November 26, 2012 @ 09:53 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

This thread just reassures me that I'm going to hell.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

November 27, 2012 @ 02:39 AM
ndrew

Post: 1945

Join Date: Jul 2010

Location: socal



www.headhunterla.com

November 27, 2012 @ 02:44 AM
unemployed

Post: 1440

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!



15 year olds in my city too wild.


hook dat info bruh @veryrareandbased
November 27, 2012 @ 03:33 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at


15 year olds in my city too wild.


hook dat info bruh @veryrareandbased


^Those were just random photos I found from my tumblr.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

November 27, 2012 @ 03:41 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at




Don't mind that bitch in the right...

personal favorite...I'd wife.......


#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

November 27, 2012 @ 03:43 AM
that dude

suspended

Post: 2777

Join Date: Jun 2006

Location: killa cali





moar
November 27, 2012 @ 03:59 AM
domingodean

Post: 1242

Join Date: Nov 2011

Location: Ont

floral shawty niice. but cheeks made cakey. im jus saying. would toss tho

17000 ferrari

November 27, 2012 @ 04:03 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at


#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

November 27, 2012 @ 04:25 AM
AD

Post: 979

Join Date: Mar 2012

November 27, 2012 @ 04:33 AM
from02hero

Post: 1452

Join Date: Oct 2012

son some of these hoes deserve to get....

IG:From0twohero

November 27, 2012 @ 05:21 AM
bjornvan

Post: 1278

Join Date: Sep 2012

DSL





this girl is certified jailbait she's like 16 or 17 and dating like a 23 year old.

November 27, 2012 @ 05:24 AM
bjornvan

Post: 1278

Join Date: Sep 2012

not worth the 10 imo
none of them are worth the 10. not even the 9/10 dat ass ones i posted. but they're nice to look at.

just gotta enjoy from afar



dat statutory
November 27, 2012 @ 07:28 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at


IM WEAK

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

November 27, 2012 @ 07:30 AM
secretsociety

Post: 876

Join Date: Sep 2012

Location: DC





cool

سبحان

November 27, 2012 @ 08:44 AM
teows

Post: 1169

Join Date: Jul 2012

dat girl gone give me a heart attack




November 27, 2012 @ 09:38 AM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

^^^wtf how old is she man??? she looks like 14-15 but goddamn dat ass too fat she gettin a nigga hard cool confused
November 27, 2012 @ 02:39 PM
totalespionage

Post: 1731

Join Date: Sep 2010

Location: DMV

^^^wtf how old is she man??? she looks like 14-15 but goddamn dat ass too fat she gettin a nigga hard cool confused


Agreed. I feel like a sick bastard for looking, but I like itsad
November 27, 2012 @ 04:43 PM
B Low Brown

Post: 5507

Join Date: Mar 2010

Location: Eastlake




i cant bruh


Real live though, I would tear this young ass bitch apart. I know it's fucked up because im almost 23 but, IDGAF! Whats more fucked up is I would wan't her to resist and try to run away. As I said before, I know it's fucked up but it's justifiable.


confused

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

November 27, 2012 @ 05:24 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

^^^wtf how old is she man??? she looks like 14-15 but goddamn dat ass too fat she gettin a nigga hard cool confused


Agreed. I feel like a sick bastard for looking, but I like itsad

yeahhhhh. but i feel like shes like 17 or 18 now them photos look old as fuck.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

November 27, 2012 @ 05:33 PM
totalespionage

Post: 1731

Join Date: Sep 2010

Location: DMV




i cant bruh


Real live though, I would tear this young ass bitch apart. I know it's fucked up because im almost 23 but, IDGAF! Whats more fucked up is I would wan't her to resist and try to run away. As I said before, I know it's fucked up but it's justifiable.


confused


It's a fantasy of mine.



Don't judge me lol
November 28, 2012 @ 05:56 AM
Richboy 100 million

Post: 730

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

first one is ehh 2nd one is cute and 16










SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 28, 2012 @ 06:37 PM
totalespionage

Post: 1731

Join Date: Sep 2010

Location: DMV


IM WEAK


November 28, 2012 @ 10:26 PM
Richboy 100 million

Post: 730

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...


IM WEAK




bitch would make me fall to my knees

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

November 28, 2012 @ 11:46 PM
GOLDEN GUN La Flare

Post: 193

Join Date: Oct 2012


IM WEAK
November 30, 2012 @ 05:03 AM
vasquiat

Post: 269

Join Date: Jun 2012

Makes you wanna get on your knees and pray over the booty
November 30, 2012 @ 06:30 AM
slytendencies

Post: 1524

Join Date: Feb 2012

Location: LA


IM WEAK

Damn I don't care how old she is, Dat Asscool
November 30, 2012 @ 06:37 AM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

You sick fucks, delete this damn thread. Chris Hansen needs to regulate this shit
December 2, 2012 @ 02:36 AM
domingodean

Post: 1242

Join Date: Nov 2011

Location: Ont








17000 ferrari

December 2, 2012 @ 03:25 AM
unemployed

Post: 1440

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

would hit without thinking twice,
December 2, 2012 @ 03:47 AM
teows

Post: 1169

Join Date: Jul 2012

If she all of the sudden had an aneurysm and died, let's just say...





at least her body will still be warm cool










































lol jk

Please login first to reply.
Back To Top