FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
January 31, 2014 @ 09:01 PM
darkarm

Post: 14

Join Date: Aug 2012

i wonder if the thought  of incest has ever crossed her brother's mind (dude on the left)
January 31, 2014 @ 10:58 PM
Vancouver

Post: 1688

Join Date: Jan 2008

^of course it has and im not being sick minded its the truth. no politically correct bullshit like "no its my sister man". when she looks like THAT come on, u be lying if u say u never took a peep at dat ass
February 1, 2014 @ 10:01 AM
JayMadden23

Post: 103

Join Date: Nov 2013

Location: ihop

Call it what you want, but if aint no one would know, and she came on to me and i was her brother, do the deed son & do it fuckin' good.
February 1, 2014 @ 10:54 AM
JEANPAULDAVINCI

suspended

Post: 1088

Join Date: Apr 2012

Location: 916

February 1, 2014 @ 11:58 AM
champagne papi

Post: 626

Join Date: Aug 2013

Location: dmv

Don't screenshot snaps that's fuckboy shit

download SnapHack or snap save 

WTB DS Lance Mountain x Nike SB size 9-9.5 // Team #1059

February 1, 2014 @ 03:12 PM
WakeUpScottie

Post: 231

Join Date: Nov 2013

Location: YaBish

i wonder if the thought  of incest has ever crossed her brother's mind (dude on the left)
Of course, look at Rob Kardashian too. I bet he's thought of that shit multiple times.

You ever find a room full of money then realize it ain't your money but still take it cause its money?

February 1, 2014 @ 05:23 PM
octose

Post: 659

Join Date: Apr 2013

Don't screenshot snaps that's fuckboy shit

download SnapHack or snap save 
That's the same fucking end-goal b. Why the fuck would I download a spare app when I can press a fuckin button b.

'In heaven, all the interesting people are missing.' - Friedrich Nietzsche // I promote music: Youtube.com/thephuzz

February 4, 2014 @ 11:59 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at





#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

February 4, 2014 @ 11:28 PM
WakeUpScottie

Post: 231

Join Date: Nov 2013

Location: YaBish



This nigga either got a bomb ass stroke game or an amazing personality.

You ever find a room full of money then realize it ain't your money but still take it cause its money?

February 5, 2014 @ 12:53 AM
v...

Post: 125

Join Date: Dec 2013


know both these girls.
February 5, 2014 @ 01:30 AM
WakeUpScottie

Post: 231

Join Date: Nov 2013

Location: YaBish


know both these girls.
I aint 18 yet and i wanna know them too.

You ever find a room full of money then realize it ain't your money but still take it cause its money?

February 5, 2014 @ 02:07 AM
WakeUpScottie

Post: 231

Join Date: Nov 2013

Location: YaBish




First girl info?

You ever find a room full of money then realize it ain't your money but still take it cause its money?

February 5, 2014 @ 02:47 AM
oneallah

Post: 3686

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet



This nigga either got a bomb ass stroke game or an amazing personality.
lol what the fuck? 
you can have a god mode super sayain personality, its impossible to get a chick like that with a face like his
gotta be related to her or some shit
February 5, 2014 @ 02:56 AM
karibruze

Post: 188

Join Date: Feb 2013

Pretty sure he mentioned on IG how he fucked her in an airplane

Homie is an inspiration
February 5, 2014 @ 03:05 AM
mackness

Post: 2759

Join Date: Jul 2012

Location: Columbus



This nigga either got a bomb ass stroke game or an amazing personality.
lol what the fuck? 
you can have a god mode super sayain personality, its impossible to get a chick like that with a face like his
gotta be related to her or some shit
He's a pretty normal looking dude?

"mack you get a pass for wearing female pants i aint even gonna ether you anymore" Powercum http://jnmcknss.tumblr.com/

February 5, 2014 @ 03:34 AM
hentai

Post: 4761

Join Date: Jan 2009

Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

Ol du giving hope to all the level 9 acne bois around the world


http://hentaiwarlord.tumblr.com http://instagram.com/hentaiwarlord

February 5, 2014 @ 03:49 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

a bad bitch like claire can have shitty standards too.

white dude shows we all have a chance b

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

February 5, 2014 @ 04:07 AM
Rekuso

Post: 1594

Join Date: Jan 2011

Location: nyc

nah i dont think acne really matters that much. ik a lot of dudes who pull bitches with bad acne

ig quinnrekuso

February 5, 2014 @ 04:20 AM
DATSHTKRAY

Post: 398

Join Date: Jan 2012

Location: Afghanistan

nah i dont think acne really matters that much. ik a lot of dudes who pull bitches with bad acne
It def doesnt but u need game wait what do i know virgin gang we in dis
February 5, 2014 @ 06:11 AM
GxoctFace

Post: 553

Join Date: Dec 2013


know both these girls.
Fuck you gonna say you know both these girls then not give info on IG and/or FB? Nigga do we still need to ask? Fuck.

ig: @christiangxn // http://hypebeast.com/forums/apparel/213748

February 5, 2014 @ 07:26 AM
HBer

Post: 637

Join Date: Jun 2013



This nigga either got a bomb ass stroke game or an amazing personality.

lol what the fuck? 
you can have a god mode super sayain personality, its impossible to get a chick like that with a face like his
gotta be related to her or some shit
Coming from the nigga who thinks that girl with the long jaw is bad. you went full beta while this nigga is smashing.

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

February 5, 2014 @ 08:48 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at





#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

February 5, 2014 @ 12:06 PM
Visual$$Cocaine

Post: 12

Join Date: Dec 2013

I have Danielle's snapchat
whats that snapchat bruh
February 5, 2014 @ 02:24 PM
keysopen

Post: 2

Join Date: Jan 2014




double up
This chick's boyfriend is 26

She's 15
February 5, 2014 @ 09:47 PM
HBer

Post: 637

Join Date: Jun 2013




double up
This chick's boyfriend is 26

She's 15
tying to tell you niggas these girls are hoes

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

February 5, 2014 @ 10:00 PM
WakeUpScottie

Post: 231

Join Date: Nov 2013

Location: YaBish

Gimme the info on that girl.

You ever find a room full of money then realize it ain't your money but still take it cause its money?

February 5, 2014 @ 10:45 PM
yung

Post: 19

Join Date: Sep 2013





February 6, 2014 @ 12:12 AM
domingodean

Post: 1178

Join Date: Nov 2011

Location: Ont


17000 ferrari

February 6, 2014 @ 02:02 AM
Bet

Post: 2280

Join Date: Nov 2011

Location: California

This page is fiya
February 6, 2014 @ 06:18 AM
JayMadden23

Post: 103

Join Date: Nov 2013

Location: ihop







http://instagram.com/nataliee_tesfayexo
I know the law is the law, but with bitches looking likes this these days, can they really blame a nigga? -.-

Please login first to reply.
Back To Top