Pick Ups: 2011

Jun 14, 2011 @ 12:11
Yeah I shot for them and chilled with them in NY and hung out with them in Austin at SXSW. OF's manager/publicist is theirs as well. Same goes for Little Dragon and Bass Drum of Death. So I was lucky enough to be able to make good relationship with those people and the labels, both XL and Fat Possum


sounds awesome man. sounds like your network is only expanding more and more. that'd be sick if you could do coverage for coachella one year &)
Jun 14, 2011 @ 12:19
Yeah I was supposed to this year but I was going to have to come out of pocket a bit too much so it wasnt worth it for me. P4K should be fun. I'd love to shoot Sasquatch or Red Rocks



Jun 14, 2011 @ 12:40
(Invalid img)
picked this up from crashstreet
Jun 14, 2011 @ 13:11
Yeah I was supposed to this year but I was going to have to come out of pocket a bit too much so it wasnt worth it for me. P4K should be fun. I'd love to shoot Sasquatch or Red Rocks



lol im about to be at the gorge this weekend

•••

Jun 14, 2011 @ 13:15


NONNATIVE


Lmfao you can't be serious. Are you gonna bake some apple pies and knit some scarfs while in that?
Jun 14, 2011 @ 13:15
bad ass shots KK
Jun 14, 2011 @ 13:36
mad feminine

Cigarettes, Ice Cream and Figurines of the Virgin Mary http://www.last.fm/user/actsyalawlz

Jun 14, 2011 @ 13:49
some new RRLs i picked up off ebay



no.
Jun 14, 2011 @ 14:20
those RRL's are dope

y4na log off this site should be 14+
Jun 14, 2011 @ 19:25

streamzoo = redsalapao - instagram = greensalapao

Jun 14, 2011 @ 19:26



streamzoo = redsalapao - instagram = greensalapao

Jun 14, 2011 @ 20:00
I don't get it
Jun 14, 2011 @ 20:02
those RRL's are dope

y4na log off this site should be 14+


dumbass i never said they werent

herb doesnt even have the thinking ability of a 13 year old
Jun 14, 2011 @ 20:58
More drama goin' down in the pick up thread.

Remember kids: if it isn't supreme, it isn't good!

Save yourself the hassle and don't post.

Shut down Hypebeast, pack it up gents.
Jun 14, 2011 @ 21:13
Jun 14, 2011 @ 21:18
alexlude - how did you size on them? and how much
Jun 14, 2011 @ 21:51
Jun 14, 2011 @ 21:52
with RRLs i always go 31 x 34 (my TTS is 32).. apc ps i go with 31 as well.

found those joints for $150 (reg tagged price is $350)
Jun 14, 2011 @ 22:20
nover those shorts are crack son

smokeyface
Jun 14, 2011 @ 22:33

2015 Reel vimeo.com/97743690

Jun 15, 2011 @ 00:37
lol can only afford purple label on socks.
Jun 15, 2011 @ 01:02
Originally posted by Inactive User


nicesmokeyface

Black Panther member

Jun 15, 2011 @ 01:46
dumbass i never said they werent

herb doesnt even have the thinking ability of a 13 year old


i said they were dope didnt even refer to you in the first line

8th grade exams are coming up for you, best work on that reading comprehension
Jun 15, 2011 @ 03:06


Got the same shorts in a 30. Did you get em for $10? smokeyface

WWW.SEQUENCE.US

Jun 15, 2011 @ 06:07
been had polo
Jun 15, 2011 @ 11:11
your grandma make those shorts from her couch?
Jun 15, 2011 @ 11:15
I hope you jacked all that polo or your fucking stupid.
Jun 15, 2011 @ 14:40
lol can only afford purple label on socks.


I'm gonna assume you've never been to a Polo outlet.
Jun 15, 2011 @ 14:42
Got the same shorts in a 30. Did you get em for $10? smokeyface


Yep smokeyface

Originally posted by Inactive User
I hope you jacked all that polo or your fucking stupid.


Why?
Jun 15, 2011 @ 14:53
because all of that shit is ugly
This topic is locked, replies are no longer accepted.