Pick Ups: 2011

Nov 04, 2011 @ 17:43


Sz. 11 kinda big On me. Might sell Ionno. Pm moi.


MY CONDOLENCES.

two of em x hs shit

Inactive User

Nov 04, 2011 @ 18:51
Nov 04, 2011 @ 18:58
nice chuck desert courts

hndlz.tumblr.com

Nov 04, 2011 @ 19:16
amicoolyet?

(Invalid img)

(Invalid img)

lol dont mind the face please.

wassup
Nov 04, 2011 @ 20:31



bow bow bow bow bow

soundcloud.com/johnf-m

Nov 04, 2011 @ 23:11

Be smelling piff
Nov 04, 2011 @ 23:14




Love this shoe. Still looking for the black pair doe.
Nov 05, 2011 @ 00:38
smh
Nov 05, 2011 @ 02:16
Those are piff, you just have to know how to wear 'em. Stick to your Vans authentic's and g shocks lol


not sure if serious...

WE TRIPPY MANE

Nov 05, 2011 @ 02:17




Love this shoe. Still looking for the black pair doe.


Good shit, not feeling the cool greys though.

nyannyanpartycat.tumblr.com/

Nov 05, 2011 @ 03:31
Nov 05, 2011 @ 03:37


Nov 05, 2011 @ 03:42
amicoolyet?

(Invalid img)

(Invalid img)

lol dont mind the face please.

i love you, j/k
Nov 05, 2011 @ 03:44
amicoolyet?

(Invalid img)

(Invalid img)

lol dont mind the face please.

How many freezer pops did you have to eat to stain you top lip that much?

instagram: prxsh

Nov 05, 2011 @ 04:54
lips naturally dark nigga, idgaf

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Inactive User

Nov 05, 2011 @ 05:57


Converse Straight Shooter... Also in black. Bought em at Concept, but Bows&Arrows also has em
Nov 05, 2011 @ 06:31


no lie just copped a single bedroom unit, shits gunna be finished by 2016 lololol

summer vacay home on lock son
Nov 05, 2011 @ 06:42
been like that forever, man.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Nov 05, 2011 @ 06:47
nice lips

X

Nov 05, 2011 @ 07:48

beanie is a little darker than i expected.

http://instagram.com/qyel

Nov 05, 2011 @ 08:02
:C i wanted that beanie. cant wait for my shirt to come in &)

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Nov 05, 2011 @ 09:01


Converse Straight Shooter... Also in black. Bought em at Concept, but Bows&Arrows also has em


Saw these today and wanted them, how much you pay Sonny

WWW.SEQUENCE.US

Nov 05, 2011 @ 09:24
amicoolyet?

(Invalid img)

(Invalid img)

lol dont mind the face please.

Where's your boyfriend at? Is he gettin' you refreshments? Is he tall? Is he getting you mike and ikes? Oh you like mike and ikes?

Black Supreme Safari, Raised by Wolves, and more: http://hypebeast.com/forums/apparel/220068

Nov 05, 2011 @ 15:40
To the man that picked up those JS Camo Wings smokeyface
Claire, that first pic... smokeyface

1-800-HOTLINEBLING

Inactive User

Nov 05, 2011 @ 19:26

info asap


Converse Straight Shooter... Also in black. Bought em at Concept, but Bows&Arrows also has em


Saw these today and wanted them, how much you pay Sonny


They were only $80 and free shipping from Concept
Nov 05, 2011 @ 20:07
too lazy to take pics...





Nov 06, 2011 @ 01:06
^ Pics or you're a liar.

$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

Nov 06, 2011 @ 01:14
It's okay missy, i appreciate dem lipz. wanna putem to good use? blushing
Nov 06, 2011 @ 01:21
Don't see why I'd lie but whatever:
Nov 06, 2011 @ 01:48
^
This topic is locked, replies are no longer accepted.