HALLOWEEN SALE - UP TO 25% OFF - USE CODE: NOTRICKS14 (24 HOURS LEFT)
January 15, 2011 @ 09:29 AM
Hellah Fresh

Post: 4073

Join Date: Dec 2006

January 15, 2011 @ 10:17 AM
99%Shit

Post: 3457

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

he's putting every little idea into work without thinking twice.



He's doing nothing that Blek le Rat didn't already do in the 80s.

narsha.narsha.narsha

January 15, 2011 @ 10:34 AM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

if the idea isn't working out, throw it away. everyone can clearly see the simplicity of banksys ideas, but some calling it "so creative"... these people no nothing about ideas. out of all pieces he has done, i like about two. but as an artist, the artist himself has to be the one idea that makes him unique. he has to find himself so he can work on his oeuvre without even thinking. banksys ideas are just begging for attention.
i think he won't top the hype he already is, some of his prints cost already
January 15, 2011 @ 11:07 AM
flow

Post: 899

Join Date: Sep 2008

Location: Vienna, Austria

nah faust, i just care for art
January 15, 2011 @ 02:17 PM
Theseventhletter

Post: 9148

Join Date: Apr 2006

Location: Brooklyn New York Ci...

I think the point of exit through the gift shop was a way for banksy to show how he pretty much helped manipulate and create one of the worst pop artists of our time and that in and of itself was a work of art i guess you can say.
January 15, 2011 @ 02:31 PM
Shanklin

Post: 9597

Join Date: Nov 2006

I always liked dude because of the location and the grand scale where he does his work.

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

January 15, 2011 @ 02:45 PM
goldANDsacks

Post: 3189

Join Date: Jul 2009



win.
January 15, 2011 @ 02:48 PM
goldANDsacks

Post: 3189

Join Date: Jul 2009

thing is.... banksy's identity is eventually going to be revealed. at least when he dies. b/c the value of any artist's work greatly increases when they die. and for that to happen to banksy pieces, he has to officially die.

unless he fakes his death, shoots up the value of his work, then comes back and makes a fool out of everyone who paid premium after-death prices.
January 15, 2011 @ 02:50 PM
Theseventhletter

Post: 9148

Join Date: Apr 2006

Location: Brooklyn New York Ci...

I always liked dude because of the location and the grand scale where he does his work.


You're right he does have balls to pull some of the shit he does.
January 15, 2011 @ 03:15 PM
ulkgood

Post: 1692

Join Date: Mar 2006

Location: San Diego,CA



lmfao
January 15, 2011 @ 03:24 PM
rocka

Post: 2551

Join Date: Jul 2009



Banksy began as a freehand graffiti artist around 1992–1994. The joy of paint stopped being shown at 1995....




















suprised

Thank You Bob Ross!
edit: Ross didn't die.... he just needed a way to spread his message.
January 15, 2011 @ 03:55 PM
mrnogoodnick

Post: 509

Join Date: Oct 2006

Location: Brooklyn

January 15, 2011 @ 06:01 PM
Vicodin

Post: 988

Join Date: Sep 2009

Location: ✗Underworld&#...

so stupid , how can ebay even let this fool list this shit
January 16, 2011 @ 09:34 AM
linh

Post: 1449

Join Date: Feb 2010

100000 :p
January 16, 2011 @ 12:45 PM
Denny Crane

Post: 1914

Join Date: May 2006

$100,000 that's ridiculous.

The seller must be bidding with fake accounts himself.
January 17, 2011 @ 02:44 PM
linh

Post: 1449

Join Date: Feb 2010

anybody actually laughing? 1 million already.

i want to bid 8 million bucks..
i'll laugh really hard if i get outbid.
January 17, 2011 @ 02:54 PM
DuncanPinderhughes?

Post: 1306

Join Date: Nov 2010

Location: In a city with money...

