Jailbait Son (READING PG 1) Vol;2 Keep bringing em

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 14, 2013 @ 04:31:18 AM
Post: 2639
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
throwbacks




hansum is 4ever

May 14, 2013 @ 04:54:46 AM
Post: 660
Join Date: May 2011
Location: Bucket West
need that info on the first and last pic bruh.^^ 
May 14, 2013 @ 05:11:17 AM
Post: 471
Join Date: Jan 2013
yo how old is u niggas tho


this thread lowkey pedo
You about 10-15 pages late. most dudes here are like 17-22. Ya boy just turned 20. Legal age here in canada is 16. Fuck wit me
damn thats whats up I feel like the older I'm getting the better these younger bitches looking. I'm only 17 doe
May 14, 2013 @ 05:15:04 AM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626
yo how old is u niggas tho


this thread lowkey pedo
You about 10-15 pages late. most dudes here are like 17-22. Ya boy just turned 20. Legal age here in canada is 16. Fuck wit me
damn thats whats up I feel like the older I'm getting the better these younger bitches looking. I'm only 17 doe
your time is ticking 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

May 14, 2013 @ 05:16:12 AM

Inactive User

yo how old is u niggas tho


this thread lowkey pedo
You about 10-15 pages late. most dudes here are like 17-22. Ya boy just turned 20. Legal age here in canada is 16. Fuck wit me
damn thats whats up I feel like the older I'm getting the better these younger bitches looking. I'm only 17 doe


if ur only 17 how yung u talkin son...
May 14, 2013 @ 05:39:39 AM
Post: 471
Join Date: Jan 2013
You about 10-15 pages late. most dudes here are like 17-22. Ya boy just turned 20. Legal age here in canada is 16. Fuck wit me
damn thats whats up I feel like the older I'm getting the better these younger bitches looking. I'm only 17 doe


if ur only 17 how yung u talkin son...
like freshmen I'd say is the youngest but when I went on a cruise the baddest bitch on it was 13 and she was throwing it my way but I couldn't do it man that's a bad look b
May 14, 2013 @ 05:54:16 AM
Post: 2639
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
damn thats whats up I feel like the older I'm getting the better these younger bitches looking. I'm only 17 doe


if ur only 17 how yung u talkin son...
like freshmen I'd say is the youngest but when I went on a cruise the baddest bitch on it was 13 and she was throwing it my way but I couldn't do it man that's a bad look b
That was me in my senior year in highschool as well tbh. Me being 18-19 looking and thinking these freshman girls look fine af with they booty meat and shit. I just snipe and enjoy the show, nothing else



But you gotta keep that shit on the down low or you'll end up like my nigga Thad.

hansum is 4ever

May 14, 2013 @ 05:58:07 AM
Post: 2639
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
need that info on the first and last pic bruh.^^ 
No info sadly. that post was from the first early pages where giving info = ban. lmao wack shit.
more photos on deck though.






hansum is 4ever

May 14, 2013 @ 07:12:25 AM
Post: 195
Join Date: Dec 2011
Location: San Antonio
need that info on the first and last pic bruh.^^ 
No info sadly. that post was from the first early pages where giving info = ban. lmao wack shit.
more photos on deck though.






hop on the bus gus

May 14, 2013 @ 19:27:28 PM
Post: 1665
Join Date: Dec 2012
Location: Chiraq
Originally posted by Inactive User
first one is ehh 2nd one is cute and 16








old, but I need info on the 2nd girl bruh

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

May 14, 2013 @ 20:26:49 PM
Post: 559
Join Date: Dec 2012







...This can't be life...

Oh shit..



Who is this??
May 15, 2013 @ 03:01:45 AM
Post: 577
Join Date: Nov 2011
Location: seattle WA
boner in 0.2 seconds

brvndon.tumblr.com

May 15, 2013 @ 05:33:48 AM
Post: 2588
Join Date: Sep 2011


daaaamn
May 16, 2013 @ 04:15:25 AM
Post: 1371
Join Date: Oct 2012
Check it HB









are you serious nigga shes fucking 13
cot damn it i felt for this trap

IG:From0twohero

May 16, 2013 @ 04:41:51 AM
Post: 2639
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at




hansum is 4ever

May 16, 2013 @ 05:04:51 AM
Post: 51
Join Date: Apr 2013
Location: South FLAWDA
Luh hoes from my school posin' for the cammy







You niggaz gonna get indicted for this one

I'm Smoove on the MOON I be Mobbin to Mars

May 16, 2013 @ 05:09:21 AM
Post: 51
Join Date: Apr 2013
Location: South FLAWDA
Might as well feed em all to ya

I'm Smoove on the MOON I be Mobbin to Mars

May 16, 2013 @ 05:13:21 AM
Post: 2639
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at







...This can't be life...

Oh shit..



Who is this??



http://fvck--y0u.tumblr.com/tagged/me

wood accept the trap
wood wear "i love my girlfriend" tee
wood text her drake lyrics


hansum is 4ever

May 16, 2013 @ 05:21:44 AM
Post: 51
Join Date: Apr 2013
Location: South FLAWDA







...This can't be life...

Oh shit..



Who is this??



http://fvck--y0u.tumblr.com/tagged/me

wood accept the trap
wood wear "i love my girlfriend" tee
wood text her drake lyrics
wood give her the wood


I'm Smoove on the MOON I be Mobbin to Mars

3 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 16, 2013 @ 13:09:05 PM
Post: 2639
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at
veryrareandbased going in on the JB pics now that everyone was riding his nuts for posting some lame ass pics of underage girls

that thirst for internet respect...
tell me more, tell me more about why me posting on this thread is bothering you, tell me more about why you clicked on this thread just to post that comment. 

i been going in on this thread since i first signed up, fam. lol I dont know what your talking about. All good tho. Glad you checked out the thread.

hansum is 4ever

May 16, 2013 @ 13:48:07 PM
Post: 477
Join Date: Sep 2006
Location: Southfield, Michigan



YUP. They could take my ass right to jail. All I'd need is 3 strokes and 7 licks and I'll be straight.
May 20, 2013 @ 04:20:57 AM
Post: 2639
Join Date: Aug 2012
Location: Where Drake be at


(Invalid img)
(Invalid img)

hansum is 4ever

May 20, 2013 @ 18:48:44 PM
Post: 1645
Join Date: Sep 2010
Location: DMV


(Invalid img)
(Invalid img)
May 20, 2013 @ 23:09:44 PM
Post: 1943
Join Date: Jan 2011
Location: nyc




ig quinnandres

May 21, 2013 @ 01:33:05 AM
Post: 2550
Join Date: Jun 2006
Location: killa cali
May 23, 2013 @ 02:53:18 AM
Post: 1385
Join Date: Nov 2011
Location: Ont





17000 ferrari

Please login first to reply.
x