Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
July 29, 2013 @ 07:15 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

^according to her instagram thats when she was graduating from elementary school, going into high school...or some shit.

not the same grade

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

July 29, 2013 @ 07:43 PM
I_Be_Krillin_It

Post: 429

Join Date: Mar 2013

^according to her instagram thats when she was graduating from elementary school, going into high school...or some shit.

not the same grade

Fibrelight - says he has box logo.... reveals he wasn't strong enough to control its power

July 30, 2013 @ 04:10 AM
HBer

Post: 600

Join Date: Jun 2013

^according to her instagram thats when she was graduating from elementary school, going into high school...or some shit.

not the same grade
are you srs? bitch was in elementary for all of her middle school years lmao how dumb is she

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

July 30, 2013 @ 04:48 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

im assuming tbh. how the fuck should i know. yall acting like i know her. i just want the booty.






#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

July 30, 2013 @ 06:37 AM
oneallah

Post: 2942

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

^according to her instagram thats when she was graduating from elementary school, going into high school...or some shit.

not the same grade
hahahahahahah dumb hoe, she prbly passed by giving head to her principal that year,
as my mom always says, whats the point of having a hot chick as your girl if shes el stupido
yeah i listen to my mama bruh

inb4 downvotes
July 30, 2013 @ 01:49 PM
Rekuso

Post: 1363

Join Date: Jan 2011

Location: nyc




info?

http://instagram.com/quinnrekuso

July 30, 2013 @ 03:38 PM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

this thread makes me happy smile

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

July 30, 2013 @ 05:09 PM
SoleFresh87

Post: 1350

Join Date: Nov 2006

Location: Columbia , South Car...

im assuming tbh. how the fuck should i know. yall acting like i know her. i just want the booty.





CreepLife Rep'n. Salute.

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

July 31, 2013 @ 08:49 PM
liajbgod

Post: 3

Join Date: Jun 2013

 
July 31, 2013 @ 08:59 PM
HBer

Post: 600

Join Date: Jun 2013

 
if this is that youtube girl i watched one of her vids and she talked about how all the guys would make fun of her for being flat chested and they did not want to date her

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

July 31, 2013 @ 09:19 PM
Shammgod

Post: 681

Join Date: May 2010


@ 1m28s
she's in love with earl sweatshirtS
July 31, 2013 @ 09:59 PM
A_

Post: 1403

Join Date: Nov 2011



July 31, 2013 @ 11:11 PM
Rekuso

Post: 1363

Join Date: Jan 2011

Location: nyc


http://instagram.com/quinnrekuso

July 31, 2013 @ 11:51 PM
HBer

Post: 600

Join Date: Jun 2013

 
if this is that youtube girl i watched one of her vids and she talked about how all the guys would make fun of her for being flat chested and they did not want to date her
That's bullshit, those fucking cunts were probably all jealous bitches. This chick is finer than fuck itself.
how are they jealous bitches she said it was guys :/ for all we know bitch could have be flat and not the best looking but she chanced now all the guys who made fun of her want to fuck her

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?

August 1, 2013 @ 01:30 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at




#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

August 1, 2013 @ 01:34 AM
SoleFresh87

Post: 1350

Join Date: Nov 2006

Location: Columbia , South Car...

That last one , given whatever age shes deff gettin piped.. i think we all would be in that waiting line .

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

August 1, 2013 @ 02:02 AM
Whoadie

Post: 642

Join Date: Mar 2012

Location: SF


shopped 

but ass still fat coolcool
August 1, 2013 @ 10:01 AM
KingJedidiah

Post: 16

Join Date: Jul 2013

this thread makes me horny 
fixed
August 1, 2013 @ 04:58 PM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

^^^ both smile

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

August 8, 2013 @ 05:00 AM
Ron Swanson

Post: 61

Join Date: Apr 2012

Location: Bay Area, CA

YES
August 8, 2013 @ 05:34 AM
ViperVisor

Post: 9

Join Date: Jun 2011

I don't know what I'm doing and everybody hates me!

August 8, 2013 @ 05:38 AM
I_Be_Krillin_It

Post: 429

Join Date: Mar 2013

I don't know what I'm doing and everybody hates me!

ok better then first post

Fibrelight - says he has box logo.... reveals he wasn't strong enough to control its power

August 8, 2013 @ 04:47 PM
nasmatic

Post: 754

Join Date: Sep 2012

Who ever has instagram. I suggest y'all to follow http://instagram.com/daniellepertusielloo #fuckprivateaccounts


booty game too serious. caught the trap. wood go to jail
August 11, 2013 @ 05:22 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at






yall keep asking for it.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

August 11, 2013 @ 08:40 PM
Justice Taylor

Post: 33

Join Date: Jun 2013






yall keep asking for it.
Who is sheeee?
August 11, 2013 @ 09:07 PM
Black Adam

Post: 1336

Join Date: Aug 2012

im assuming tbh. how the fuck should i know. yall acting like i know her. i just want the booty.







hypebeast.com/forums/apparel/204982

August 12, 2013 @ 12:17 AM
shakintheD

Post: 2325

Join Date: Jul 2009


what do they feed this fine 16 yr old specimen
August 12, 2013 @ 12:30 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass

idk but Kendall need to start eating the same shit tbh....she bad af though and she just turned 16 too 

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

August 12, 2013 @ 12:32 AM
malik58

suspended

Post: 742

Join Date: Jun 2013

Location: in kylie jenner ass






yall keep asking for it

2nd one tho 

snapchat ;) malikk58 send me dirty pics :hah: :seanshrug:

August 12, 2013 @ 09:35 PM
HBer

Post: 600

Join Date: Jun 2013


only thing that got me wonder about this hoe is this pic she took on ig


bitch should not be kissing her brother on the lips no matter how old he is

Is she constantly posting selfies? If yes, why is she seeking attention from other men?


Please login first to reply.
Back To Top