SALE - Up to 70% Off - Shop Now
October 7, 2010 @ 01:07 AM
alberto1989

Post: 1411

Join Date: Mar 2007

Location: Portland

Yo i'm tired of being broke as shit, I wanna live that baller millionaire/billionaire status.
October 7, 2010 @ 01:08 AM
northwest

Post: 4033

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

Make a clever invention. Improve a current invention. Play your cards right in the stock market.
October 7, 2010 @ 01:09 AM
It's Only Hype

Post: 5507

Join Date: Jan 2008

October 7, 2010 @ 01:12 AM
snake?Snake?!SANKE!

Post: 1892

Join Date: Mar 2010

Location: Phx


rollin' down the strip on vogues comin up slammin cadillac does

October 7, 2010 @ 01:13 AM
alberto1989

Post: 1411

Join Date: Mar 2007

Location: Portland

^come on bruh that shit is played out.

serious thread is serious bruh
October 7, 2010 @ 01:13 AM
SHOGUNATE

Post: 556

Join Date: Jul 2009

real estate, help market a really good product, own your own business
October 7, 2010 @ 01:14 AM
SHOGUNATE

Post: 556

Join Date: Jul 2009

oh yeah push boats
October 7, 2010 @ 01:15 AM
alberto1989

Post: 1411

Join Date: Mar 2007

Location: Portland

will any of those things make me a millionaire though?
October 7, 2010 @ 01:16 AM
goldengoose

Post: 1285

Join Date: Feb 2009

Location: LA County

invent something
think creatively
October 7, 2010 @ 01:16 AM
snake?Snake?!SANKE!

Post: 1892

Join Date: Mar 2010

Location: Phx

Get a talent.

rollin' down the strip on vogues comin up slammin cadillac does

October 7, 2010 @ 01:17 AM
MrImFukNSleepN

Post: 2627

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

Invest and become a millionaire..

www.youtube.com/watch?v=apNdI8dp36U
October 7, 2010 @ 01:20 AM
Taal

Post: 562

Join Date: Jan 2010

Be Like Mike.
October 7, 2010 @ 01:32 AM
UghItsDave

Post: 1113

Join Date: Sep 2008

Location: The Heights of La Ha...

Make a fuckin sex tape...the only way to get rich these days is to suck some dick.

I stay broke.

Oh you didnt say rich and famous.
October 7, 2010 @ 02:18 AM
nadu

Post: 574

Join Date: Aug 2008

Location: internet

create a porn website
October 7, 2010 @ 02:21 AM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

Yo i'm tired of being broke as shit, I wanna live that baller millionaire/billionaire status.


do what you love and work your ass off at it.

Melo Gang All Day

October 7, 2010 @ 02:25 AM
KobraKai88

Post: 319

Join Date: Mar 2010

Location: CA ALL DAY

what pootie tang said and dont be a lazy fuck and if you asking how to become rich more than likely you wont ever be
October 7, 2010 @ 02:31 AM
Edirty

Post: 492

Join Date: Mar 2008

Location: New Zealand/MN

if you asking how to become rich more than likely you wont ever be


Exactly what I thought as I clicked...
October 7, 2010 @ 04:06 AM
Dental Plan

Post: 1538

Join Date: Apr 2010

Location: La Dolce Vita

it takes money to make money

so first thing you gotta do is get a job and save as much money as you can (cut back on every unnecessary expense)

If you really want to be rich you have to be dedicated.
You have to read books, start networking, looking out for every opportunity you might get.

if you asking how to become rich more than likely you wont ever be


how is he gonna find out if he never asks anyone?
October 7, 2010 @ 09:06 AM
hypoh

Post: 2461

Join Date: May 2008

Location: NoVA

real estate, help market a really good product, own your own business


lol steer clear of real estate...
October 7, 2010 @ 09:46 AM
linh

Post: 1448

Join Date: Feb 2010

October 7, 2010 @ 11:54 AM
deadpooL

Post: 2374

Join Date: Jun 2008

Location: Tokyo

inherit money cool
October 7, 2010 @ 12:05 PM
Berserker

Post: 1260

Join Date: Jan 2010

Location: .Hack//Fragment

OK look
this may take time
but get with a rich cougar and then do the OJ shit
kill the bitch and take all her riches

***Self Made Scammer*** Shout outs to cheyaaa

October 7, 2010 @ 01:36 PM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Ask DStyles, he's ballin'


Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

October 7, 2010 @ 03:27 PM
clutchin.

Post: 1102

Join Date: Mar 2008

Location: TEXAS!

October 7, 2010 @ 04:37 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

^come on bruh that shit is played out.

serious thread is serious bruh




?
October 7, 2010 @ 04:48 PM
Blunted at birth.

Post: 634

Join Date: Feb 2010

Location: Greater Los Angeles...

real talk, DILIGENCE.
October 7, 2010 @ 04:54 PM
JayLovesPinays

Post: 3356

Join Date: Aug 2008

1)Convert to Judaism
2)Move to Upper West Side
3)?????????
4)Profit
October 7, 2010 @ 08:17 PM
MLI

Post: 222

Join Date: Jan 2010

take a picture of a real expensive car, like one that costs a million dollars or more but when you take the picture put your handle from ebay written on a piece of paper on the hood. list it on ebay for BIN $1 MILLION. Sit back and wait for that dolo to flood your paypal then leave the country.

this also works with a house.
October 7, 2010 @ 08:26 PM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

invest/start/own a franchise.

I've met a lot of self made millionaires and most of them started from next to nothing.

The guy that owns a pizza hut franchise in my city told me he only started with one. and with in 10 years he owns/started all the pizza huts in my city and a few in london and takes monthly trips there and back to check. of course he told me quite a few locations have failed on him.

If you wanna earn money, Invest. If you want to make it big, take big risks.
October 7, 2010 @ 09:07 PM
Molly Wopp

Post: 1152

Join Date: Dec 2007

Location: A City Near You, CA

Invest.

Please login first to reply.
Back To Top