Jailbait Son (READING PG 1) Vol;2 Keep bringing em

Dec 05, 2013 @ 08:24
I live, work, and go to school in the heart of downtown Toronto and I can attest to the fact that there are so many beautiful women
Dec 05, 2013 @ 08:28
what is it that attracts them? the simping of drake draws em in doesnt it

-Caterpillar
Dec 05, 2013 @ 08:35
No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn.  Just gained alot of dislike for my city.
lmaooo

www.headhunterla.com

Dec 05, 2013 @ 15:54
Toronto is jailbait city huh?

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Dec 05, 2013 @ 15:57
nah toronto just got everything all around. i just posted jb cause this jb.

hansum is 4ever

Dec 05, 2013 @ 17:53


this jb shit worldwide. lmao

sometimes i think vitally fakes his pranks tho..

hansum is 4ever

Dec 05, 2013 @ 18:24
Damn my post indirectly turned this into a Toronto thread for a sec lmao

Let me see those downvotes

Dec 05, 2013 @ 23:13
wow never figured toronto was the place where god blessed the women
Dec 06, 2013 @ 08:04
rekuso, based boy, i gotchu.
http://instagram.com/lex_uss
Dec 06, 2013 @ 08:40
lmao damn she used to cut herself. she prolly an easy smash

www.headhunterla.com

Dec 06, 2013 @ 09:33
where her ass at though :/
Dec 06, 2013 @ 18:55
How does it feel knowing most of y'all never gonna fuck any girl that looks this good? Not insulting y'all, but all these pictures are the 1%.. Girls that look better than 99% of the female population.

You better look genetically superior in the face, have the body of a Greek god, or have a bank account on roids to smash these chicks

A sense of humor alone ain't gonna work on the 1%.. There will be a dude just as funny as you with a better body trying to rearrange her guts too

just something to think about 
dawg i think someones just self-concious about themselves..... step dat self-confidence game up b

i make music n shit - https://soundcloud.com/alexamiles - @alexamilesMusic - milesalexamiles@gmail.com - blunts

Dec 06, 2013 @ 19:06
How does it feel knowing most of y'all never gonna fuck any girl that looks this good? Not insulting y'all, but all these pictures are the 1%.. Girls that look better than 99% of the female population.

You better look genetically superior in the face, have the body of a Greek god, or have a bank account on roids to smash these chicks

A sense of humor alone ain't gonna work on the 1%.. There will be a dude just as funny as you with a better body trying to rearrange her guts too

just something to think about 
dawg i think someones just self-concious about themselves..... step dat self-confidence game up b
trust me im probably the most confident person on this forum. Im cocky at times even. I posted a pic of my girl in my late night thread & everyone said she was gorgeous. Everything I said is fact though, that doesnt change. You think the niggas on this site are fucking girls of this caliber on a regular basis?  be real for a second.

Let me see those downvotes

Dec 06, 2013 @ 19:38
I remember the pic Ruthless, idk if I would say gorgeous (definitely hot tho)

http://jnmcknss.tumblr.com/

Dec 06, 2013 @ 19:40
dawg i think someones just self-concious about themselves..... step dat self-confidence game up b
trust me im probably the most confident person on this forum. Im cocky at times even. I posted a pic of my girl in my late night thread & everyone said she was gorgeous. Everything I said is fact though, that doesnt change. You think the niggas on this site are fucking girls of this caliber on a regular basis?  be real for a second.
my du ruthless post the pic 

bein edgy aint all its cracked up to be

Dec 06, 2013 @ 19:42
I got you ^

http://jnmcknss.tumblr.com/

Dec 06, 2013 @ 20:06
I got you ^
hair too undone
sign of poor hygiene 1/10
would not fuck

bein edgy aint all its cracked up to be

Dec 06, 2013 @ 20:15
for real though ruthless' girl a solid 7 
potential 7.5, 7.7 on a good day when she gets done up wearin expensive fabrics and booty smellin good doe

edit: with further inspection of girls twitter 7.5/10 

bein edgy aint all its cracked up to be

Dec 06, 2013 @ 20:16
dam LMAOOOOOO i thought he would be darkskin af
ruthless exposed all those people he finally got exposed
hate it had to be him

bein edgy aint all its cracked up to be

Dec 06, 2013 @ 20:23

bein edgy aint all its cracked up to be

Dec 06, 2013 @ 20:24
I always thought ruthless would look exactly like the dude in his avatar, DEAD.
Dec 06, 2013 @ 20:27
I'm not with her anymore lol y'all know what I look like

I posted her IG before. 

Let me see those downvotes

Dec 06, 2013 @ 20:29
I remember the pic Ruthless, idk if I would say gorgeous (definitely hot tho)
That's why I want to move up north.. Over here she's better than most

Let me see those downvotes

Dec 06, 2013 @ 20:30
I remember the pic Ruthless, idk if I would say gorgeous (definitely hot tho)
That's why I want to move up north.. Over here she's better than most
I can agree with that for sure

http://jnmcknss.tumblr.com/

Dec 07, 2013 @ 07:28
Ruthless you better exile yaself with that weak ass v neck.
Dec 07, 2013 @ 07:42



hansum is 4ever

Dec 07, 2013 @ 08:03
Dec 07, 2013 @ 18:43




ig quinnandres

Dec 07, 2013 @ 19:09
Dec 08, 2013 @ 06:52
Official moving to Toronto thread
dat norway tho

Please login first to reply.