Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
May 23, 2010 @ 11:01 AM
flow

Post: 899

Join Date: Sep 2008

Location: Vienna, Austria

plenty other big tittied bitches out there, with hair


this
May 23, 2010 @ 11:53 AM
jay tee

Post: 177

Join Date: Aug 2007

Location: Winston-Salem, NC

this doesnt seem out of the ordinary to me at all. kanye is a pretty strange dude, so im pretty sure hes no less strange behind closed doors, and hes always been concerned with his image. with the amount of money he has, its probably much easier for him to toss the girl a little money than have to explain to every person with a camera and microphone about why he liked to snort flintstone vitamins then eat pancake mix out of her ass crack or what not.
May 23, 2010 @ 12:25 PM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

this doesnt seem out of the ordinary to me at all. kanye is a pretty strange dude, so im pretty sure hes no less strange behind closed doors, and hes always been concerned with his image. with the amount of money he has, its probably much easier for him to toss the girl a little money than have to explain to every person with a camera and microphone about why he liked to snort flintstone vitamins then eat pancake mix out of her ass crack or what not.

now that was some random ass next shit..but i fucking lol'd aint gonna front
May 23, 2010 @ 02:29 PM
Brooklyn_718

Post: 2561

Join Date: Sep 2006

Location: Pluto

That was funny ^^

IDK I don't see the hype in Amber Rose.... I still like his last chick better... But I'm sure he has dirty laundry he doesn't want her to air out. They were together for sometime.. I could see someone like her writing a book and shit lol...
May 23, 2010 @ 02:45 PM
10PIECE

Post: 714

Join Date: Jan 2009



LOL IF amber rose pulls a Kat Stacks i fucked all of GOOD MUSIC.

http://cargocollective.com/BrancheC http://www.behance.net/BrancheC

May 23, 2010 @ 02:48 PM
Wishez.

Post: 1494

Join Date: Mar 2008

Location: Rockford, IL

Did Amber even have and official career before Kanye?? he knows this hoe is gonna try to cash in on what she knows and thats his business.
May 23, 2010 @ 02:58 PM
It's Only Hype

Post: 5496

Join Date: Jan 2008

she prolly beat him at Connect Four
May 23, 2010 @ 05:02 PM
Placu

Post: 3

Join Date: Apr 2010

every know he's a faggot. dont know why he paid millions for her not to tell.


hahahahahahaha
May 23, 2010 @ 07:53 PM
linh

Post: 1448

Join Date: Feb 2010

I don't really know what is going on with Kanye

but SMFH at tryna do what Tiger wood did.
May 23, 2010 @ 08:07 PM
TwiggyDig

Post: 2416

Join Date: Sep 2008

Location: Bronx, New York / Lo...

i doubt he's gay. if u look at College Dropout, LR, or even Graduation Kanye, he was still arrogant as fuck but no signs of him being gay.

people only started calling him gay when he got in the fashion scene, but i think thats just to cover up his insecurities. i don't think he's gay.


maybe he is though, who knows.
May 23, 2010 @ 11:08 PM
coco thai

Post: 601

Join Date: Feb 2010

Location: mid aiiiir

Did Amber even have and official career before Kanye?? he knows this hoe is gonna try to cash in on what she knows and thats his business.


she modeled.. but no one really paid attention to her until she shaved her head and starting dating kanye
May 23, 2010 @ 11:10 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

why do you guys spend so much time analyzing this fuck?
May 23, 2010 @ 11:15 PM
SOLE

Post: 7911

Join Date: Mar 2006

Location: NYC

everybody already knows hes a gayfish
May 25, 2010 @ 12:52 AM
F/22

Post: 2803

Join Date: Aug 2008

Location: california

lol@ all the shit talkin on kanye

your probably all gonna have his next album on your itunes library.
May 25, 2010 @ 01:06 AM
GimmeDaLoot

Post: 641

Join Date: Jan 2010

^was just about to say the same thing.
May 25, 2010 @ 01:32 AM
mYslead

Post: 1137

Join Date: Jan 2008

Location: Montreal

where does it say it's something to do with his sexual orientation?
May 25, 2010 @ 10:34 AM
chadd

Post: 1461

Join Date: Aug 2008

Location: San Diego

it doesn't. its cool to hate Kanye atm.
May 25, 2010 @ 11:02 AM
YeahCrassMix

Post: 105

Join Date: Feb 2009

Location: SC

yeah don't think there's some huge earth shaking secret he's paying her to keep silent about, probably just a collection of stuff he doesn't want in the public, ranging from I imagine his dick size to info about the new music he's been recording.
May 25, 2010 @ 11:06 AM
3lite

Post: 956

Join Date: Jan 2010

It's his dick. Dude is insecure to the T
May 25, 2010 @ 11:50 AM
modernART

Post: 2584

Join Date: Feb 2006

Location: Anywhere, LTD

as long as he makes good music, i could care less about what he's trying to "hide"
May 25, 2010 @ 11:58 AM
chadd

Post: 1461

Join Date: Aug 2008

Location: San Diego

word.
May 25, 2010 @ 12:37 PM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

why are there only 2 pics of her? If a thread title has amber rose in it, there should be pics. All this discussion is irrelevant. Who cares that kanye's gay? I care that amber rose has a fat booty. thread fails.
May 25, 2010 @ 01:59 PM
Mr. T

Post: 552

Join Date: Jun 2007

Location: 510 x 713

In a superhead kat stacks world where hoes like to tell everything about who they fucked, I'm not surprised. Better a mil in her pocket than his career being put at stake. Although he really shouldn't have been fucking with a stripper in the first place.
May 25, 2010 @ 02:02 PM
10PIECE

Post: 714

Join Date: Jan 2009

No way you can turn a stripper into a housewife. I hope she didnt give him aids.......

http://cargocollective.com/BrancheC http://www.behance.net/BrancheC

May 25, 2010 @ 02:18 PM
ⓜⓘⓝⓓⓔⓡⓐⓢⓔⓡ

Post: 3662

Join Date: Apr 2008

as long as he makes good music, i could care less about what he's trying to "hide"


_

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

May 26, 2010 @ 04:33 AM
Sunpreme

Post: 47

Join Date: Jun 2009

Location: Hamburg , Germany

he's prolly a short dicked pre cummer....and stuffs a black dildo up his arse everytime they sexxed.....cmon @ u guys...who the fuck cares what kanye does in his private time.......information i couldnt care less 'bout...
May 26, 2010 @ 09:24 AM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London

lol@ all the shit talkin on kanye

your all gonna have his next album on your itunes library.


fixed.
November 18, 2010 @ 05:33 PM
rocka

Post: 2551

Join Date: Jul 2009

The article didn't have enough details. Is this little dick silence or gay silence?


It wasn't little dick silence.

no homo
November 18, 2010 @ 06:44 PM
TheAbstrakt

Post: 560

Join Date: Jan 2010

if this bitch had hair....
November 18, 2010 @ 06:57 PM
MrImFukNSleepN

Post: 2625

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

What happened to not giving a fuck...?

Kanye is still beast.

Please login first to reply.
Back To Top