Labor Day - Enjoy 25% Off Your Order. Use code: LABORDAY25
December 13, 2010 @ 06:35 PM
itskarenho

Post: 79

Join Date: Dec 2010

Location: 604

fyi i really wasn't trollin'...

you mayn's had some good points and ima say fuck taht shit hit my niqqa up and tell him to let me get in on an ounce of reggie


that's the spirit lol
December 14, 2010 @ 09:13 PM
julian.

Post: 3296

Join Date: Mar 2008

Location: LA.

mayne yall can stfu now..... stop bumping this dumb ass thread mayne


yeah yall, this ♥♥♥♥♥ mad

julianxberman.tumblr.com /

December 14, 2010 @ 09:17 PM
Daws

Post: 1649

Join Date: Jul 2007

Location: VA

lol trolls


December 14, 2010 @ 09:22 PM
DuncanPinderhughes?

Post: 1306

Join Date: Nov 2010

Location: In a city with money...

yeah yall, this ♥♥♥♥♥ mad


word mayne niqqas'z keep bumping this thread, i'm so angry, grrrrr..
December 14, 2010 @ 09:28 PM
J THRILLLAH

Post: 1752

Join Date: Jul 2008

Location: TEXAS

Yo blade, go rage in the pit.

www.youtube.com/watch?v=JoqE8SomSCc

December 14, 2010 @ 09:30 PM
DuncanPinderhughes?

Post: 1306

Join Date: Nov 2010

Location: In a city with money...

December 14, 2010 @ 09:37 PM
J THRILLLAH

Post: 1752

Join Date: Jul 2008

Location: TEXAS

Ceremony!

December 14, 2010 @ 09:38 PM
J Son

Post: 254

Join Date: Jul 2010

Location: Philly.

December 14, 2010 @ 11:55 PM
julian.

Post: 3296

Join Date: Mar 2008

Location: LA.

this thread is now about hardcore.

www.youtube.com/watch?v=qcRDgLowdhI&feature=related

julianxberman.tumblr.com /

December 15, 2010 @ 12:04 AM
DuncanPinderhughes?

Post: 1306

Join Date: Nov 2010

Location: In a city with money...

Yes please post moar Hardcore. The only Hardcore band I really know and fucks with is Ceremony sad
December 15, 2010 @ 12:15 AM

Inactive

[URL]http://www.youtube.com/watch?v=yDFXz_MMjvk[/b]
December 15, 2010 @ 12:24 PM
J THRILLLAH

Post: 1752

Join Date: Jul 2008

Location: TEXAS


December 15, 2010 @ 08:43 PM
julian.

Post: 3296

Join Date: Mar 2008

Location: LA.


julianxberman.tumblr.com /

December 15, 2010 @ 08:44 PM
December 15, 2010 @ 08:52 PM
CanvasO8

Post: 888

Join Date: Jan 2010

Location: Whales Vagina

Electro Hippies suck.
December 15, 2010 @ 09:11 PM
ndrew

Post: 1893

Join Date: Jul 2010

Location: socal


www.headhunterla.com

December 15, 2010 @ 09:19 PM
julian.

Post: 3296

Join Date: Mar 2008

Location: LA.

no.

julianxberman.tumblr.com /

December 15, 2010 @ 09:35 PM
PiagetNoodle

Post: 595

Join Date: Oct 2010

Location: New Yawk~Georgia

wow. Some of u really don't understand what straight edge is. People who are straight edge reject excesses and things that they see as self destructive (drugs/alcohol/promiscuous sex) and an impedement to the 'fulfillment' of the self.

Just cuz u can't get pussy, weed, or booze doesn't mean you're straight edge. It's a lot more than that.

And sam2thewild, not everyone believes in using drugs and having lots of sex. Learn to see things from other peoples perspective.


asceticism????


i guess...
December 15, 2010 @ 09:41 PM

Inactive

electro hippies suck.


