Pick Ups: 2011

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 23, 2012 @ 19:10:15






















February 23, 2012 @ 19:58:23
just got my ps vita. blushing no games tho, enjoy the pics





what is this new version of the psp offer that the previous one didnt?
February 23, 2012 @ 20:00:15
lmao damn Mayimbe.

Dude you just need to work there.
February 23, 2012 @ 20:10:05
THIS DUDE MAY LMFAO

but wtf, $44 for the kate tee ugh

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 23, 2012 @ 20:24:18
@mayimbe is the utility bag a laptop case?

All my friends are black but my wives are white

February 23, 2012 @ 20:32:14



Fuck your plug come shop w/ me.

February 23, 2012 @ 20:32:32
May smokeyface

info on Carhartt belt tho

carhart wip on crosby street its camo n made with quality

@mayimbe is the utility bag a laptop case?

a laptop can fit in it...best accessory peice in my opinion
February 23, 2012 @ 21:19:48
quick phone pic

Coach Jacket
Moss Tee
Field Shirt

(Invalid img)
February 23, 2012 @ 21:58:20
Originally posted by Inactive User
quick phone pic

Coach Jacket
Moss Tee
Field Shirt

(Invalid img)

how much was total for all three?
February 23, 2012 @ 22:20:15
is there anything on the back of the coaches jacket?
February 23, 2012 @ 22:22:15
nope totally plain
February 23, 2012 @ 22:31:06
Originally posted by Inactive User
nope totally plain

How much was the coaches jacket? Probably gonna cop that when the online shop reopens
February 23, 2012 @ 22:58:13
Originally posted by Inactive User
nope totally plain

How much was the coaches jacket? Probably gonna cop that when the online shop reopens


£239 - a lot more than i thought it would be
February 23, 2012 @ 23:28:11
Yo may how is quality on the floral hoodie?
February 23, 2012 @ 23:42:34
Originally posted by Inactive User
Yo may how is quality on the floral hoodie?
This. If someone can give a run down compared to like a box logo or any of the fuckin' heavyweight cross grain hoodies that would be mad appreciated.
February 23, 2012 @ 23:47:16





4 Sale
February 23, 2012 @ 23:51:18
^ what was retail price on it?
February 24, 2012 @ 01:46:09
Originally posted by Inactive User
Yo may how is quality on the floral hoodie?

it got the paisley hoody quality, not as heavy thick as a f/w box hoody but 1 notch down but more comfortable
February 24, 2012 @ 02:06:44
Hows the fitment on that camo quilted jacket

Instagram: @esoJlaziR

February 24, 2012 @ 04:30:40
picked up that bape camo iphone case today and got a diamond crocodile lighter sleeve and lacoste card holder as v-day gifts last week
February 24, 2012 @ 06:01:16
picked up that bape camo iphone case today and got a diamond crocodile lighter sleeve and lacoste card holder as v-day gifts last week


riveting story champ. story is useless without pictures.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

February 24, 2012 @ 06:02:21
nah no need to take pictures of a case everyone has seen in this thread already
February 24, 2012 @ 06:03:11
Yo may, does the Arabic hoodie fit big or something? I noticed that's the only piece you sized down on.

/

February 24, 2012 @ 08:03:17
gray kate tee for sale (offer), size Mediums.
February 24, 2012 @ 08:08:03


just picked up 2 of these smokeyface hit me up if interested
February 24, 2012 @ 11:44:03
Yo may, does the Arabic hoodie fit big or something? I noticed that's the only piece you sized down on.
fits perfect tts with room..its a lighter hoody but feels really soft...the large is perfect
February 24, 2012 @ 15:40:43



Honestly fuck the foams, they're gone now. the Alpha ones were the best pick up.
I also got black chrome V's from 07' but didn't take a pic.

Orlando, FL. OG as fuck.

February 24, 2012 @ 15:55:28


^ what was retail price on it?


178
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x