WDYWT: 2011 (Chat Edition)

December 24, 2011 @ 04:03:59 AM
Post: 140
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
Fire, they're H&M, they look darker in the pic though

you got a hole in you and you bleedin, so its not like i'm just callin you pussy for no reason.

December 24, 2011 @ 04:29:58 AM
Post: 1691
Join Date: Aug 2010
Location: Miami, FL
i prefer orange juice anyway

hndlz.tumblr.com

December 24, 2011 @ 04:40:16 AM
Post: 1247
Join Date: Jul 2010
Location: the golden state
DAT PREME

December 24, 2011 @ 04:43:42 AM
Post: 473
Join Date: Oct 2008
Went out for lunch.


I legit thought you photoshopped a baby's head onto your body.

I think you need to cut your hair and wear your hat straight. the only cornballs i know who wear their hats like that are white kids that shop at pacsun and zumiez. They also like fox racing and other shit like that.
December 24, 2011 @ 05:44:47 AM
Post: 128
Join Date: May 2010

nfsg1101freerunii
dat fit pic in dressyng room lyfstyl.
December 24, 2011 @ 06:25:47 AM
Post: 814
Join Date: Mar 2011
Went out for lunch.


I legit thought you photoshopped a baby's head onto your body.

I think you need to cut your hair and wear your hat straight. the only cornballs i know who wear their hats like that are white kids that shop at pacsun and zumiez. They also like fox racing and other shit like that.


On top of that, you're wearing all Obey..... dat streetwear doing it wrong lifestyle
December 24, 2011 @ 06:58:22 AM
Post: 2194
Join Date: Dec 2006
Location: SF

Supreme
Uniqlo Mountain Parka
GAP RAW
Clarks's Desert boots

baby face gangsta.

Originally posted by Inactive User
DAT PREME


where to kawp purple polka dot?

long time reader, first time poster




knocked knees gonna knock,
it's been real.


I likey.
December 24, 2011 @ 07:29:25 AM
Post: 485
Join Date: Feb 2009
Location: London
That OBEY fit is jive as fuck jacket is ridiculously ugly. jawns look shity and your 3 dollar glasses are not helping at all.
December 24, 2011 @ 07:38:36 AM
Post: 1589
Join Date: Aug 2008
Location: DC
Chill son, I think he troll in
December 24, 2011 @ 09:39:53 AM
Post: 354
Join Date: Nov 2007
^autobots, troll out
December 24, 2011 @ 11:56:16 AM
Post: 400
Join Date: Nov 2010
Location: 415
long time reader, first time poster




knocked knees gonna knock,
it's been real.


She look dope, she act dope
December 24, 2011 @ 22:38:11 PM
Post: 589
Join Date: Feb 2009
Location: NYC
YESTURDAY, PAINT SKILLZ, WE GET MONEY BOIIZ
December 24, 2011 @ 23:44:04 PM
Post: 79
Join Date: Nov 2011
Location: England
YESTURDAY, PAINT SKILLZ, WE GET MONEY BOIIZ


Is that an APC jacket?
December 24, 2011 @ 23:56:51 PM
Post: 783
Join Date: Mar 2007
Location: miami

trappersgonnatrap.tumblr.com

December 24, 2011 @ 23:58:33 PM
Post: 589
Join Date: Feb 2009
Location: NYC
greazy, yeaas it is
December 25, 2011 @ 00:01:39 AM
Post: 461
Join Date: Aug 2008


info on trend hoppin on trend

nfsg1101freerunii
dat fit pic in dressyng room lyfstyl.


lol gtfo with that rat tail phaggot
December 25, 2011 @ 00:22:58 AM
Post: 911
Join Date: Oct 2010


merry xmaz
December 25, 2011 @ 02:18:11 AM
Post: 426
Join Date: Sep 2008
long time reader, first time poster




knocked knees gonna knock,
it's been real.


