CGI nudity in movies...

Sep 29, 2010 @ 23:47
Sep 29, 2010 @ 23:53
cgi body is still dope
Sep 29, 2010 @ 23:57
still came
Sep 29, 2010 @ 23:59
laaamee
Sep 29, 2010 @ 23:59
alba is a prude.
Sep 30, 2010 @ 00:01
well atleast we'll see nudes of girls that would most likely not do nudes otherwise

but its still kinda bullshit
Drewbacca
Sep 30, 2010 @ 00:11
just watch into the blue smh

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Sep 30, 2010 @ 00:30
What's the point? People still think it's you anyway. That's like that movie Easy A where that girl pretends to sleep with a bunch of people. People are still gonna think you fucked 18 dudes. Might as well just show your body stupid.
Sep 30, 2010 @ 00:47
My theory is that she has a freaky ass birthmark.
Sep 30, 2010 @ 00:49
Jessica Alba &) &) &) &)

Live Life // Get Mo Money

Sep 30, 2010 @ 00:49
This can't be life. smh
Sep 30, 2010 @ 01:48
Alba was stunning in Machete &)
Sep 30, 2010 @ 13:22
Sep 30, 2010 @ 13:42
wtf they got me
Sep 30, 2010 @ 14:08
angelina jolie in beowulf was fuckin smokin
Sep 30, 2010 @ 14:27
this shit was in a slovak newspaper like two weeks ago, smh..

yall late
Sep 30, 2010 @ 14:31


That's fuckin gay though, they're gettin' paid millions of dollars to do this and they won't show a bit of skin
Sep 30, 2010 @ 15:19
i dont get why Jessical Alba just didn't do the nude scene if they were just gonna CGI it anyways. i mean, its not like there's much of a difference...

unless she didn't know that scene was gonna get CGI'ed into her being naked. in which case, props to you Mr. Rodriguez.
Sep 30, 2010 @ 18:38
cmon jess, you actin like a lil bitch right now
Sep 30, 2010 @ 20:16
mila kunis' tits in "forgetting sarah marshall" weren't hers either lol

dat photoshop...

follow me on instagram: @rolledankle

Sep 30, 2010 @ 22:40
i dont get why Jessical Alba just didn't do the nude scene if they were just gonna CGI it anyways. i mean, its not like there's much of a difference...

unless she didn't know that scene was gonna get CGI'ed into her being naked. in which case, props to you Mr. Rodriguez.


øøøøø is you dumb? she prolly didn't want to be naked in front of 50+ people so they told her she would be CGI'd so it didn't matter whether or not she went naky or not

Live Life // Get Mo Money

Please login first to reply.