Pick Ups: 2011

Nov 13, 2011 @ 03:31



wooooooooooo. if i weren't too light skinned for caramel, that shit would be copped
Nov 13, 2011 @ 04:55
That Would make me look like I'm naked from a distance.
Nov 13, 2011 @ 05:22
Penfield.


And thanks laxlife! =)

How much did you sell the Canon GIII for, slap?


If I remember correctly about.. 130 shipped to China. Came with case,bag,manual. Unfortunately there was sight molding on the lens, which really hurts its value.


Btw @araw, where do y'all find AAA blanks? Without having to buy like $50 worth or 20 shirts at a time? Id love to get 2-3 of a few colors.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

Nov 13, 2011 @ 09:08
recent shit

Nov 13, 2011 @ 12:42
impuse bought this today at a nike store.



i was gonna make a joke and say that i copped herpes today. i google imaged "herpes" and now i think im gonna throw up.
Nov 13, 2011 @ 21:26
^did you legit cop herpes?
Nov 13, 2011 @ 22:06
recent shit



info on those mickey slippers/mocs?

hb fell off / justinlifestyle.tumblr.com

Nov 13, 2011 @ 23:28
Damn its been a min! Recognize a few names. Anyways thought you guys would appreciate these:
RRL



Nov 14, 2011 @ 00:07
LOL you went and bought some expensive dirty jeans. those are ugly.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

Nov 14, 2011 @ 00:31
recent shit



info on those mickey slippers/mocs?


They from the Disney store smokeyface
Nov 14, 2011 @ 00:33
Damn its been a min! Recognize a few names. Anyways thought you guys would appreciate these:
RRL




Actually these are pretty cool smokeyface

Blahh.

Nov 14, 2011 @ 02:03
^^
info.
Nov 14, 2011 @ 16:40
^^
info.


see second to last photo

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Nov 14, 2011 @ 21:12

Inactive User

Nov 14, 2011 @ 21:38
Nov 14, 2011 @ 21:47
^^
info.


osh kosh bagosh

.

Nov 14, 2011 @ 23:37
impuse bought this today at a nike store.



i was gonna make a joke and say that i copped herpes today. i google imaged "herpes" and now i think im gonna throw up.

how much?
Nov 15, 2011 @ 02:12

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

Nov 15, 2011 @ 02:34
Nov 15, 2011 @ 02:52
james: www.thedivinities.com


good looks thx smokeyface

free max b 2013

Nov 15, 2011 @ 03:56

Nov 15, 2011 @ 05:22
http://i1118.photobucket.com/albums/k611/9inchesofsole/032f33f7.jpg
Nov 15, 2011 @ 05:29
Dope, how is it?
Nov 15, 2011 @ 13:59


where cop so early. . .
Nov 15, 2011 @ 17:10
Nov 15, 2011 @ 17:10
Nov 15, 2011 @ 21:55

haha fag

Nov 15, 2011 @ 21:59


come at me cork
Nov 15, 2011 @ 22:53
what are those going on, and cork?

bout to cop a garret 50trim for a build , maybe bigger, still unsure.
Nov 16, 2011 @ 00:31



wooooooooooo. if i weren't too light skinned for caramel, that shit would be copped


brah if youre thinking of copping that you should try it on first. I used to own the black version and the sleeves are real balloon like and chest/shoulders are wide. Then that shit tapers like 5 inches to the waist so you can hardly zip the jacket up. Im like 5'11 160 and I had to strain to zip that shit up. Weird ass fit, dope jacket though
This topic is locked, replies are no longer accepted.