WDYWT: 2011 (Chat Edition)

October 02, 2011 @ 21:30:32

(Invalid img)
October 02, 2011 @ 21:44:43
pinoying outdoors, next level shit bro
October 02, 2011 @ 21:53:09
Originally posted by Inactive User

(Invalid img)


do you live by fremont/milpitas?

.

October 02, 2011 @ 21:53:11
Originally posted by Inactive User
(Invalid img)


such a tumblr pic, figures you uploaded it on tumblr.
October 02, 2011 @ 21:58:11
recycled, but yesterday to city



wtf. it's so hot here tho...

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

October 02, 2011 @ 21:59:25
i thought it was cool fit and a cool picture
October 02, 2011 @ 22:01:33
do you live by fremont/milpitas?


I used to
but the pictures were taken at a hill in dublin
October 02, 2011 @ 22:05:36
Medieval Festival Uptown







Dipset photos up and photos from today

http://www.who-shot-ya.com/
October 02, 2011 @ 22:15:09
Originally posted by Inactive User
I used to
but the pictures were taken at a hill in dublin


Oh nvm, looks like somewhere I know.

.

October 02, 2011 @ 22:15:55
Mission peak?
October 02, 2011 @ 23:11:42
Originally posted by Inactive User

(Invalid img)

You look like one of the only chill pinoys I know irl...

that 2nd pic you look like youre a giant on the motherfucking freeway lol!!!!!!!!!!!!!!!

Nah.

Ill fit though. Is that Mt. Diablo in the background? Oh shit
October 02, 2011 @ 23:50:08
Yo what if we actually knew each other irl but didn't know
lol

But thanks, and I'm not sure I've never been
October 02, 2011 @ 23:52:17
but he would cuz he'd seen your face (ish) ... well maybe not.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

October 02, 2011 @ 23:55:09
goddamnit missy coming into every fucking thread and ruining everyone elses fun fuck
October 02, 2011 @ 23:59:15
u live in dublin? damn when we finna smoke weed and chill and discuss hb. oh and ignore missy. she bops around a lot.
October 03, 2011 @ 00:01:18
goddamnit missy coming into every fucking thread and ruining everyone elses fun fuck


dead
October 03, 2011 @ 00:04:38
u live in dublin? damn when we finna smoke weed and chill and discuss hb. oh and ignore missy. she bops around a lot.

I'm down for that shit dude, I'm in San Ramon. And I'm just fucking with missy. don't tell her tho
October 03, 2011 @ 00:25:47
Awesteez where dem fitpics at doe
October 03, 2011 @ 01:28:40


hey is dat tumblr kid.
i see you



found!
October 03, 2011 @ 01:55:36
Dead
October 03, 2011 @ 02:29:08
lookin like he sells pho


smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
October 03, 2011 @ 02:29:21
that head is large
October 03, 2011 @ 02:36:28
that head is large


October 03, 2011 @ 03:04:00
hey is dat tumblr kid.
i see you



found!


lmao k3vinfr3sh pt 2
October 03, 2011 @ 03:19:31
koor, may, keedvin, Rizal smokeyface


www.themovingdevelopment.com

October 03, 2011 @ 03:32:37
bakes pinrolls are straight smokeyface
October 03, 2011 @ 04:34:00
Not feeling the pinrolls with this fit.
October 03, 2011 @ 06:58:42
hey is dat tumblr kid.
i see you


!


Wow your head is just big for your body. And it's coming from me
October 03, 2011 @ 07:11:33

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

October 03, 2011 @ 08:10:53
lmao k3vinfr3sh pt 2


LOL, good to know the same ♥♥♥♥♥s are still around from a couple years ago

trappersgonnatrap.tumblr.com

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x