Fit Battle: vol Noah vs Hova

October 21, 2010 @ 17:37:49
October 21, 2010 @ 17:40:08
went for hova. i like visvans and those kindergarten stained pants aint pawpin
October 21, 2010 @ 17:41:35
Hova's is closer to something i would wear.
October 21, 2010 @ 17:46:42
Would've voted for Noah, but those pants ruined it. smh
October 21, 2010 @ 17:47:30
iheart
October 21, 2010 @ 17:47:55
i voted for noah based on the fits i've seen from him in the past. that jizzed pants is lowkey gay though.

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

October 21, 2010 @ 17:49:11
Hova's is closer to something i would wear.


how many times have u said this
October 21, 2010 @ 17:53:19
What the fuck?

rollin' down the strip on vogues comin up slammin cadillac does

October 21, 2010 @ 17:59:43
hova by far smokeyface
October 21, 2010 @ 18:00:07
both look like fags

voted for Hova though
October 21, 2010 @ 18:09:55
Noah would've won if he wore diff pants. I voted for Hova.
October 21, 2010 @ 18:11:38
i voted for noah even thou the jeans are pretty homo, its an overall better fit
October 21, 2010 @ 18:12:33
damn iheart how the fuck are you the same height as the car
October 21, 2010 @ 18:15:21
how many times have u said this


Um because i vote for fits i can relate to..
October 21, 2010 @ 18:22:03
i voted for noah based on the fits i've seen from him in the past. that jizzed pants is lowkey gay though.


are you retarded? this a fit battle between these 2 outfits, who cares about previous sexual history.

hb sometimes

October 21, 2010 @ 18:22:53
i feel like noahs fit would look better with a opened jacket, clearer pic and more hetero face and i woulda voted for him. i voted iheart for visvans and benzo
October 21, 2010 @ 18:23:18
pants are because I had to go right from my paintig class to work and hova was wining about me submitting my fit. But idgaf cuz that paint is visvim x sup x taps
October 21, 2010 @ 18:23:24
Can we just stop with the fit battles already? The legacy been ruined along time ago.
October 21, 2010 @ 18:23:37
If Noah loses I lose some faith in this forum.
October 21, 2010 @ 18:26:25
hova looks like a faggot ass 12 yr old hipster douche. so i voted for noah a faggot w/ stained white pants
October 21, 2010 @ 18:31:40
Hova is wearing some everyday basic shit, not worth fit battle.

Noah has the gay ass pants.

What the fuck? Noah for effort I guess.
October 21, 2010 @ 18:32:25
^^lol but I don't see how hova is near hipster. Voted for no one cuz I am dissappoint and this battle started because of a levis sweater l0l0l0ololo0l
October 21, 2010 @ 18:39:37
god damn noah has gay pants. and hova looks like such a fag lol

X

October 21, 2010 @ 18:40:19
i have fits
October 21, 2010 @ 18:40:42
voted noah, hova is precious level.
October 21, 2010 @ 18:45:00
youre wildin

all black everything stay true i dont wear paint stained white pants

get @ me

plus that benz is 2011
October 21, 2010 @ 18:46:08
youre wildin

all black everything stay true i dont wear paint stained white pants

get @ me

plus that benz is 2011


you got a license? lol
October 21, 2010 @ 18:48:48
doifferent different rovers
October 21, 2010 @ 18:53:10
lol both fits suck but i voted noah

iheart needs a better pic
October 21, 2010 @ 18:55:06
lol both fits suck so i voted 4 no one

smokeyfacesmokeyface
Please login first to reply.
x