WDYWT: 2011 (Chat Edition)

May 22, 2011 @ 23:53:07 PM
Post: 353
Join Date: Sep 2010
Location: Portland, Oregon
lmao MLI is such a fucking idiot...


but you guys forgot this


from friday



TISA
Dockers
Levi
Jordan
Jesus Piece
May 22, 2011 @ 23:54:52 PM
Post: 2348
Join Date: Sep 2008
Location: Bronx, New York / Los Angeles, CA
where to cawp red squigglies??smokeyfacesmokeyfacesmokeyface
May 23, 2011 @ 00:03:09 AM
Post: 589
Join Date: Feb 2009
Location: NYC
where to cawp red squigglies??smokeyfacesmokeyfacesmokeyface


I loled
May 23, 2011 @ 00:04:05 AM
Post: 497
Join Date: Sep 2006


to pantie shop and have drunken night with home girl you guys seem to love so much. TEAM MLI bish!

supreme
staple
naked n famous
zigzags

May 23, 2011 @ 00:16:04 AM
Post: 4218
Join Date: Jan 2010
Location: KALI4NIA
MLI you need to stop talking shit, your 38 and unemployed, and stop asking yom what moves he is making, let me state it again, your unemployed, that is the most bitch made shit, you have no basis to talk down to other people.

im 17, 21 years younger than you, and make more money on my own than you, thats sad my dude.



SMH

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

May 23, 2011 @ 00:18:06 AM
Post: 630
Join Date: Sep 2009
Location: Seattle
some save this thread
May 23, 2011 @ 00:26:08 AM
Post: 1063
Join Date: Jul 2010
Location: SWAG outta your league got my own lane
♥♥♥♥♥s be hatin just to be hatin

smh
May 23, 2011 @ 00:34:57 AM
Post: 158
Join Date: Aug 2008
SMH at HBers condoning racism. Just because you had a bad personal experience with a small percentage of the whole japanese population doesn't justify racism and name calling towards a general population. You're admitting you're a racist, and acting like it's cool with this "the world is harsh" shit. You should judge individuals off their conscious behavior rather than judging a whole nation based off your shitty experience. You're claiming Yom is ignorant and that's why he is enjoying Japan. Maybe he's just more mature than you or lives in a different area than you?

Sure, there are probably a lot of assholes in Japan, but at the same time Los Angeles is filled with assholes and so is New York and so is fucking Rwanda. Get over it man. Seriously grow up.

http://www.youtube.com/watch?v=4du7xD9GL4E

= what you sound like


Finally, someone talking some fucking sense.
May 23, 2011 @ 00:35:54 AM
Post: 450
Join Date: Oct 2010
SMH at HBers condoning racism. Just because you had a bad personal experience with a small percentage of the whole japanese population doesn't justify racism and name calling towards a general population. You're admitting you're a racist, and acting like it's cool with this "the world is harsh" shit. You should judge individuals off their conscious behavior rather than judging a whole nation based off your shitty experience. You're claiming Yom is ignorant and that's why he is enjoying Japan. Maybe he's just more mature than you or lives in a different area than you?

Sure, there are probably a lot of assholes in Japan, but at the same time Los Angeles is filled with assholes and so is New York and so is fucking Rwanda. Get over it man. Seriously grow up.

http://www.youtube.com/watch?v=4du7xD9GL4E

= what you sound like


Well put...exactly what I've been trying to say. I guess most here that condone ignorant racist thought are so uneducated and live under a damn rock. Team MLI..? you guys are clowns
May 23, 2011 @ 00:40:00 AM
Post: 1262
Join Date: Aug 2006
Location: Tokyo, Japan
I love my life!
May 23, 2011 @ 01:01:03 AM
Post: 207
Join Date: Jan 2010
you a genki clown too?
May 23, 2011 @ 01:17:59 AM
Post: 1262
Join Date: Aug 2006
Location: Tokyo, Japan
Nah.
May 23, 2011 @ 01:18:59 AM
Post: 846
Join Date: May 2011
niqqa how 'bout yall stfu and post fits damn
May 23, 2011 @ 01:26:49 AM
Post: 4218
Join Date: Jan 2010
Location: KALI4NIA
u jelly?