Are your pants metallic gold or khaki?
I can't tell.
December 25, 2011 @ 02:44:36 AM
Post: 1991
Join Date: Jul 2008
Location: New York, NY

Supreme x 2
Uniqlo cord shirt
A.P,C
VANS Zero Lo's
December 25, 2011 @ 03:05:35 AM
Post: 1565
Join Date: Jun 2009
nah b
December 25, 2011 @ 03:55:18 AM

Inactive User

I entered this fit in the KarmaLoop contest, please vote for me! You can vote once a day.

1) 'Like' KarmaLoop.com on Facebook first, @ http://www.facebook.com/Karmaloop (Like the Page)

2) Click on 'Vote' at my contestant entry page @ http://fb54033.offerpop.com/fb/canvas/tab/6560321844/254553244581393/54033/entry/167636

Thanks.

December 25, 2011 @ 03:59:38 AM
Post: 2588
Join Date: Sep 2011
first
^in b4 shitstorm
December 25, 2011 @ 04:00:21 AM
Post: 2805
Join Date: Jun 2011
Location: #OYYOYVille
Originally posted by Inactive User
I entered this fit in the KarmaLoop contest, please vote for me! You can vote once a day.

1) 'Like' KarmaLoop.com on Facebook first, @ http://www.facebook.com/Karmaloop (Like the Page)

2) Click on 'Vote' at my contestant entry page @ http://fb54033.offerpop.com/fb/canvas/tab/6560321844/254553244581393/54033/entry/167636

Thanks.


Originally posted by Inactive User
I entered this fit in the KarmaLoop contest, please vote for me! You can vote once a day.

1) 'Like' KarmaLoop.com on Facebook first, @ http://www.facebook.com/Karmaloop (Like the Page)

2) Click on 'Vote' at my contestant entry page @ http://fb54033.offerpop.com/fb/canvas/tab/6560321844/254553244581393/54033/entry/167636

Thanks.



Damn buddy Ghost you entering a bit late in the game. Looking like the boy Kid Cudi.
December 25, 2011 @ 04:11:34 AM
Post: 865
Join Date: Mar 2010
Originally posted by Inactive User
I entered this fit in the KarmaLoop contest, please vote for me! You can vote once a day.

1) 'Like' KarmaLoop.com on Facebook first, @ http://www.facebook.com/Karmaloop (Like the Page)

2) Click on 'Vote' at my contestant entry page @ http://fb54033.offerpop.com/fb/canvas/tab/6560321844/254553244581393/54033/entry/167636

Thanks.



lol, wtf is this

.

December 25, 2011 @ 04:16:57 AM
Post: 1912
Join Date: Jul 2010
Location: socal

nfsg1101freerunii
dat fit pic in dressyng room lyfstyl.

you the type of nigga in the mall that i wanna run up with a pair of scissors and cut your fob tail off

AdnanToThe smokeyface

www.headhunterla.com

December 25, 2011 @ 15:20:46 PM
Post: 3188
Join Date: Aug 2009
Location: Toronto
word up to kya, shit can gwan. don't know how you're gonna be able to wuuk in them pants when we hit up tropix though...

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

December 25, 2011 @ 16:15:10 PM

Inactive User

Off The Wall... real nice


Originally posted by Inactive User



Supreme
Hajime Sorayama x OriginalFake
A.P.C. PS
AJ 6


please log off
December 25, 2011 @ 16:27:23 PM
Post: 2944
Join Date: Dec 2006
Location: Freeport LI
long time reader, first time poster




knocked knees gonna knock,
it's been real.


http://www.youtube.com/watch?v=vsn9vK9s8So

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

December 25, 2011 @ 16:54:57 PM
Post: 1506
Join Date: Mar 2008
Location: Rockford, IL
applejuice you iight.
December 25, 2011 @ 17:04:14 PM
Post: 627
Join Date: Jul 2011
Off The Wall... real nice


Originally posted by Inactive User



Supreme
Hajime Sorayama x OriginalFake
A.P.C. PS
AJ 6


please log off


Niggas throw on one Supreme piece and then think their simple ass fit is enough for wdywt lol
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x