April 27, 2011 @ 06:05 PM
Nigga Man

Post: 1492

Join Date: Oct 2009

April 27, 2011 @ 06:12 PM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

The only thing I'm wondering is if she's a freak.

You know about them quiet shy bitches.
April 27, 2011 @ 06:16 PM
Beach2theBay

Post: 3392

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

Me and my bros are staying up to watch and throwing a party. We even have a drinking game created for the ceremony.









Jk. I'm from america bitch. I don't give a fuck about a figure head's grandson who doesn't even have any power. Suck a dick.
April 27, 2011 @ 06:22 PM
Nigga Man

Post: 1492

Join Date: Oct 2009

The only thing I'm wondering is if she's a freak.

You know about them quiet shy bitches.


www.youtube.com/watch?v=fhLifRJrIpY
April 27, 2011 @ 06:25 PM

Inactive

This wedding has given us public holiday so I'm happy.
11 days off in a row ftw.

/

Kate would get it &)
April 27, 2011 @ 07:38 PM
bonemarrow

Post: 2309

Join Date: Mar 2011

Location: eastcoast

This wedding has given us public holiday so I'm happy.
11 days off in a row ftw.

/

Kate would get it &)


lucky fuck

http://www.last.fm/user/basedvern

April 27, 2011 @ 08:13 PM
mrscrouge

Post: 796

Join Date: Jun 2009

Location: Miami

6 a/m eastern? lolllll nope
April 27, 2011 @ 08:16 PM
DonPedro

Post: 1242

Join Date: Nov 2007

Location: santa ana zoo

the royal wedding could eat a dick
April 27, 2011 @ 08:24 PM
LiquidSwords

Post: 833

Join Date: Jul 2008

Location: Madison,WI

I'm amazed at all the press this is getting. Why people care about this in America is beyond me.
April 27, 2011 @ 08:26 PM
motherland

Post: 1697

Join Date: Dec 2008

Location: detroit

motherfuckers out here dyin and starvin and shit







so you know

why is the world so fixated?
April 27, 2011 @ 08:36 PM
ThaGame

Post: 1495

Join Date: Apr 2009

im not getting any benefit at all from this shit so fuck them go to hell england
April 27, 2011 @ 08:47 PM
livestok

Post: 1942

Join Date: Oct 2009

Location: canada, dirty gully...

kate cool
April 27, 2011 @ 11:21 PM
chargerfan

Post: 672

Join Date: Mar 2008

Location: Santa Monica

The only thing I'm wondering is if she's a freak.

You know about them quiet shy bitches.


This.


And who gives a fuck about the wedding. I live in America damnit
April 27, 2011 @ 11:28 PM
nasDAQ

Post: 776

Join Date: Nov 2008

Location: Torontooooooooo

fuck the royal wedding
April 27, 2011 @ 11:35 PM
BKBROWN

Post: 2496

Join Date: Aug 2010

Location: SD \\ CHI

fuck the royal wedding

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

April 27, 2011 @ 11:49 PM
MrImFukNSleepN

Post: 2652

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

70 million dollar wedding. The fuck.
April 28, 2011 @ 01:14 AM
i_hate_simps

Post: 834

Join Date: Dec 2008

Location: Seattle

April 28, 2011 @ 01:36 AM
Beach2theBay

Post: 3392

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

Damn dirt cookies my nig?...................




Damn. That's fucked up. That dirt looks clean though. It's not like brown ass mud. Dirt cookies doe? Damn.
April 28, 2011 @ 02:00 AM
brannen

Post: 1685

Join Date: Dec 2007

Location: Los Angeles

It's a conspiracy.
April 28, 2011 @ 03:01 AM

Inactive

Loads of people are already camping out, lame.

Kate nudes need to happen
April 28, 2011 @ 03:44 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4370

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA

www.youtube.com/watch?v=dxi6XQWQMhQ&feature=player_embedded


i wish nothing but best wishes for kate n william.

but wtf? monarch? in fuckin' 21st century? GTFO.

get real, they ain't special.

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

April 28, 2011 @ 04:29 AM

Post: 812

Join Date: Aug 2010

there are people who have nothing to eat and they are throwing a 70 million wedding

cruel world
April 28, 2011 @ 07:29 AM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

Heard from the news that the Middletons ain't even sittin at the front of the church. They are placed like 6 - 10th row back Lmaooo
April 28, 2011 @ 08:17 AM
DeWale2

Post: 275

Join Date: Sep 2010

Location: London

LOL @ America even knowing the royal wedding is going on
April 28, 2011 @ 09:24 AM
ReZ

Post: 3259

Join Date: Dec 2007

Location: 510

LOL @ America even knowing the royal wedding is going on


you'd be surprised how fucking obsessed this country is with it; it's nearly downright irritating.
April 28, 2011 @ 10:33 AM
itsyababyboyzilla

Post: 1462

Join Date: Mar 2009

Location: London

fairly sure i've heard/read this is gonna be the most watched thing ever. more than the moon landing. 2 billion people.

but in the uk this is our second 4-day weekend in a row. and it's good for the economy or whatever.
April 28, 2011 @ 12:28 PM
SK1

Post: 1139

Join Date: Aug 2006

Location: mA$$

Grow up England and get rid of your monarchy.
April 28, 2011 @ 12:42 PM
Constellations

Post: 3054

Join Date: Jan 2010

Location: LeBroward County, Fl...

fairly sure i've heard/read this is gonna be the most watched thing ever. more than the moon landing. 2 billion people.

but in the uk this is our second 4-day weekend in a row. and it's good for the economy or whatever.

not according to the video chopzz posted...

\X/

April 28, 2011 @ 12:58 PM
TIMES

Post: 11

Join Date: Mar 2011

Location: LONDON TOWN

i hate the royal wedding so much. why does anyone care that two people you've never met are getting married???? i didn't even know that americans knew about it.
ima kill the queen so we can get new faces on money.
April 28, 2011 @ 01:00 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

I was invited personally as a guest of honor.

cool

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23


Please login first to reply.
Back To Top