Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
November 3, 2010 @ 10:41 PM
Gutts

Post: 748

Join Date: Apr 2010

It's called the Ganzfeld Procedure.

Pretty much you cut a ping pong ball in half and put the halves over your eyes and listen to static then sit there for a while and you start to hallucinate. I heard it works better if there is a red light in front of your face.

It's the first thing in the picture.
www.boston.com/bostonglobe/ideas/graphics/011109_hacking_your_brain/
November 3, 2010 @ 10:42 PM
Axraexl

Post: 3190

Join Date: Jun 2010

Location: Isolation

When did I become a GHOST!?

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

November 3, 2010 @ 10:48 PM
Juelz

Post: 177

Join Date: Sep 2009

thats what shrooms are for.
November 4, 2010 @ 05:39 AM
Dental Plan

Post: 1538

Join Date: Apr 2010

Location: La Dolce Vita

whats the purpose of the ping pong balls

wouldnt it be the same if you just closed your eyes?
November 4, 2010 @ 09:37 AM
Too Trill

Post: 604

Join Date: Nov 2010

whats the purpose of the ping pong balls

wouldnt it be the same if you just closed your eyes?

You really cuttin up ping pong balls to get high, bruh?

N-gga, the fuck i look like doing arts and crafts, putting ping pong balls on my face and shit, listening to radio static? Is that what you do n-gga? You listen to radio static my n-gga? With cut up ping pong balls on yo face? That's how you get down n-gga?


Sometimes, i just don't know...
November 4, 2010 @ 10:22 AM
ImperiusRex

Post: 695

Join Date: Sep 2007

Location: Houston TX, by way o...

i might try this.... after a blunt or 2
November 4, 2010 @ 11:15 AM
drewblocka

moderator

Post: 9630

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

You really cuttin up ping pong balls to get high, bruh?

N-gga, the fuck i look like doing arts and crafts, putting ping pong balls on my face and shit, listening to radio static? Is that what you do n-gga? You listen to radio static my n-gga? With cut up ping pong balls on yo face? That's how you get down n-gga?


Sometimes, i just don't know...



lol

Forum Administrator • @DREWKKAKE

November 4, 2010 @ 02:45 PM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

You really cuttin up ping pong balls to get high, bruh?

N-gga, the fuck i look like doing arts and crafts, putting ping pong balls on my face and shit, listening to radio static? Is that what you do n-gga? You listen to radio static my n-gga? With cut up ping pong balls on yo face? That's how you get down n-gga?


Sometimes, i just don't know...


wth lol. I hope this guy posts more.
November 4, 2010 @ 08:39 PM
Daws

Post: 1649

Join Date: Jul 2007

Location: VA

you really cuttin up ping pong balls to get high, bruh?

N-gga, the fuck i look like doing arts and crafts, putting ping pong balls on my face and shit, listening to radio static? Is that what you do n-gga? You listen to radio static my n-gga? With cut up ping pong balls on yo face? That's how you get down n-gga?


Sometimes, i just don't know...



cool
November 5, 2010 @ 04:11 AM
Dental Plan

Post: 1538

Join Date: Apr 2010

Location: La Dolce Vita

You really cuttin up ping pong balls to get high, bruh?

N-gga, the fuck i look like doing arts and crafts, putting ping pong balls on my face and shit, listening to radio static? Is that what you do n-gga? You listen to radio static my n-gga? With cut up ping pong balls on yo face? That's how you get down n-gga?


Sometimes, i just don't know...


IRL'd
November 5, 2010 @ 03:30 PM
Herban

Post: 1370

Join Date: Apr 2010

Smh, teenagers.
November 5, 2010 @ 03:39 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

You really cuttin up ping pong balls to get high, bruh?

N-gga, the fuck i look like doing arts and crafts, putting ping pong balls on my face and shit, listening to radio static? Is that what you do n-gga? You listen to radio static my n-gga? With cut up ping pong balls on yo face? That's how you get down n-gga?


Sometimes, i just don't know...


lol'ed so hard

http://soundcloud.com/anonymousnigger

November 5, 2010 @ 04:15 PM
soap

Post: 2151

Join Date: Aug 2006

You really cuttin up ping pong balls to get high, bruh?

N-gga, the fuck i look like doing arts and crafts, putting ping pong balls on my face and shit, listening to radio static? Is that what you do n-gga? You listen to radio static my n-gga? With cut up ping pong balls on yo face? That's how you get down n-gga?


Sometimes, i just don't know...


smoke 2 dat cool
November 5, 2010 @ 10:49 PM
northwest

Post: 4034

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

too trill lmao
November 5, 2010 @ 11:23 PM
Space Dandy

suspended

Post: 3633

Join Date: Dec 2006

got me trippin like woahh~~
November 6, 2010 @ 02:35 AM
Gutts

Post: 748

Join Date: Apr 2010

Haha, I didn't post this as a way to get "fucked up." I did a report on it for my psychology class and I thought it was interesting.
November 6, 2010 @ 02:39 AM
STI Guy

Post: 4516

Join Date: Jan 2007

Location: nyc

what a waste of ping pong balls.
November 6, 2010 @ 02:48 AM
TonyBG

Post: 997

Join Date: Jul 2006

Location: Montreal

don't really get why everyones being a fag to this guy
November 6, 2010 @ 02:50 AM
BitchFunk

Post: 1014

Join Date: Feb 2009

Location: Left Coast

that shit is kinda crazy though. the mind is strange thing...
November 6, 2010 @ 03:56 AM
metalslug

Post: 1024

Join Date: Apr 2009

Location: L A

You really cuttin up ping pong balls to get high, bruh?

N-gga, the fuck i look like doing arts and crafts, putting ping pong balls on my face and shit, listening to radio static? Is that what you do n-gga? You listen to radio static my n-gga? With cut up ping pong balls on yo face? That's how you get down n-gga?


Sometimes, i just don't know...


hahahahahahaha
November 6, 2010 @ 12:04 PM
Shanklin

Post: 9593

Join Date: Nov 2006

Yo ima try this shit when I go back to school. Are your eyes supposed to be open or what?

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

November 6, 2010 @ 03:55 PM
Gutts

Post: 748

Join Date: Apr 2010

Yeah, they need to be open. You also don't have to use ping pong balls. You can use anything that diffuses light.

Please login first to reply.
Back To Top