WDYWT: 2011 (Chat Edition)

May 22, 2011 @ 09:42
Info on the camo?


it aint hard to find..
May 22, 2011 @ 11:14
MLI - you know why you sound ignorant? Let me ask you this -- have you lived in ALL parts of Japan? And has every Japanese person in Japan fucked you over so bad that you feel this way? If not id have to say you're bring a real ignorant whiny bitch.

Honestly if you feel that way towards Japan you should feel that way towards every other country you live in that you're a foreigner. In the US, Imagine living as a foreigner out in the south getting hated on. Think it's fair to call all Americans racist little honkeys or Yanks?

I'm just saying stop being so closed minded and categorizing all japanese as Japs. I'm sure you've had your share of bad experiences with Japanese people, but to categorize and stereotype all japanes is where u just dun fucked up.

And for people who back mli, u proud being a racist, for reals? What year we in-- 1800s? Thought we were in the 21st century already.
May 22, 2011 @ 11:16
Originally posted by Inactive User
Honestly speaking, I don't blame MLI, he speaks tha truth. Maybe a bit opinionated on his end but sometimes truth hurts and btw, when the fuck did age have to do with anything when it comes to living in japan.


What truth, that all Japanese act same and should be called Japs?
May 22, 2011 @ 11:20
can't believe yall praising alexlude, lol


Lemme ask you why...

Is it because I ain't wearing some street branding all over and I got my proportions correct??

Or is it cuz I'm new here and you're just hating? It's okay u can be honest .. Hahah
May 22, 2011 @ 11:24
teov dope fits





hall of fame/bape/samurai/clarks/swag


smokeyface
May 22, 2011 @ 11:27
MLI lol what a sad 38yo

JD

May 22, 2011 @ 11:32
BTW, this Mill VS. other people convo is hilarious. Ima side with MLI though, because unlike the people coming at him with disses, he's backing up everything with actual facts
May 22, 2011 @ 11:32
MLI still struggling with admitting he's a woman
May 22, 2011 @ 11:35
Lemme ask you why...

Is it because I ain't wearing some street branding all over and I got my proportions correct??

Or is it cuz I'm new here and you're just hating? It's okay u can be honest .. Hahah


haters' gon hate bro. that dude probably praising MLI's fits.

JD

May 22, 2011 @ 11:36
BTW, this Mill VS. other people convo is hilarious. Ima side with MLI though, because unlike the people coming at him with disses, he's backing up everything with actual facts


I'm not saying he hasn't probably got dissed by some Japanese in Japan, but u backin' him when he said all Japanese are the same and should be called Japs?... Cmon now, u ignorant?
May 22, 2011 @ 11:38
haters' gon hate bro. that dude probably praising MLI's fits.


Shit, I know right.. Good lookin out

Inactive User

May 22, 2011 @ 11:55
Lemme ask you why...

Is it because I ain't wearing some street branding all over and I got my proportions correct??

Or is it cuz I'm new here and you're just hating? It's okay u can be honest .. Hahah


You dress like the Romanians I see around campus. In other words, you look bad. Nothing to do with branding or whatever. Also, you sound like a bitch when you post.
May 22, 2011 @ 12:28
I'm not saying he hasn't probably got dissed by some Japanese in Japan, but u backin' him when he said all Japanese are the same and should be called Japs?... Cmon now, u ignorant?


word jap shit was type ignorant, but that's his view on it, and he has personal experiences to back it up. There fobs at my uni are very similar to what he was saying also. I ain't got hate, but if I can relate to some type of stuff he's saying, some of it must be right.
May 22, 2011 @ 12:31
MLI, did you ever stop to think people were hating on you because of the way you presented yourself? idk not trying to hate this just crossed my mind...you've said yourself you got your style from urban japanese folks. are you like the equivalent of a wigger in japan?
May 22, 2011 @ 12:34
yo who the FUCK cares what this ♥♥♥♥♥ thinks man..

lets move on now k? |0
May 22, 2011 @ 12:42
word jap shit was type ignorant, but that's his view on it, and he has personal experiences to back it up. There fobs at my uni are very similar to what he was saying also. I ain't got hate, but if I can relate to some type of stuff he's saying, some of it must be right.


That's my point, I'm sure everyone has had some fucked up situations/issues with people of different race/ethnicity, but I wouldn't classify an entire race as part of that issue.

Anyways I'm done with this topic, I'm sure y'all get my point.
May 22, 2011 @ 12:57
Yom, I taught in schools over there too (not eikaiwa), its the same bullshit, dance for the snot nosed brats. Also, what are you going to do all your life? Are you making moves (study, contacts) to get out of english teaching in japan? don't wait to long, pretty soon you'll knock up a dumiko and be trapped in gaman hell for life.


yeah I'm a racist but I'm not no run of the mill racist who just hates people because they look different. I hate people based on what they do and how they act, based on a lot more first hand experience than you, and Japs all act the same, retarded, and selfish.


i dont give a fuck what anyone says, these are some true ass words. Its hard wired in some cultures to act like a fucking scumbag.
May 22, 2011 @ 13:01
i dont give a fuck what anyone says, these are some true ass words. Its hard wired in some cultures to act like a fucking scumbag.


cool. u must be from the culture where they act retarded then?
May 22, 2011 @ 13:06
cool. u must be from the culture where they act retarded then?


Of course there is a variance among how people act, but I am talking about the general consesnsus among japanese or chinese people to embrace xenophobia. If they strongly dislike white people, then why shouldn't white people dislike them back?
May 22, 2011 @ 13:10


BOSE Try-On's
Supreme x2
Volcom
Band of Outsiders X Sperry Topsiders

WWW.MAYIMBE181.COM @mayimbe181 twitter & Instagram http://vimeo.com/26407824 Jimmy Fallon appearance

May 22, 2011 @ 13:16
I'm still lol'ing at this.

don't wait to long, pretty soon you'll knock up a dumiko and be trapped in gaman hell for life.

ig @hentaiwarlord

May 22, 2011 @ 13:17
i dont give a fuck what anyone says, these are some true ass words. Its hard wired in some cultures to act like a fucking scumbag.


sounds as if they hate foreigners, besides white people what's their attitude towards blacks, pinoys, etc?
May 22, 2011 @ 13:33
If you love where your situation or status is at, it shouldn't matter what your payroll is. I rather do something or be somewhere I love, then be a slave to something I don't.

and MLI don't blame other people for you not being successful you ignorant fuck. You got yourself where you are at now.
May 22, 2011 @ 13:38
MLI is a 38 year old faggot that is mad at Japanese people and looks like a lesbian because of his malnutrition and spends all his welfare money on clothes.
May 22, 2011 @ 14:06
mli 38 LOLLLLLL
get a fucking life you pathetic piece. talking shit about people teaching english and you're on fuckin wellfare, fall back
May 22, 2011 @ 14:13
May dropping good fits between all this madness blushing

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

May 22, 2011 @ 14:47
May dropping good fits between all this madness blushing


what the fuck are you talking about? that fit looks like shit.
May 22, 2011 @ 14:52
how to afford gortex when on welfare?
May 22, 2011 @ 14:56
One of my friends taught English in Japan for year and he almost went crazy too. He was saying a lot of the same shit MLI was saying. IDGF though, I still wanna go there for Vacation.

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

May 22, 2011 @ 15:04
fit from yesterday, took the bitch to the movies

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0