:28


does anyone notice that the battery life changes all too quickly too quickly to fix, i know that feel bro

and that cathy ngueyn girl is fine for a nguyen i ain't finna lie
July 11, 2011 @ 21:00:42
hahahahahhaha shit is jokes!
July 12, 2011 @ 14:51:17
July 21, 2011 @ 12:38:53
The Official Simp ♥♥♥♥♥ Thread
With all the Simping thats going on these days we need a thread to post all the simp shit we see.
I guess I'll start it off.












I know it's not the real Wiz, but it's just fucking hilarious.
July 21, 2011 @ 12:48:17
That first guy... What a complete faggot.

Drake thing is kinda true tho, isn't it.
July 21, 2011 @ 12:54:58




July 21, 2011 @ 15:24:35
usually Drake quotes >>> Wiz quotes
July 21, 2011 @ 15:41:05
man this shit is gay fa rill fa rill
July 21, 2011 @ 15:49:48

Lol, did this guy mean homosexual abuse?
July 21, 2011 @ 16:47:41






lol These fake Wiz quotes are hilarious.
July 21, 2011 @ 17:09:59
July 21, 2011 @ 17:24:38
That first guy... What a complete faggot.

Drake thing is kinda true tho, isn't it.


Cosign might be on that gay shit but when my ex dumped me I felt like shit
July 21, 2011 @ 17:35:49
That KushandWizdom Tumblr pisses me the fk off. lol...

.

Please login first to reply.
x