Jailbait Son (READING PG 1) Vol;2 Keep bringing em

November 06, 2013 @ 23:17:52 PM
Post: 202
Join Date: Nov 2013
Location: YaBish
Originally posted by Inactive User
this bitch said dont talk about sex on ig but she has a vine linked to her being a slut
She put it on private what was her name on there? 

You ever find a room full of money then realize it ain't your money but still take it cause its money?

November 07, 2013 @ 03:38:48 AM
Post: 751
Join Date: Feb 2013
Location: SouthBay, San Diego. Prolly on a trip with Lucy
lmfao was Thad on HB??

Twitter: @KiddCoast

November 07, 2013 @ 04:26:56 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012
I felt blessed when she followed me on IG. 
wanna know how i know you dont get pussy?

Let me see those downvotes

November 07, 2013 @ 21:30:11 PM
Post: 1954
Join Date: Jan 2011
Location: nyc



ig quinnandres

November 07, 2013 @ 21:48:36 PM
Post: 4650
Join Date: Jan 2009
Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
no fuckin way
November 07, 2013 @ 22:00:16 PM
Post: 706
Join Date: Aug 2013
Location: dmv


no fap october, out

Team #1059

November 07, 2013 @ 22:10:14 PM
Post: 202
Join Date: Nov 2013
Location: YaBish
How are ya'll gonna post this pictures and not even put the IG or twitter on here? SMH ya'll ain't bout shit. 

You ever find a room full of money then realize it ain't your money but still take it cause its money?

November 07, 2013 @ 23:52:20 PM
Post: 1521
Join Date: Jan 2008
no fap october ended a week ago fam
November 08, 2013 @ 00:12:27 AM
Post: 1954
Join Date: Jan 2011
Location: nyc

ig quinnandres

November 08, 2013 @ 01:44:05 AM
Post: 145
Join Date: Sep 2010
November 08, 2013 @ 02:29:59 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at


(Invalid img)


take my JB thread crown off me.

hansum is 4ever

November 08, 2013 @ 02:37:37 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012

Let me see those downvotes

3 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 09, 2013 @ 06:42:25 AM
November 09, 2013 @ 20:01:46 PM
November 09, 2013 @ 23:08:08 PM
Post: 888
Join Date: Aug 2012
Location: Nova.


lol at seeing these pics. Shes not even jb at all, shes in collage. Seen her at parties a few times and she was in one of my classes for like a week. Tits are "Like that irl" doe
November 10, 2013 @ 01:10:37 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
breh she gets the pass, them tits almost pulled me outta the booty game, goddamn. 

you only "seen" her at parties? breh if i was you id be all over that. 

hansum is 4ever

November 10, 2013 @ 06:12:28 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012
breh she gets the pass, them tits almost pulled me outta the booty game, goddamn. 

you only "seen" her at parties? breh if i was you id be all over that. 
if he had game hed have hit her up. obviously he doesnt

Let me see those downvotes

November 10, 2013 @ 15:00:56 PM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
breh she gets the pass, them tits almost pulled me outta the booty game, goddamn. 

you only "seen" her at parties? breh if i was you id be all over that. 
if he had game hed have hit her up. obviously he doesnt
November 10, 2013 @ 16:22:30 PM
Post: 888
Join Date: Aug 2012
Location: Nova.
^ gets a pass? lulz wtf for what? You rather her be younger? smh  and My bish was at the same party that shit wouldve been stupid af. Not fallin for that deathtrap. I already got somethin to smash on so there isnt any reason to fck that up
November 10, 2013 @ 16:34:31 PM
Post: 888
Join Date: Aug 2012
Location: Nova.
Plus im more a ass man. (possibly cause im black). if you all bout them tits then shes all for you. Notice shes got no ass pics for a reason mayne. she got a pancake ass. and height wise is fucking tiny irl. like noticeably small. 
November 10, 2013 @ 17:21:01 PM
Post: 3943
Join Date: Mar 2012
Location: in yo closet
ass > tits anyday
she got that kate upton body then doe
November 10, 2013 @ 19:55:05 PM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
^ gets a pass? lulz wtf for what? You rather her be younger? smh  and My bish was at the same party that shit wouldve been stupid af. Not fallin for that deathtrap. I already got somethin to smash on so there isnt any reason to fck that up
you do know this is the jailbait thread.

hansum is 4ever

November 11, 2013 @ 17:43:06 PM
Post: 559
Join Date: Dec 2012
More of Danielle.
I noticed that she uploads videos and then deletes after she gets enough attention. Someone needs to start saving them an uploading them to youtube like i did below.






Her mom :









I uploaded some of her videos she deleted.

http://www.youtube.com/watch?v=kZCxwwsuElc
http://www.youtube.com/watch?v=UDIIbHCwWwI
November 11, 2013 @ 20:57:45 PM
Post: 320
Join Date: Feb 2007
lawd this page
November 11, 2013 @ 22:18:41 PM
Post: 433
Join Date: Sep 2013
http://fr.wikipedia.org/wiki/Marc_Dutroux
November 12, 2013 @ 02:51:31 AM
Post: 2642
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
(Invalid img)

always see this shit on insta/twitter. this JB shit is worldwide.

hansum is 4ever

November 12, 2013 @ 03:28:26 AM
Post: 942
Join Date: May 2013


lol I posted a couple pics of her in the Latin Female thread, I know her links smokeyface. One of my favorite pics of her:

(Invalid img)
Please login first to reply.
x