kate upton gives me a boner

Sep 08, 2012 @ 16:50
Sep 08, 2012 @ 18:20

bet terry tapped that afterwards
Nov 16, 2012 @ 04:00

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Nov 16, 2012 @ 04:55

bet terry tapped that afterwards

terry taps anything and everything with two legs and a vagina
Feb 13, 2013 @ 01:07




laughingo1_500.jpg" alt="" />

















Feb 13, 2013 @ 01:47
dis 2013 shoot>>>
Feb 13, 2013 @ 01:51
her stomach confuses me.
them titties tho
Feb 13, 2013 @ 01:52
thank you basedgod

hansum is 4ever

Feb 13, 2013 @ 01:53
http://www.youtube.com/watch?v=-jJZGrL2vgA

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Feb 13, 2013 @ 02:20
glad this thread got updated

Aussie Diamond Lifer Instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

Feb 13, 2013 @ 02:21
Her face ain't nothin to ride home about tbh
Feb 13, 2013 @ 02:24
If you had her and Katy Perry, you'd be in Heaven.
Feb 13, 2013 @ 02:55
Her tits made her famous. I ain't complainin' smokeyface
Feb 13, 2013 @ 06:03
Her face ain't nothin to ride home about tbh
quit playin' you know you would hit that
Feb 13, 2013 @ 15:11
ive never heard of her, she look good as fuck though.
Feb 14, 2013 @ 02:13
Feb 14, 2013 @ 03:29
Word is that she got like frost bites and other injuries after that shoot

And lol @ dude saying he never heard of her. Dude musta been living under a rock 

Instagram: @esoJlaziR

Feb 15, 2013 @ 02:08
 

 

 

 
Feb 15, 2013 @ 06:27
Just received my issue in the mail. My god, she fine AF!
Feb 15, 2013 @ 07:15
Overrated. She's simply known for her looks, yet guys worship her.
Feb 15, 2013 @ 07:57
only known for her rack....everything else is weak

Anti-social(media)

Feb 15, 2013 @ 08:04
Overrated. She's simply known for her looks, yet guys worship her.
Yeah, cause my top priority on being interested in a super model would be her "personality" 

hansum is 4ever

Feb 16, 2013 @ 00:47
Overrated. She's simply known for her looks, yet guys worship her.
Yeah, cause my top priority on being interested in a super model would be her "personality" 
That's why there shouldn't be such thing as a supermodel in the first place, brother.
Feb 16, 2013 @ 04:51
ughhhhh! why did i listen to my penis and click this thread?
Feb 16, 2013 @ 18:51
Being a supermodel is a degrading job.
Feb 16, 2013 @ 20:41
fuk u 


10char
Apr 14, 2013 @ 03:56
Jun 22, 2013 @ 00:53
anybody see the video tmz put out of kate topless? i missed it and the videos private now smh
Jun 22, 2013 @ 02:08
Jun 22, 2013 @ 03:16
^ where's the uncensored version? Wanna see them pink nips

Instagram: @esoJlaziR

Please login first to reply.
HYPECHAT 0