Pick Ups: 2011

Oct 03, 2011 @ 18:36
hate to tell u but those will stretch a lot ^


what are you talking about? unbrandeds dont stretch at all, an inch if anything
Oct 03, 2011 @ 18:54
picked up a pre-owned Cayenne Turbo








oh fuck you.

two of em x hs shit

Oct 03, 2011 @ 19:01
Originally posted by Inactive User
what are you talking about? unbrandeds dont stretch at all, an inch if anything


So confused! They fit perfectly right now, just how I like 'em.?)
Oct 03, 2011 @ 19:12
Oct 03, 2011 @ 19:30
Originally posted by Inactive User
So confused! They fit perfectly right now, just how I like 'em.?)

just forget about it unbrandeds wont stretch at all youre good fam
Oct 03, 2011 @ 19:33
so where is the track thats supposed to drop today?

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

Oct 03, 2011 @ 19:34
Satin lined APCS made in France smokeyface





generic surplus mid deck wool

http://hypebeast.com/forums/apparel/164188 Elephants $100 Shipped http://hypebeast.com/forums/apparel/162862/? topic_page=1#post-329240

Oct 03, 2011 @ 19:42
Satin lined APCS made in France smokeyface





generic surplus mid deck wool


how'd you even come across them apc's?
Oct 03, 2011 @ 19:43
shit has been misunderstood , I wasn't saying best fans are the ones who start riots and shit , I'm talking about supporting , not fighting the other team supporters
it's something you can't understand outside europe , an american girl who was sitting next to me once at a champions league match (inter - manchester utd) asked me : the supporters are really loud , do they get paid for doing this ? I was like , are you serious ? no ! blinkyeyes


yeah, only europeans can understand supporting teams
haven't misunderstood shit, teov u legit retarded or somethin bruh? on that downey bear time shit
Oct 03, 2011 @ 20:39
Where to cop?


Bass outlet blushing

nyannyanpartycat.tumblr.com/

Oct 03, 2011 @ 22:27


WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

Oct 03, 2011 @ 22:46
lemme get some stickers for free fam.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Oct 03, 2011 @ 22:49




Bonus: This for all the motherfuckers that asked me 15 - 20 bucks for shipping a tee to Canada
Oct 03, 2011 @ 22:51
^dope pickups
Oct 03, 2011 @ 23:05
Satin lined APCS made in France smokeyface





generic surplus mid deck wool


those APCs are swagged the fuck outsmokeyface
Oct 03, 2011 @ 23:10
Bonus: This for all the motherfuckers that asked me 15 - 20 bucks for shipping a tee to Canada
http://i321.photobucket.com/albums/nn396/youngrizal/IMG_1091.jpg


I hate this shit
Oct 04, 2011 @ 00:38




Bonus: This for all the motherfuckers that asked me 15 - 20 bucks for shipping a tee to Canada


Yeah, that is some serious bullshit. I hate ebay resellers
Oct 04, 2011 @ 06:14
yeah, only europeans can understand supporting teams
haven't misunderstood shit, teov u legit retarded or somethin bruh? on that downey bear time shit


wasn't talking about you specifically dude , ain't no need to catch feelings . come to europe and you'll see . I was just saying we got a different way to support, non need to argue or insult for this shit

anyway , back to topic
bought this varsity in navy blue


Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 04, 2011 @ 06:47
come to europe and you'll see . I was just saying we got a different way to support

word.

ja sam tu zbog para.

Oct 04, 2011 @ 07:29
Originally posted by Inactive User
lemme get some stickers for free fam.


lol this
Oct 04, 2011 @ 08:15






best way to describe picking up that Porsche..
I can actually use the same .gifs to describe that Cucumber/Lime Gatorade and Virgin Cocktail Strawberry Colada Arizona drink. smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface

1-800-HOTLINEBLING

Oct 04, 2011 @ 08:19
best way to describe picking up that Porsche..
I can actually use the same .gifs to describe that Cucumber/Lime Gatorade and Virgin Cocktail Strawberry Colada Arizona drink. smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface


This the shit right here
Oct 04, 2011 @ 08:55
my guy in NYC was talking about it on Twitter a month ago, then I saw it on HB in another thread. Then as I was walking home, I stopped in at my local corner store and sure shit, they had both! I was happy as fuck. lol. then I tried it and was even happier. Needless to say, I'm going back there as soon as I'm off work to stock up.

1-800-HOTLINEBLING

Oct 04, 2011 @ 09:10
info on satin lined APCs?
Oct 04, 2011 @ 11:03
oh fuck you.


My boss just picked up that new BMW truck. Where at in the city are you? I'm in the loop all the time for work
Oct 04, 2011 @ 11:10
My boss just picked up that new BMW truck. Where at in the city are you? I'm in the loop all the time for work


I live in wicker park.

Office in Gold coast.

hit me up son.
Oct 04, 2011 @ 11:15
Oct 04, 2011 @ 11:29
^where to cop?
Oct 04, 2011 @ 11:31
Got it from this corner store across the street from my school. smokeyface
Oct 04, 2011 @ 16:08
the navy CPO Fair Isle Crew Sweater on UO is crack. Someone buy it and tell me what the quality is like. smokeyface
http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?isProduct=true&color=041&navAction=jump&parentid=M_APP_SWEATERS&id=23089634

hndlz.tumblr.com

This topic is locked, replies are no longer accepted.