Pick Ups: 2011

Oct 02, 2011 @ 06:19
♥♥♥♥♥ Quit talkin shit and holla then. Yea I'm talkin to you too teov.

Alex the type of ♥♥♥♥♥ playing online and picking Barca as he team. And you teov? I'd bring you back to footbol beginner school and remind you of your childhood. Holla ♥♥♥♥♥ lololol


I pick Inter all the way , I used to play with West Ham too but now they got relegated into 2nd division .....
Add me on PSN , Teo_ibra7 is the username

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 02, 2011 @ 06:49
Originally posted by Inactive User


PLIMSOLES
Don't tell me you have already bought them.
Perhaps if you get some boxers and a vest they'll let you do PE lolol
Oct 02, 2011 @ 08:53
Info on the shirt thijsied?
Oct 02, 2011 @ 09:25
I pick Inter all the way , I used to play with West Ham too but now they got relegated into 2nd division .....
Add me on PSN , Teo_ibra7 is the username


smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

When I get that shit (not had a chance to go and cop), I'll add you all and show you what's up, West Ham or Real Madrid are my teams!
Oct 02, 2011 @ 12:11
smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

When I get that shit (not had a chance to go and cop), I'll add you all and show you what's up, West Ham or Real Madrid are my teams!


my ♥♥♥♥♥ smokeyface
Oct 02, 2011 @ 13:32


picked these up earlier, $100 shipped if anyone is interested.
email- Kobeedc24@gmail.com


trying to sell that online is gonna get you caught up, especially selling to a minor since you don't know how old they are.
Oct 02, 2011 @ 15:14
Oct 02, 2011 @ 15:30
I pick Inter all the way , I used to play with West Ham too but now they got relegated into 2nd division .....
Add me on PSN , Teo_ibra7 is the username


I'll add you when i get home. Alex whats your psn? My teams Man U. Sir Alex Ferguson up in that ass. Lol but nah i kinda suck lol
Oct 02, 2011 @ 16:23
smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

When I get that shit (not had a chance to go and cop), I'll add you all and show you what's up, West Ham or Real Madrid are my teams!


I'm planning to go to london for a weekend or something and go to Hammers match at upton park , I love english football , so passionate

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 02, 2011 @ 16:29
I'm planning to go to london for a weekend or something and go to Hammers match at upton park , I love english football , so passionate


Definitely the best ground for atmosphere, been to all the other major grounds and nothing compares to Upton Park. The people are friendly to everyone, I definitely recommend sitting in the Lower East Stand when you go because that's where all the hardcore fans sit, I've sat in various parts of the stadium and I loved the Lower East so much I ended up getting a season ticket there.
Oct 02, 2011 @ 16:36
I've only been to stamford bridge in London , but I'm a regular at San Siro smokeyface

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 02, 2011 @ 16:40
soccer is gay

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

Oct 02, 2011 @ 16:44
hahaha maybe you right but I've been to a knicks match at the MSG and the atmosphere was nowhere near a football match , you don't know how to support in the U.S

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Oct 02, 2011 @ 16:56
hahaha maybe you right but I've been to a knicks match at the MSG and the atmosphere was nowhere near a football match , you don't know how to support in the U.S


*Shots fired*

Come to canada and watch a hockey match. Shits as cray
Oct 02, 2011 @ 17:10
*Shots fired*

Come to canada and watch a hockey match. Shits as cray


not a habs fan but they're all like this come playoff time
http://www.youtube.com/watch?v=yegVqt6iI_8&feature=related
bell centre makes your ears bleed
Oct 02, 2011 @ 17:42
hahaha maybe you right but I've been to a knicks match at the MSG and the atmosphere was nowhere near a football match , you don't know how to support in the U.S


♥♥♥♥♥ are you seriously talking about a basketball game right now? first of all we dont refer to it as a basketball "match", its a game. second of all what the hell do you expect from a crowd at a basketball game? white people go to basketball games to sit in their seats and watch ♥♥♥♥♥♥s jump high and dunk. if you wanna get a real grasp for american sports fandom go to a college football game in the south or even an nfl game for that matter depending on the team.