[youtube]GEbPhlis7Nc&autoplay=1[/youtube]
January 17, 2011 @ 02:56 PM
ThaGame

Post: 1480

Join Date: Apr 2009

aw fuck that. they can have his identity
January 17, 2011 @ 03:10 PM
whatsbrackin

Post: 408

Join Date: Jun 2009

someone with 682 feedback bid 999,999,999 WTF

WTB SUPREME: WHITE PAISLEY OXFORD XL "LA" FITTEDS 7 5/8 & HARLEM SERIES "MLB" FITTEDS 7 3/4 ALL DIVINE MERCY HOODIES XL

January 17, 2011 @ 03:43 PM
filthavenue

Post: 1247

Join Date: Dec 2010

Location: vancouver

LOLOLOLOL its actually at a mill

y'all pretty naive. like warhol, once he gets famous his art will be worth a lot even if it's crap. but i think banksy is better than warhol in a way and his work is unique enough to last through time and will always stir up good conversation. and his secret identity only helps people keep interest in him.


I completely agree with this. Everyone here saying how banksy is hype and his work is garbage, hes definitely here to stay.

http://filthavenue.tumblr.com/

January 17, 2011 @ 04:32 PM
flow

Post: 899

Join Date: Sep 2008

Location: Vienna, Austria

his work is unique cause it's design for the street - you can get it very fast when your passing by. he's putting opinions onto walls.
warhols art hasn't been crap. he was playing with the repetition as a whole (copy, money, fame, pop, ...). noone will ever be/is able to do what he did.
banksy is already on top of his fame. streetart is limited, it's just a game, banksy's already repeating himself.

Watch Exit Through The Gift Shop, it makes a similar point.


watched it yesterday. i don't see him nor mbw as artists.
January 17, 2011 @ 05:48 PM
SlimmilS

Post: 91

Join Date: Mar 2009

Location: Vancouver

Something i found out yesterday....Mr. Brainwash was created by Banksy and that OBEY creator guy, to make fun of the art world and how he was selling basically shit for thousands of dollars. This wasn't clear for me after watching the movie, but after hearing this and thinking about it, Banksy is amazing...
January 17, 2011 @ 06:07 PM
Theseventhletter

Post: 9148

Join Date: Apr 2006

Location: Brooklyn New York Ci...

Something i found out yesterday....Mr. Brainwash was created by Banksy and that OBEY creator guy, to make fun of the art world and how he was selling basically shit for thousands of dollars. This wasn't clear for me after watching the movie, but after hearing this and thinking about it, Banksy is amazing...



♥♥♥♥♥...I JUST SAID THAT lol and that OBEY creator guy is Shepherd Fairey lol who is actually pretty cool I met him and shook his hand while he was climbing off a street light after slapping a sticker, after his party. which was held in a sketchy chinatown mini mall
January 17, 2011 @ 06:13 PM
flow

Post: 899

Join Date: Sep 2008

Location: Vienna, Austria

Something i found out yesterday....Mr. Brainwash was created by Banksy and that OBEY creator guy, to make fun of the art world and how he was selling basically shit for thousands of dollars. This wasn't clear for me after watching the movie, but after hearing this and thinking about it, Banksy is amazing...


thought about that possibility after watching.
OMG yeah banksy is so amazing lol
these kinda ideas have been done often before... i like maurizio cattelans way: he was sponsored with $100.000, so he would give 100 artists $1.000 to not produce any art for one year. no artist agreed, so he kept the $100.000 for himself.
January 17, 2011 @ 07:34 PM
NoStress

Post: 2071

Join Date: Sep 2010

Location: Shaolin

Banksy = Tupac Shakur


Banksy is dead

burr

January 17, 2011 @ 07:43 PM
C.Dante

Post: 4366

Join Date: Nov 2008

Location: NNNNJJJJJ

lol u kno dat seller is hype as fuck right now
January 17, 2011 @ 08:10 PM
reversal

Post: 927

Join Date: Jul 2010

a dude is using his real account to make the fake 999,999 bid. he got balls son.


Even then, what's the worst thing that can happen? Neg rep? razz
January 18, 2011 @ 02:01 AM
RyanF.Baby

Post: 2790

Join Date: Feb 2009

Location: Brooklyn/Suffolk

i bet it's ~Lefty.

~Lefty


lol'd

~Lefty

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

January 18, 2011 @ 12:54 PM
ThaGame

Post: 1480

Join Date: Apr 2009

hahahahahaha bye bye
January 18, 2011 @ 03:02 PM
HELLA.

Post: 843

Join Date: Jun 2009

Location: where we say hella.

fuck banski.

Please login first to reply.
Back To Top