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

May 23, 2011 @ 01:27:19 AM
Post: 497
Join Date: Sep 2006
THIS^

MLI is just hypebeast' crazy uncle that says crazy ish but we have to respect. Can we get over it?
May 23, 2011 @ 01:27:50 AM
Post: 1691
Join Date: Aug 2010
Location: Miami, FL
I FULLY agree with everything MLI is saying/said

hndlz.tumblr.com

May 23, 2011 @ 01:46:29 AM
Post: 233
Join Date: Sep 2006
Location: Boston
THIS^

MLI is just hypebeast' crazy uncle that says crazy ish but we have to respect. Can we get over it?


this. let a ♥♥♥♥♥ live.
May 23, 2011 @ 01:50:15 AM
Post: 450
Join Date: Oct 2010
fuck it, shits dead .. fo realz, get back to posting fits.. if you want to keep it going, open up a new thread.
May 23, 2011 @ 02:14:57 AM
Post: 450
Join Date: Oct 2010
earlier today.. nice day in the bay area.. out 'n about w/the wifey



zara
AA
zara
sperry x BOO
May 23, 2011 @ 02:18:40 AM
Post: 497
Join Date: Sep 2006
you know you dun fucked up right ?
May 23, 2011 @ 02:34:25 AM
Post: 2359
Join Date: May 2008
Location: Queens, NY
fit looks clean to me
May 23, 2011 @ 02:36:32 AM
Post: 829
Join Date: Nov 2010
Location: LA
May 23, 2011 @ 02:47:23 AM
Post: 182
Join Date: Jul 2008
Location: Australia


Carhartt
Supreme
AAA
Chinos
Vans (No vis)
May 23, 2011 @ 02:59:39 AM
Post: 371
Join Date: Aug 2008
Location: Washington, D.C.
yeah but its also not considering you human enough to give you basic courtesy like personal space. They treat you like an animal in a zoo, can't you see that's racist?


not at all. i see it as people not knowing shit and being curious. i mean it was weird as hell having my head rubbed without permission, but some kids can't help themselves. there are 3 black people in my town and the only other black people the kids have seen were probably in a movie or on mtv or something. so nah, i don't think that shit is racist.

i will say that i love japan, i love my job (eikaiwa teacher), but i do agree with some of the points you made (but not the racism surrounding them) and i have heard a bunch of stories about people who stayed in japan teaching english for a long period of time and couldn't really find a place in their home countries afterward.

anyway...



Mishka
uniqlo (no vis)
air max 180 (no vis)

Instagram: @realronjunior

May 23, 2011 @ 03:50:02 AM
Post: 353
Join Date: Sep 2010
Location: Portland, Oregon
loling at the girls ^
May 23, 2011 @ 03:53:09 AM
Post: 381
Join Date: Mar 2011
earlier today.. nice day in the bay area.. out 'n about w/the wifey



zara
AA
zara
sperry x BOO


sorry dude but the blazer is kinda gay i think just the tshirt woulda been fire


props on the boO's btw homie
May 23, 2011 @ 03:58:45 AM
Post: 1881
Join Date: Oct 2009
Location: canada, dirty gully town near toronto
MLI is actually talking about real shit and you fucking herbs just keep repeating the same shit about goretex and whatever. fucking dumbasses
May 23, 2011 @ 04:43:32 AM
Post: 21
Join Date: Oct 2009
38 and postin fits? man


If I was that much of a loser at 38 I'd hope someone would put me out of my misery.
May 23, 2011 @ 05:03:04 AM
Post: 437
Join Date: Oct 2009


Tehehehehehehe!
May 23, 2011 @ 05:36:52 AM
Post: 172
Join Date: May 2011
kekekeke
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x