WDYWT: 2011 (Chat Edition)

January 04, 2011 @ 00:25:20 AM
Post: 379
Join Date: Sep 2010
Location: San Jose
January 04, 2011 @ 00:31:09 AM
Post: 290
Join Date: Sep 2010
Location: Colorado
lol what happen to the thread i made?

Instagram: steezy_pinoy (Willie Idolor). evo x and g35 owner i dont have time for haters, im too busy working

January 04, 2011 @ 01:41:52 AM
Post: 353
Join Date: Sep 2010
Location: Portland, Oregon
I've been living in these the past few Portland days. White canvas is a serious liability around here in the winter.

Stussy Deluxe
Supreme
Compound Denim
AJ KO





Finally received our Goodwood Collaboration. More on that on my tumblr.



Very nice, my fellow Portlander.
January 04, 2011 @ 01:52:44 AM
Post: 2204
Join Date: Jan 2010
Location: PHILLY
I hope that girl not his gf, cause he gonna really want to break up wit her, all beacause of yall
January 04, 2011 @ 02:01:24 AM
Post: 312
Join Date: Apr 2008
Location: portland
01.03.2011
- Work



this is clean smokeyfacesmokeyface
January 04, 2011 @ 02:11:51 AM
Post: 3199
Join Date: Jul 2009
January 04, 2011 @ 03:26:50 AM
Post: 311
Join Date: Nov 2010
Mikey, Richard smokeyface
January 04, 2011 @ 05:40:36 AM
Post: 175
Join Date: Aug 2008
Location: Dirty Jersey


Too see currensy
January 04, 2011 @ 06:42:38 AM
Post: 6440
Join Date: Jan 2007
Location: Greater Milan metro area , italy
I'm so fly I got my own (H)airline



Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

January 04, 2011 @ 10:09:25 AM
Post: 359
Join Date: Mar 2008
Location: podbarahaos
holy shit, what the fucking fuck is that? shiiit. thats the worst... ... shit.

ja sam tu zbog para.

January 04, 2011 @ 12:22:42 PM
Post: 3522
Join Date: Jan 2009
Location: CT
January 04, 2011 @ 13:22:35 PM
Post: 9174
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta


Waiting on this chick so we can go fucking eat. I'm staaaaaaaaaaaarving
January 04, 2011 @ 13:31:26 PM
Post: 379
Join Date: Sep 2010
Location: San Jose

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

January 04, 2011 @ 13:42:40 PM
Post: 3522
Join Date: Sep 2008
gayest nikka around hb said it first!

Instagram: prxsh

January 04, 2011 @ 13:46:45 PM
Post: 9174
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta
Lmao yall ♥♥♥♥♥s wildin.
January 04, 2011 @ 14:06:16 PM
Post: 4095
Join Date: Aug 2006
Location: Kingsbridge BX NYC
Good shit Shank
January 04, 2011 @ 14:11:01 PM
Post: 498
Join Date: Aug 2010
Location: the heart of Europe.
Yeah, your fit is money Shan

I miss old HB...

January 04, 2011 @ 14:15:32 PM
Post: 2173
Join Date: Feb 2006
Location: Los Angeles
Shank
January 04, 2011 @ 14:20:32 PM
Post: 311
Join Date: Nov 2010


Info on shoes?
They look familiar. I wanna say their nike free hybrid boots, but I could be way off.
January 04, 2011 @ 14:50:22 PM
Post: 183
Join Date: Dec 2010
Location: Chicago
Good shit Shanklin
January 04, 2011 @ 14:51:17 PM
Post: 481
Join Date: Feb 2010
LOL

I honest to god thought that the guy was the girl and it was like a costume party...


thought the exact same thing. was gonna fire some shots then figured the dude just dressed up.
January 04, 2011 @ 15:24:39 PM
Post: 3188
Join Date: Aug 2009
Location: Toronto
At the club with the girl


^ this ninja just fucked up lolololol

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

January 04, 2011 @ 15:49:13 PM
Post: 2720
Join Date: Aug 2008
Location: california


Uploaded with ImageShack.us
January 04, 2011 @ 16:18:18 PM
Post: 183
Join Date: Dec 2010
Location: Chicago
^ smokeyface
January 04, 2011 @ 16:41:59 PM
Post: 4648
Join Date: Jan 2009
Location: ny bang bang skeet skeet
dope shit f/22
January 04, 2011 @ 17:00:53 PM
Post: 523
Join Date: Mar 2009
Location: Norway/Nor. Cal
Shank, teov, smokeyface


untz-untz-untz
January 04, 2011 @ 17:09:57 PM
Post: 336
Join Date: Apr 2010
Location: SEA / SD
What shoes?


DVS carson
January 04, 2011 @ 17:31:46 PM
Post: 2713
Join Date: Jan 2010
Location: Connecticut


Waiting on this chick so we can go fucking eat. I'm staaaaaaaaaaaarving


dsl
January 04, 2011 @ 17:44:14 PM
Post: 2364
Join Date: Apr 2009
Location: Chicago

RL beanie
penfield
Toj
Tanner Goods
J Crew
Cons
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x