Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
June 24, 2011 @ 07:32 AM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

not everything is bad on this thread
Joey you already know , preme dipset tee cool


lol teov always setting yourself up
June 24, 2011 @ 08:31 AM
teov

Post: 6578

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

I took a quick look at the fit pic and got it wrong , you think I'll mistake Raekwon with Juelz ? lol

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

June 24, 2011 @ 08:59 AM
Rizal

Post: 1832

Join Date: Mar 2011

Location: Sauga

^ maybe in Italia they do i unno lmao

edit


June 24, 2011 @ 09:16 AM
teov

Post: 6578

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

naw , if you know hip hop you know both Rae and Juelz . if you don't like hip hop you don't know Rae neither Juelz sad
but you can't mistake wu for dipset you feel me

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

June 24, 2011 @ 10:14 AM
plainview

Post: 205

Join Date: Aug 2010

June 24, 2011 @ 12:10 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

guys i got this. this week imma revive this thread I swear, just relax. i got you HB.


lol this should be interesting...

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

June 24, 2011 @ 12:35 PM
livestok

Post: 1942

Join Date: Oct 2009

Location: canada, dirty gully...

why the fuck does it matter lmao, just a bunch of n1gg3rs on an overpriced t shirt
June 24, 2011 @ 12:39 PM
Alexlude

Post: 467

Join Date: Oct 2010

casual friday



Comune
AA
RRL
Pierre Hardy
June 24, 2011 @ 12:40 PM
AREK

Post: 64

Join Date: May 2011

Hahaha yall nigs fuck with primus? Primus sucks, respect cool. Dope shit too


you know that song is fucking sick though, the bass is too sick
June 24, 2011 @ 12:55 PM
bak.

Post: 540

Join Date: Jul 2009





Looking retarded + waiting for some bacon-cheese croissants to be baked.

Cheers from Germany!

Beste Grüße aus Deutschland!

June 24, 2011 @ 01:29 PM
ulkgood

Post: 1684

Join Date: Mar 2006

Location: San Diego,CA

^fuckin dope
June 24, 2011 @ 02:16 PM
*ER!C

Post: 2479

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

^fuckin gay

.
June 24, 2011 @ 02:24 PM
motherland

Post: 1697

Join Date: Dec 2008

Location: detroit

no hate but why you dressed like that if u just in the crib waitin for breakfasst?



and dont wear ur hat that way
June 24, 2011 @ 02:26 PM
northwest

Post: 4033

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

maybe he's about to go somewhere. and how the fuck is his hat worn the wrong way?
June 24, 2011 @ 02:47 PM
julian.

Post: 3286

Join Date: Mar 2008

Location: LA.

thats dope. jeans fit nice.

julianxberman.tumblr.com /

June 24, 2011 @ 03:17 PM
motherland

Post: 1697

Join Date: Dec 2008

Location: detroit

maybe he's about to go somewhere. and how the fuck is his hat worn the wrong way?


was a joke
June 24, 2011 @ 03:34 PM
pfill

Post: 500

Join Date: Feb 2010

no hate but why you dressed like that if u just in the crib waitin for breakfasst?



and dont wear ur hat that way

fuking jeans and a t-shirt. what's wrong with that around the house? nothing
June 24, 2011 @ 03:44 PM
scum

Post: 159

Join Date: Sep 2010

Location: Commissary


http://commissarystores.com

June 24, 2011 @ 04:07 PM
bak.

Post: 540

Join Date: Jul 2009

maybe he's about to go somewhere. and how the fuck is his hat worn the wrong way?


Exactly.

no hate but why you dressed like that if u just in the crib waitin for breakfasst?




Actually it was dinner. It was like 19:30 pm and just waited for the food to finish.
due to the fact that I met with some friends afterwards, I finished getting dressed and, shame on me, put a hat on inside the house.





and dont wear ur hat that way


What's fucking wrong with the hat?!

Beste Grüße aus Deutschland!

June 24, 2011 @ 04:12 PM
plainview

Post: 205

Join Date: Aug 2010

nice fit bak. If you gonna reply to every petty slight in this thread you aint gonna enjoy yourself tho..
June 24, 2011 @ 04:13 PM
DC RA

Post: 467

Join Date: Jun 2007

It is your gay ass flower shoes and those pansy ass hearts everywhere.
June 24, 2011 @ 04:15 PM
ACTiON FUNKENSTEiN

Post: 2247

Join Date: Sep 2009

Location: BLAT BLAT BLAT

x Joey Starks



Two of my favorite WDYWT posters. cool

Primus sucks


Primus is awesome, smh.
June 24, 2011 @ 04:25 PM
bak.

Post: 540

Join Date: Jul 2009

It is your gay ass flower shoes and those pansy ass hearts everywhere.


I was visiting my parents for the weekend and yeah, it's my mom's kitchen, so what?
The shoes are some vans era alohas, nothing wrong with that.

nice fit bak. If you gonna reply to every petty slight in this thread you aint gonna enjoy yourself tho..


Thanks + nuff said. cool

Beste Grüße aus Deutschland!

June 24, 2011 @ 05:17 PM
Smugg

Post: 512

Join Date: Jun 2011

June 24, 2011 @ 05:19 PM
Danielle

Post: 1551

Join Date: Nov 2007

Location: Virginia


Untitled by

10 deep
BDG
Vans
June 24, 2011 @ 05:21 PM
ak

Post: 1305

Join Date: Apr 2008

&)&)
June 24, 2011 @ 05:25 PM
CrackPipeLips

Post: 2008

Join Date: May 2011


Untitled by

10 deep
BDG
Vans


omg swag x million
June 24, 2011 @ 05:39 PM
willsanity

Post: 163

Join Date: Jul 2010

Location: WA





Looking retarded + waiting for some bacon-cheese croissants to be baked.

Cheers from Germany!


extremely gay, u must get picked on in school with that mug/get up
June 24, 2011 @ 05:45 PM
Danielle

Post: 1551

Join Date: Nov 2007

Location: Virginia

How does he look gay? Yall ♥♥♥♥♥s never just made that face before? Like do all yall pictures come out rugged as shit? Are yall models? Huh. HUH, HUH. He looks white.
June 24, 2011 @ 06:00 PM
*ER!C

Post: 2479

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

Two of my favorite WDYWT posters. cool



Primus is awesome, smh.


♥♥♥♥♥ their slogan is "primus sucks"

and no ive never just made that face...because i am not gay

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top