WDYWT: 2011 (Chat Edition)

May 22, 2011 @ 17:55
Will be posting Pictures soon..after I pass the 25 post mark
May 22, 2011 @ 17:58
im 17, 21 years younger than you, and make more money on my own than you, thats sad my dude.


vacuuming the stairs and unloading the dishwasher for 20 bucks from mom n dad doesn't count
May 22, 2011 @ 18:06
still making more money than a unemployed dude tho

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

May 22, 2011 @ 18:20
fuck them stupid japs, ignorant fucks
May 22, 2011 @ 18:22
Time Square, New York
Denim/Gourmet

May 22, 2011 @ 18:34
time square, new york
denim/gourmet



dope!!
May 22, 2011 @ 18:36
Time Square, New York
Denim/Gourmet



of dickrider
May 22, 2011 @ 19:00
Originally posted by Inactive User
(Invalid img)

me and the homies chillin

im in the box hoodie

apc/vans novis


lurking around looking for OF

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

May 22, 2011 @ 19:30
^was thinking the same thing.

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

May 22, 2011 @ 19:30
unless you plan on the soul destroying prospect of teaching english in japan the rest of your life get out as soon as you can and get into something real. I stayed in japan too long (5 years), it fucked up my resume and made me unemployable back home. but living on welfare in australia is still better than teaching fucken english in fucken japan for 1600 yen an hour during school term with no holiday pay. You might have got yourself a better deal than that Yom, but its still shit isn't it? English teacher salaries in Japan have been going down down down since the early 90s, get out now while you still can.


yeah, that's what made you unemployable back home. i'm sure it has absolutely nothing to do with your blatant stupidity.

i'm the best mayne, i deed it

May 22, 2011 @ 19:33
japs are racist !!! One of my Black friends once
told me that some old man held out his hand for her to shake. Seeing this as an opportunity to extend her
friendship, she shook his hand. As she shook his hand, he began to lean over, with his tongue out of his
mouth, preparing to lick her hand. Before he could accomplish his goal, she pulled her hand away and angrily
asked what he was trying to do. His reply was that he wanted to find out if she tasted like coffee


thats not racist. thats just ignorance. in some places seeing a foreigner, especially a black person, is like the same as seeing a unicorn. one of my friends down here (okinawa) teaching in the countryside almost got bit by a student cuz the kid thought she might taste like chocolate. and just yesterday while i was at the beach some junior high school kids came up to me and rubbed my head to see what my hair felt like.

Instagram: @realronjunior

May 22, 2011 @ 19:34
thats not racist. thats just ignorance. in some places seeing a foreigner, especially a black person, is like the same as seeing a unicorn. one of my friends down here (okinawa) teaching in the countryside almost got bit by a student cuz the kid thought she might taste like chocolate. and just yesterday while i was at the beach some junior high school kids came up to me and rubbed my head to see what my hair felt like.

.
May 22, 2011 @ 19:40
Lmao at japanese people and their choco♥♥♥♥♥♥ theory

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

May 22, 2011 @ 20:00
vacuuming the stairs and unloading the dishwasher for 20 bucks from mom n dad doesn't count

ahahah
May 22, 2011 @ 20:13
thats not racist. thats just ignorance. in some places seeing a foreigner, especially a black person, is like the same as seeing a unicorn. one of my friends down here (okinawa) teaching in the countryside almost got bit by a student cuz the kid thought she might taste like chocolate. and just yesterday while i was at the beach some junior high school kids came up to me and rubbed my head to see what my hair felt like.


HAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA BEST FUCKING POST IN HB HISTORY AHAHAHAHAHAHHAAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAw
May 22, 2011 @ 20:37
thats not racist. thats just ignorance. in some places seeing a foreigner, especially a black person, is like the same as seeing a unicorn. one of my friends down here (okinawa) teaching in the countryside almost got bit by a student cuz the kid thought she might taste like chocolate. and just yesterday while i was at the beach some junior high school kids came up to me and rubbed my head to see what my hair felt like.


dead*
May 22, 2011 @ 20:42
fit from yesterday, took the bitch to the movies



fuck you u faggot ass pinoy
May 22, 2011 @ 21:04
lol frank

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

May 22, 2011 @ 21:09
fuck you u faggot ass pinoy


niga u ignorant as fuck.

Inactive User

May 22, 2011 @ 21:15
fit from yesterday, took the bitch to the movies



who is this?
May 22, 2011 @ 21:34
Originally posted by Inactive User


gap jacket
uniqlo shirt
tag heuer smokeyface
uniqlo mij jeans
clarks desert boots


hey cutie &)
May 22, 2011 @ 21:45
fit from yesterday, took the bitch to the movies



Dat bowl hair lifestyle

THIS CANDYLAND NIGGA

May 22, 2011 @ 21:58


Sup
Costco White Tee
Naked x Famous
Cons
May 22, 2011 @ 22:09
[QUOTE=Corkscrew
May 22, 2011 @ 22:38
thats not racist. thats just ignorance. in some places seeing a foreigner, especially a black person, is like the same as seeing a unicorn. one of my friends down here (okinawa) teaching in the countryside almost got bit by a student cuz the kid thought she might taste like chocolate. and just yesterday while i was at the beach some junior high school kids came up to me and rubbed my head to see what my hair felt like.


yeah but its also not considering you human enough to give you basic courtesy like personal space. They treat you like an animal in a zoo, can't you see that's racist?
May 22, 2011 @ 22:43
MLI you need to stop talking shit, your 38 and unemployed, and stop asking yom what moves he is making, let me state it again, your unemployed, that is the most bitch made shit, you have no basis to talk down to other people.


I'm not talking down to him, I'm trying to help him and give him advice. Teaching English in Japan for too long fucked up my career, it was my own damn fault but I wish someone had warned me.

Originally posted by Inactive User
im 17, 21 years younger than you, and make more money on my own than you, thats sad my dude.


big deal. When I was 17 I had 2 jobs and I made more than me now too. Employers are happy to pay shit to kids, just make sure you get the right skills and experience for when you're all grown up because the jobs you have now aren't that easy to get when you're over 25.
May 22, 2011 @ 22:47
how to afford gortex when on welfare?


everything I have I either bought in Japan while I was working or sold something to buy. that or put in on the credit card. welfare in australia is a lot by world standards but rent here is also a lot by world standards.
May 22, 2011 @ 22:51
everything I have I either bought in Japan while I was working or sold something to buy. that or put in on the credit card. welfare in australia is a lot by world standards but rent here is also a lot by world standards.


That's pretty suspect to be spending thousands on clothes when you're on welfare. ?)
May 22, 2011 @ 22:51
LMFAO @ The slander tho. Hes 38 with no job?
May 22, 2011 @ 22:52
yeah but its also not considering you human enough to give you basic courtesy like personal space. They treat you like an animal in a zoo, can't you see that's racist?


and kids is one thing, I can almost forgive it, but when you're in the grocery store minding your own business and some dumb blowmeko tells her little dumb shits to go over to the gaijin and practice your english on him its just fucking bullshit. I just usually just ask em in japanese what part of china they're from then tell them i'm japanese and then ask them if they can use chopsticks. Won't speak a word of english to them. Fucks with their heads. Get some dumb ass looks in return. :lol:
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0