WDYWT: 2011 (Chat Edition)

September 19, 2011 @ 19:30:07 PM
Post: 4467
Join Date: Jan 2009
Location: on the interwebz
merchant x cortez


lol'd. Pretty dope fit though.
September 19, 2011 @ 19:39:37 PM
Post: 77
Join Date: Oct 2009
Location: missy


uniqlo
pacsun
vans.

Took off the hoodie, chilly in the morning.

(Peep dem chinatown x winnie the pooh bedsheets smokeyface)


cna u stop wearing such small ass clothes b forreal
September 19, 2011 @ 19:46:53 PM
Post: 717
Join Date: Oct 2010
Location: Uniqlo
Originally posted by Inactive User
cna u stop wearing such small ass clothes b forreal


I don't see how my clothing is "small ass". It fits right, nothings clinging and constricting.
Also, i'm slim, so baggy clothing looks im wearing a dress.

nyannyanpartycat.tumblr.com/

September 19, 2011 @ 19:54:27 PM
Post: 7173
Join Date: Sep 2008
Location: Bucktown, USA
yeah small =/= poorly fitting
September 19, 2011 @ 19:56:02 PM
Post: 821
Join Date: Nov 2008
Location: Guelph, Ontario
those clothes seem to fit him as well as they could? i don't wanna say perfectly, because that's a weird thing to say.

two of em x hs shit

September 19, 2011 @ 19:57:23 PM
Post: 1215
Join Date: Jul 2006
Location: Toronto
I don't see how my clothing is "small ass". It fits right, nothings clinging and constricting.
Also, i'm slim, so baggy clothing looks im wearing a dress.


you ain't that slim is what the guy was implying

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

September 19, 2011 @ 20:01:48 PM
Post: 3188
Join Date: Aug 2009
Location: Toronto
lol...

bri from chi, brndn, adnan smokeyface

edit: lol @ xelpmoc's gf wearing his clothes

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

September 19, 2011 @ 20:02:53 PM
Post: 717
Join Date: Oct 2010
Location: Uniqlo
you ain't that slim is what the guy was implying


-shrug- I'm already an XS in like everything. fuck.

nyannyanpartycat.tumblr.com/

September 19, 2011 @ 20:46:20 PM
Post: 1987
Join Date: Dec 2008
Location: Toronto
that coaches jacket is fire brndn. good fitsmokeyface
September 19, 2011 @ 21:07:20 PM
Post: 153
Join Date: Dec 2008
Location: California
I think their supra.


they look more like converse cts's
September 19, 2011 @ 21:19:27 PM
Post: 1733
Join Date: Nov 2008
Ill, info on shoes please


dunno if someone said already but they are converse cons cts ox.
September 19, 2011 @ 21:38:08 PM
Post: 1513
Join Date: Apr 2010
new girl on hb? smokeyfacesmokeyface


lmao
September 19, 2011 @ 21:56:16 PM
Post: 1288
Join Date: Jun 2007
Location: NY


to the gym lol





shoutouts to matthew leng and riley cortez and andy luong
September 19, 2011 @ 22:01:48 PM
Post: 1772
Join Date: Mar 2011
Location: Sauga
merchant x cortez


Qouted cuz of that jacket! Got that in navy and I unmo why people sleeping on this! Shits dope!
September 19, 2011 @ 22:05:09 PM
Post: 671
Join Date: Feb 2010
Location: Los Angeles
only cure smokeyface

hb fell off / justinlifestyle.tumblr.com

September 19, 2011 @ 22:15:57 PM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
Originally posted by Inactive User
to the gym lol

shoutouts to matthew leng and riley cortez and andy luong


September 19, 2011 @ 22:18:06 PM
Post: 1070
Join Date: Feb 2009
Location: Boston x NJ
only cure - that's real dope
September 19, 2011 @ 22:35:43 PM
Post: 4467
Join Date: Jan 2009
Location: on the interwebz
Originally posted by Inactive User


to the gym lol
shoutouts to matthew leng and riley cortez and andy luong


what shoes? They're dope
September 19, 2011 @ 22:37:48 PM
Post: 1288
Join Date: Jun 2007
Location: NY
sperry suede loafers
September 19, 2011 @ 22:38:49 PM
jaded
Forum Moderator
Post: 8322
Join Date: Feb 2008
Location: ಠ______ಠ
Originally posted by Inactive User


to the gym lol





shoutouts to matthew leng and riley cortez and andy luong


smokeyface

i'm the best mayne, i deed it

September 19, 2011 @ 22:40:51 PM
Post: 911
Join Date: Oct 2010
only cure the good one blushing
September 19, 2011 @ 22:50:17 PM
Post: 1053
Join Date: Nov 2006
been a while

veilance
hp+
nike
September 20, 2011 @ 00:02:22 AM
Post: 749
Join Date: Jun 2007
only cure, brndn, 20hundred. smokeyface

WWW.SEQUENCE.US

September 20, 2011 @ 00:04:11 AM
Post: 1607
Join Date: Mar 2006
Location: San Diego,CA
September 20, 2011 @ 02:08:56 AM
Post: 3866
Join Date: Mar 2009
Originally posted by Inactive User


to the gym lol





shoutouts to matthew leng and riley cortez and andy luong


tall tan and handsome ^__________________^
September 20, 2011 @ 02:13:13 AM
Post: 4650
Join Date: Jan 2009
Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
He he he &)
September 20, 2011 @ 02:35:14 AM
Post: 3918
Join Date: Jul 2006
Location: Seattle, WA
Originally posted by Inactive User


to the gym lol





shoutouts to matthew leng and riley cortez and andy luong


dope but wtf? why would u wear that shit to the gym
September 20, 2011 @ 03:42:11 AM
Post: 3782
Join Date: Sep 2008
Location: Crooklyn
why not? it gives him the extra lift
September 20, 2011 @ 03:54:55 AM
Post: 3210
Join Date: Dec 2007
Location: 510
the derpys

September 20, 2011 @ 06:13:29 AM
Post: 6440
Join Date: Jan 2007
Location: Greater Milan metro area , italy
OnlyCure smokeyface



Cheap Monday
Pull&Bear
Raf Simons X Fred Perry
Gap
Nike NSW toki

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x