Pick Ups: 2011

Jan 12, 2011 @ 04:49
thats actually pretty fuckin ill though
Jan 12, 2011 @ 04:51
Originally posted by Inactive User
Oh my god, we get it, you don't like dudes (like Ron) showing off their money. MOVE ON.

Look, that nig Ron does this shit to get yall riled up and it works EVERY FUCKING TIME. He's got money, he'll probably get his dick sucked by some golddigging pinoy hoe and be about his legal marijuana selling life without giving a GOD DAMN about any of your opinions.

I repeat, MOVE ON.


well i just lol'd thanks karl, ok now bye bye then

~Lefty

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

Jan 12, 2011 @ 05:13
lol he was def joking ya'll are stupid


.

Inactive User

Jan 12, 2011 @ 05:50
jeremy scott adidas



norse projects



beanie is nice and simple.

please tell me those sweat pants are womens!
Jan 12, 2011 @ 06:33
Went a bit crazy today.










To be fair some were copped as gifts.

http://blog.careyciuro.com

Jan 12, 2011 @ 08:55
Went a bit crazy today.

To be fair some were copped as gifts.


Dope,

Inactive User

Jan 12, 2011 @ 09:07
nice quote dumb dick
Jan 12, 2011 @ 09:12
Went a bit crazy today.










To be fair some were copped as gifts.

hey, about that first pic, what kind of dunks?
Jan 12, 2011 @ 09:29
the t2i does offer pictures with the same quality but doesnt offer as many opportunities for good shots


nope
Jan 12, 2011 @ 10:21
Originally posted by Inactive User
hey, about that first pic, what kind of dunks?


i believe that those are just a gr from this past spring summer
Jan 12, 2011 @ 10:24
jeremy scott adidas



norse projects



smokeyface it is always dope to have wings coming out of the side of your pants, and it is even better when those pants are white nice work.

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

Jan 12, 2011 @ 12:25
can't forget when said pants look like baseball pants with zippers on the bottom, are those the brakes for when the wings make you fly too fast? more info plz.

Inactive User

Jan 12, 2011 @ 12:52
it allows one to take off said pants even faster, when you just cant wait to put your penis in a guys mouth!
Jan 12, 2011 @ 13:27
idk thats just so ill to me having wings on ur pants

no sarcasm
Jan 12, 2011 @ 13:35
Vans chukka del barco CA



SupremeBeing pocket crewneck sweater


Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Jan 12, 2011 @ 13:47
Ayo I'm 27 , do you think I really give a fuck about getting neg reputation ??

•••

Jan 12, 2011 @ 14:04
nikka what ?

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Jan 12, 2011 @ 14:21
jeremy scott adidas




now you need a leather whip

I miss old HB...

Jan 12, 2011 @ 14:23
lol
Jan 12, 2011 @ 14:34
honestly avic, you just came off as a giant faggot. how the fuck do you find a picture like that. you're more gay than bape_uk for buying those faggoty ass pants.
Jan 12, 2011 @ 14:34
This came in the mail today after being stuck in customs for a week
Jan 12, 2011 @ 14:38
honestly avic, you just came off as a giant faggot. how the fuck do you find a picture like that. you're more gay than bape_uk for buying those faggoty ass pants.

I found this on google. I wrote " guy in wings pants", and I saw few images like that...

I miss old HB...

Jan 12, 2011 @ 14:44
very dope . I need myself a varsity jacket

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Jan 12, 2011 @ 15:05


ohh shit yall were being dumb. you pay 5x the price of vans so that one day each year your feet dont get when going to the beach. or save $200 and you lose the 15 seconds it takes to take your shoes off
Jan 12, 2011 @ 15:57
dope shoes teov smokeyface
Jan 12, 2011 @ 16:26
i believe that those are just a gr from this past spring summer


gr? ehhhh, nvm. too many people got them then, i like 'em deadstock lolz
Jan 12, 2011 @ 16:27
Ayo I'm 27 , do you think I really give a fuck about getting neg reputation ??


really? ?)
Jan 12, 2011 @ 16:43
dope shoes teov smokeyface


thank you !

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Jan 12, 2011 @ 16:48
startin off the year with some louis, lol.



lol on sale?)
Jan 12, 2011 @ 16:49


jose what is that gif supposed to prove?)
This topic is locked, replies are no longer accepted.