:p
December 16, 2010 @ 04:57 AM
Dental Plan

Post: 1538

Join Date: Apr 2010

Location: La Dolce Vita

white people are so corny
December 16, 2010 @ 07:43 AM
J THRILLLAH

Post: 1752

Join Date: Jul 2008

Location: TEXAS


December 17, 2010 @ 12:26 AM
nickcfh

Post: 197

Join Date: Nov 2010

Location: San Antonio, TX, USA

I broke edge three years ago. Had a six year run. Don't do it unless it's something you're really sure about. Although I'm not edge anymore I still back it and back those who choose to go down that path.... Although I've seen allot of fly by night edgers in my time. This one kid I remember was a douche. He'd break edge every weekend, talk so much shit about it, then next show he'd be on stage X'd up in the name of mosh or the edge kids that forget about the part about promiscuous sex.

instagram - @nickcfh

January 28, 2011 @ 11:41 PM
Shiri

Post: 469

Join Date: Apr 2009

Location: Japan

This is a serious question... if straight edge is a rejection of things seen as excess and self destructive what’s with the huge tattoo culture within it? Couldn’t you classify that as a self-destrutive tendency? Same goes with eating meat? How is that self-destructive?

http://blog.careyciuro.com

January 29, 2011 @ 12:10 AM
ryun

Post: 267

Join Date: Dec 2010

Location: 604

iono man i think what you typed right there is a straight up copy/paste of the definition of the word "bitch" from dictionary.com


damn and i'm a straight edge
January 29, 2011 @ 12:18 AM
CanvasO8

Post: 888

Join Date: Jan 2010

Location: Whales Vagina

I don't see whats the huge fuss about straight edge, they dont like certain lifestyles. so fucking what. i don't see anyone in here getting up in arms about people who smoke weed a lot calling themselves stoners and wearing drug related apparel, yet if someone identifies with straight edge and wears some youth crew shit you automatically call them out and ridicule the sub culture, when in definition its no different than stoners (except of course for the whole drug thing). If you align yourself with a movement of course youre going to end up with like minded individuals and more often than not be proud of that. you guys just attack this group because it's something that you know very little about.
January 29, 2011 @ 12:19 AM
Otacon

Post: 339

Join Date: Nov 2010

Location: Queens

Mannn ive been straightedge/halal for 19 years cool 2 dat
January 29, 2011 @ 10:08 AM
Virungă

Post: 2790

Join Date: Jan 2010

Location: Connecticut

I don't see whats the huge fuss about straight edge, they dont like certain lifestyles. so fucking what. i don't see anyone in here getting up in arms about people who smoke weed a lot calling themselves stoners and wearing drug related apparel, yet if someone identifies with straight edge and wears some youth crew shit you automatically call them out and ridicule the sub culture, when in definition its no different than stoners (except of course for the whole drug thing). If you align yourself with a movement of course youre going to end up with like minded individuals and more often than not be proud of that. you guys just attack this group because it's something that you know very little about.


Stoners are doing something ie smoking thus there is much to discuss hence why there is a sub-culture.

Straight edge is the act of not doing certain things there for many people find it hard to see a reason for it to even exist.
January 29, 2011 @ 11:04 AM
Constellations

Post: 3054

Join Date: Jan 2010

Location: LeBroward County, Fl...

Stoners are doing something ie smoking thus there is much to discuss hence why there is a sub-culture.

Straight edge is the act of not doing certain things there for many people find it hard to see a reason for it to even exist.

.

the whole straight edge movement to me is like having a church of atheism

\X/

January 29, 2011 @ 12:57 PM
CanvasO8

Post: 888

Join Date: Jan 2010

Location: Whales Vagina

yeah, because its not like a shit load of straight edge kids formed hardcore bands or go to hardcore shows all the time.

I'm not even straigh edge, but to have a drug as the corner stone of your sub culture is fucking lame and hollow.
January 29, 2011 @ 12:58 PM
tripple6shit

Post: 361

Join Date: Jan 2011

Fuck ur set

Please login first to reply.
Back To Top