Pick Ups: 2011

January 05, 2011 @ 21:20:00


Grandpop hooks it up for Christmas.



Gourmet Due (Canvas)
January 05, 2011 @ 21:44:00
jaded


One for me, one for the homies birthday.


stuff like that is so tacky

i'm the best mayne, i deed it

January 05, 2011 @ 21:55:52
jaded
Your face is tacky.


i still love you &)

i'm the best mayne, i deed it

January 05, 2011 @ 22:13:15
Originally posted by Inactive User
(Invalid img)

$138 shipped.


Nice. Did you cop from karmaloop?
January 05, 2011 @ 22:17:19
stuff like that is so tacky


How's it tacky?

Hermes products are subtle, especially in comparison to shit like LV or Gucci. I'd take it any day over most other luxury brand goods.

Great pick up Ron.
January 05, 2011 @ 22:30:27
Nice smokeyface
January 05, 2011 @ 23:41:02
Your face is tacky.


u butt hurt , he right you could have spent half the money you probably spent on this for a better belt from tanner or something
January 05, 2011 @ 23:52:45
ighttt
you still bought a wack belt.
January 06, 2011 @ 00:10:39
yeah thats my about on hb.

so what
January 06, 2011 @ 00:12:29
jaded
How's it tacky?

Hermes products are subtle, especially in comparison to shit like LV or Gucci. I'd take it any day over most other luxury brand goods.

Great pick up Ron.


Because the buckle is a giant H? In my opinion, stuff like that is tacky. The Louis Vuitton belts with the LV buckle are tacky too. I don't think you need to advertise that you are wearing a luxury brand, but again, that's just my opinion.

i'm the best mayne, i deed it

January 06, 2011 @ 00:42:45
GOYARD > ALL (except hermes)

ron, u should've picked up the classic orange colored one lol.
January 06, 2011 @ 00:54:02
do they even make anything else besides luggage?
January 06, 2011 @ 01:25:53


Grandpop hooks it up for Christmas.



Gourmet Due (Canvas)


watch is classy smokeyface

also, info on shoes pl0x
January 06, 2011 @ 01:49:44
watch is classy smokeyface

also, info on shoes pl0x


Thank you.

They're Gourmet's from a few seasons back. I got 'em from Karmaloop on sale for 47.00, unfortunately they don't have any for sale anymore. Depending on your size, they have a few different colorways on Pick Your Shoes.

http://pickyourshoes.com/items.asp?pid=570&productcode=24
January 06, 2011 @ 02:28:22
The hermes belt is on point,
a tad expensive though.

wanted in size 10 DEADSTOCK only..01 bred 1s

January 06, 2011 @ 02:57:08
Adidas Originals by Originals Kazuki Kuraishi shirts




supreme belt

January 06, 2011 @ 04:30:36
that belt is pure faggotry
January 06, 2011 @ 06:13:26
i'd rock it, it's sick.
January 06, 2011 @ 07:13:12
Originally posted by Inactive User
dat presidential wii smokeyface


All black everythang

Because the buckle is a giant H? In my opinion, stuff like that is tacky. The Louis Vuitton belts with the LV buckle are tacky too. I don't think you need to advertise that you are wearing a luxury brand, but again, that's just my opinion.




no diss to ronnel tho , I just share the same opinion blushing

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

January 06, 2011 @ 09:16:17

Inactive User

that belt is pure faggotry

this
January 06, 2011 @ 12:36:23
January 06, 2011 @ 12:57:44
denver nuggets, swag. smokeyface

instagram: prxsh

January 06, 2011 @ 12:58:42

Inactive User

Owwwwwwww

January 06, 2011 @ 14:59:43
jaded
Adidas Originals by Originals Kazuki Kuraishi shirts




supreme belt



all 3 of those things look like they could be purchased at a Hot Topic.

i'm the best mayne, i deed it

January 06, 2011 @ 15:04:33
belt is dope not flashy or anything imo
January 06, 2011 @ 16:32:05
no diss to ronnel tho , I just share the same opinion blushing


Oh my god, we get it, you don't like dudes (like Ron) showing off their money. MOVE ON.

Look, that nig Ron does this shit to get yall riled up and it works EVERY FUCKING TIME. He's got money, he'll probably get his dick sucked by some golddigging pinoy hoe and be about his legal marijuana selling life without giving a GOD DAMN about any of your opinions.

I repeat, MOVE ON.
January 06, 2011 @ 17:13:10
^ Co-Sign.

and nice pick-up Sonny &) Info?
January 06, 2011 @ 17:18:24

&)
January 06, 2011 @ 17:33:42

Inactive User

^ Co-Sign.

and nice pick-up Sonny &) Info?


Timberland Abington Hikers. On sale right now at UO
January 06, 2011 @ 17:38:20
no, it's not. it's something you would wear if you were a flaming homosexual. you like swallowing other dudes gravy? then you'd enjoy those boots.


Not my boots...... Secondly please don't hoe on peoples pick ups. The guy just has grown up taste, stuff you'd see in GQ magazine rather than Complex magazine. He probably wouldn't scrutinize you if you posted some supras up.... And plus your the dude with the Justin Beiber avatar so don't contradict yourself.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x