Pick Ups: 2011

Mar 03, 2011 @ 14:15
Why would you put that link on blast? SMH
Mar 03, 2011 @ 14:26
^ What are you gonna buy all that shit yourself? smh
Mar 03, 2011 @ 14:28
Mar 03, 2011 @ 17:47
^ that shit is gaudy and ugly
Mar 03, 2011 @ 17:50
A true veteran from the HB flame wars. Col. Ronnel from the ICEY division.

ig @hentaiwarlord

Mar 03, 2011 @ 17:50
Why would you put that link on blast? SMH


acting like a fucking elitist smh

nice pick ups pro, might copp those hi navy boats as well.

http://www.prevailco.com

Mar 03, 2011 @ 17:55
Mar 03, 2011 @ 18:45
Mar 03, 2011 @ 18:52
have to be a boss..

www.ronindivision.com

Mar 03, 2011 @ 19:12
bows and arrows is legit FYI. that's where i got mine. quantities are super limited though. the taka hayashi box is dope btw. and if your looking to get the Navy boat shoes size up a half a size.
Mar 03, 2011 @ 19:16
Stay ICEE.







can you grind those with your tech deck?

i'm the best mayne, i deed it

Mar 03, 2011 @ 20:08
bi-winning
Mar 03, 2011 @ 20:45
bows and arrows is legit
Mar 03, 2011 @ 21:36
i2onnel is a boss fuego
Mar 03, 2011 @ 21:40
bi-winning


7g rocks cause I have one speed and thats go baby.....boss

FS: http://hypebeast.com/forums/apparel/208326 WTAPS BDU

Mar 03, 2011 @ 21:57
adidas
polo
thermal


and earrings

IRONHEART 364S SIZE 32 forsale, pm me

Mar 03, 2011 @ 22:02
BOSS!! RONNEL ain't got shit on them earrings.

You gotta be a BOSS to understand.....
Mar 03, 2011 @ 22:08
those earrings are bawse compared to the bedazzled dog tags
Mar 03, 2011 @ 22:11
yeah man, $20 at the mall

IRONHEART 364S SIZE 32 forsale, pm me

Mar 03, 2011 @ 23:44
how much money has ron spent in the last month
Mar 04, 2011 @ 01:36
not enough smokeyfacesmokeyface

insta: sihalanick

Mar 04, 2011 @ 01:42
bows and arrows is legit FYI. that's where i got mine. quantities are super limited though. the taka hayashi box is dope btw. and if your looking to get the Navy boat shoes size up a half a size.


half a size huh..

did you get tts and don't like the fit, or did you find this out from somewhere? really considering to copp that's why haha, good lookin out tho man. they look beautiful.

http://www.prevailco.com

Mar 04, 2011 @ 02:53
Mar 04, 2011 @ 05:44




Mar 04, 2011 @ 06:11
Dog tags > tech deck x10.
Mar 04, 2011 @ 07:10




My new babies for the spring/summer


gotta get some for myself soon &)&)
Mar 04, 2011 @ 07:11

IMG_9765 by svgsbtg, on Flickr
Mar 04, 2011 @ 13:28
swaggggggggg
Mar 04, 2011 @ 14:17


Mar 04, 2011 @ 14:36
half a size huh..

did you get tts and don't like the fit, or did you find this out from somewhere? really considering to copp that's why haha, good lookin out tho man. they look beautiful.


Yeah i actually bought tts at first (I normally wear sz 11). I could put them on but they were too snug near the toe. it's because of how it's stitched in that area, they sort of plateau, to understand better look closely at the pics. so i sent them back(had to pay for shipping back which kinda sucked fyi but the shoes are dope and limited so) next size they had was a 12 and they fit fine.

the takas are 10.5(slept on the 11s too long) and they fit fine. weird sizing indeed.



This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0