SALE - Up to 70% Off - Shop Now
March 15, 2011 @ 02:27 AM
mrfunnni

Post: 234

Join Date: Feb 2010

Location: OC, CA


haha fag

March 15, 2011 @ 03:02 AM
AXEL

Post: 653

Join Date: Feb 2006

Location: CA

so why would he get a 2011 beamer

when a brand new body is about to come out???

might as well bought a used car


its like paying for an old shoe when they about to retro em in a few months



March 15, 2011 @ 07:08 AM
weinyeong

Post: 100

Join Date: Feb 2010

March 15, 2011 @ 02:49 PM
Corkscrew

Post: 738

Join Date: Sep 2010

Location: florida

got some new shoes to browse the internet in

March 15, 2011 @ 06:10 PM
Ledger

Post: 1500

Join Date: Mar 2008

Location: Melbourne.



+


For the sis

+ Random shit from Japan including a ton of those hyped up Uniqlo socks.
March 15, 2011 @ 08:35 PM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

^ Boutta cop a couple of those Corter bracelets for my whole fam.
March 15, 2011 @ 09:18 PM
Ju$tin

Post: 101

Join Date: Sep 2008

wet pickup on the kobe vi's. best bball shoes on the market right now
March 16, 2011 @ 12:14 PM
FRWRD

Post: 86

Join Date: Jun 2009


laptop sleeve, kanye late orchestration cd and a cheap ass casio watch.
March 16, 2011 @ 01:15 PM
ACTiON FUNKENSTEiN

Post: 2266

Join Date: Sep 2009

Location: BLAT BLAT BLAT

Went to two Sears and three Macy's but I finally found some god damn 501STFs for work.

March 16, 2011 @ 01:32 PM
GhostfaceKilla

Post: 85

Join Date: Nov 2010

Location: Slum Village

^^^^ nice pickup's, yeah around my area they don't really sell STF's jus 511s and other crap
March 16, 2011 @ 01:36 PM
ACTiON FUNKENSTEiN

Post: 2266

Join Date: Sep 2009

Location: BLAT BLAT BLAT

Thanks. I needed some jeans for work and the regular 501s were so tight around the thighs it was ridiculous. I lost some weight though and was able to buy a size lower!
March 16, 2011 @ 03:41 PM
caseem

Post: 302

Join Date: Jul 2009

Location: JOZI, ZA



a few basic things, very satisfied tho:
2 wesc alessandro jeans
obey snap
h&m henley t-shirt
March 16, 2011 @ 05:37 PM
mayimbe181

Post: 1949

Join Date: Jul 2008

Location: New York, NY





Got these A.P.C x VANS today. $85 per not bad

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

March 16, 2011 @ 05:41 PM
Guapamole

Post: 3956

Join Date: Jan 2009

dope cool
March 16, 2011 @ 05:43 PM
chadd

Post: 1467

Join Date: Aug 2008

Location: San Diego

where the fuck at?
March 16, 2011 @ 05:52 PM
Virungă

Post: 2790

Join Date: Jan 2010

Location: Connecticut

idk maybe apc
March 16, 2011 @ 06:11 PM
Scotty

Post: 4714

Join Date: Feb 2009




Got these A.P.C x VANS today. $85 per not bad


Really nice May, good pick up!
March 16, 2011 @ 06:42 PM
mayimbe181

Post: 1949

Join Date: Jul 2008

Location: New York, NY

Really nice May, good pick up!


Thx they come out next month at A.P.C but if you ask the Mgr nicely they hook it up(and the fact i was wearin my APC's helped)

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

March 16, 2011 @ 07:37 PM
Gutts

Post: 748

Join Date: Apr 2010

Picked this baby up for $300.
Now to find a 120 back and some film.


March 16, 2011 @ 08:09 PM
chadd

Post: 1467

Join Date: Aug 2008

Location: San Diego

idk maybe apc


oh! u so smart! dey no come out yet das why i ask.
March 16, 2011 @ 08:53 PM
keBin15

Post: 380

Join Date: Aug 2009

Location: GTA

just got these in the mail,



gotta love the pink carpet cool
March 16, 2011 @ 08:55 PM
zeezyo

Post: 2459

Join Date: Mar 2008

Location: san francisco

looks red

X

March 16, 2011 @ 08:58 PM
Eddy.

Post: 1691

Join Date: Nov 2008

not good with phones but yaboi juss acquired

March 16, 2011 @ 09:27 PM
stos

Post: 1161

Join Date: Nov 2006






bought this alsocool
March 16, 2011 @ 09:44 PM
Crea-Tive

Post: 334

Join Date: Jun 2008

Location: HOME

Hbsetset



How much were the leopards?? wheretocawp
March 17, 2011 @ 12:37 AM
LastCaress

Post: 320

Join Date: Jan 2010

Picked this baby up for $300.
Now to find a 120 back and some film.




keh?

AND THE HIPPOS WERE BOILED IN THEIR TANKS...

March 17, 2011 @ 03:02 AM
Gutts

Post: 748

Join Date: Apr 2010

Nahhh. I got it from a dude over on skateperception.
March 17, 2011 @ 05:00 AM
julian.

Post: 3296

Join Date: Mar 2008

Location: LA.

You know you don't actually need a 120 back.
Just pop a 120 roll in there, run a few shots after shot 12, rewind automatically.

julianxberman.tumblr.com /

March 17, 2011 @ 11:19 AM
Gutts

Post: 748

Join Date: Apr 2010

Yeah I tried that earlier but it was acting kinda weird. Like I was able to do 3 exposures then I couldn't wind it. But idk cause when I opened the back the film was all on the take up spool. Hah. So I'll develop it and see if it worked.
March 17, 2011 @ 01:17 PM
Hypur

Post: 62

Join Date: Aug 2010

a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/189679_10150104686516372_679306371_6871483_5155449_n.jpg


Info on these?

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top