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

Oct 02, 2011 @ 17:45
♥♥♥♥♥ are you seriously talking about a basketball game right now? first of all we dont refer to it as a basketball "match", its a game.


And we don't refer to it as "soccer". Who cares about specifics...
Oct 02, 2011 @ 17:47
hahaha maybe you right but I've been to a knicks match at the MSG and the atmosphere was nowhere near a football match , you don't know how to support in the U.S


you really talking about the knicks? the same team that was nonexistent for a few years before they got amare?

go to a laker playoff game at the staples center and tell me that shit dont go ham
Oct 02, 2011 @ 19:31
lakers fans are the craziest, im not even a laker fan too

http://www.youtube.com/watch?v=FPTUbirMNL4&feature=related
Oct 02, 2011 @ 19:39
lakers fans are the craziest, im not even a laker fan too

http://www.youtube.com/watch?v=FPTUbirMNL4&feature=related



LOL


Nothing comes close to football fans, when people end up dead, cities are put on lock down and wars are basically started because of football, don't tell me some shitty basketball fans are the craziest fans. Torcida put everyone else to shame - you dudes need to go watch a Hajduk Split game when Dinamo come to town, riots, policemen bashed, rivals put in jail or hospital and that's even before the game has started.
Oct 02, 2011 @ 19:49
Been to a Chelsea game....out of this world. ♥♥♥♥♥s were already starting fights 5 miuntes into the match
Oct 02, 2011 @ 19:49
LOL


Nothing comes close to football fans, when people end up dead, cities are put on lock down and wars are basically started because of football, don't tell me some shitty basketball fans are the craziest fans. Torcida put everyone else to shame - you dudes need to go watch a Hajduk Split game when Dinamo come to town, riots, policemen bashed, rivals put in jail or hospital and that's even before the game has started.


this is not something you should be bragging about. was this a point you were trying to make as a reason of why football (soccer) fans are better?

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

Oct 02, 2011 @ 19:50
♥♥♥♥♥ are you seriously talking about a basketball game right now? first of all we dont refer to it as a basketball "match", its a game. second of all what the hell do you expect from a crowd at a basketball game? white people go to basketball games to sit in their seats and watch ♥♥♥♥♥♥s jump high and dunk. if you wanna get a real grasp for american sports fandom go to a college football game in the south or even an nfl game for that matter depending on the team.


watching the sec championship game is pretty much the bcs title game.
Oct 02, 2011 @ 20:03
this is not something you should be bragging about. was this a point you were trying to make as a reason of why football (soccer) fans are better?



I'm stating the facts, when it comes to sport and crazy fans, no one does it like football fans. Football is a religion in Europe and South America, hence why fans get so worked up and go crazy about the sport - whilst the Ultras and Hooligan gangs do fight, it's not like that every game; there's a crazy amount of passion, something you won't ever seen in the US.
Oct 02, 2011 @ 20:18
i hate europe and soccer but even ill admit them ♥♥♥♥♥s be wildin out


europe just has another level of craziness i mean u dont see people going as crazy in riots in the US dont even front
Oct 02, 2011 @ 20:28
I'm stating the facts, when it comes to sport and crazy fans, no one does it like football fans. Football is a religion in Europe and South America, hence why fans get so worked up and go crazy about the sport - whilst the Ultras and Hooligan gangs do fight, it's not like that every game; there's a crazy amount of passion, something you won't ever seen in the US.



this. fucking this.
Oct 02, 2011 @ 21:15
Because we in the US, are busy working and making money. Fuck soccer
Oct 02, 2011 @ 21:29
Because we in the US, are busy working and making money. Fuck soccer


haha that's exactly what i'm getting at. USA can have the busiest, wealthiest population but i guarantee you that everyone, at their core, is fucking miserable. what's everyone working so hard to get money for? materialistic fulfillment?

here's the secret about materialistic fulfillment, y'all: it doesn't exist.

hahah sorry what was this thread about again?
Oct 02, 2011 @ 21:32
Oct 02, 2011 @ 21:32
.
This topic is locked, replies are no longer accepted.