Enjoy an Additional 10% Off on All Sale Items - Use code: EXTRA10
November 4, 2010 @ 12:54 AM
undercover.

Post: 1308

Join Date: Sep 2009

i've been trying to find a slant zip leather jacket like the first one forever. Found one at H&M but didnt have my size -_-



looked like this
rick owens asymmetrical leather jacket. Shits like 2 grand


don't get a leather jacket from h&m sad
search some thrift stores

i peep some acronym and is that a rick owens jacket?
November 4, 2010 @ 12:30 PM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

&) brand of parka?


.
November 7, 2010 @ 12:10 PM
Trollinator

Post: 5030

Join Date: Jun 2010

Location: Location







cool
there...

I want to see the world burn

November 7, 2010 @ 12:19 PM
BomberPro

Post: 170

Join Date: Oct 2010

I like this


cus hes asian?
November 7, 2010 @ 02:20 PM
sevensevenseve

Post: 99

Join Date: Oct 2008

Location: oakland

November 7, 2010 @ 02:22 PM
BomberPro

Post: 170

Join Date: Oct 2010

haha good photoshop. Those kind of people never wore those clothes in those days
November 7, 2010 @ 03:04 PM
sevensevenseve

Post: 99

Join Date: Oct 2008

Location: oakland

haha good photoshop. Those kind of people never wore those clothes in those days


aight real talk

i wish if you were going to be a troll, you would at least be sort of funny.
November 7, 2010 @ 05:31 PM
BomberPro

Post: 170

Join Date: Oct 2010

real talk. i wish that if you were going to be serious you could at least make me want to stop trolling
November 7, 2010 @ 08:26 PM
Super Nintendo Chalmers

Post: 4504

Join Date: Jan 2009

Location: on the interwebz

haha good photoshop. Those kind of people never wore those clothes in those days


I lol'd at the fake racism.
November 7, 2010 @ 10:10 PM
sevensevenseve

Post: 99

Join Date: Oct 2008

Location: oakland

real talk. i wish that if you were going to be serious you could at least make me want to stop trolling


see its like i'm so bored half way through your sentence i don't even know what you're talking about

its shit like that its just stupid and not even real trolling. it doesn't make me mad i just glaze over it and don't even really read what you say.
November 8, 2010 @ 12:23 AM
BomberPro

Post: 170

Join Date: Oct 2010

what? i didnt want to read the fucking essay you just wrote. kepp it short and simple vato
November 8, 2010 @ 01:11 AM
JCrewkid

Post: 809

Join Date: Mar 2010

...
November 8, 2010 @ 01:19 AM
bird

Post: 544

Join Date: Jun 2009







cool
there...

these all suck. they look ridiculous
November 8, 2010 @ 01:27 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4356

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA

^i disagree. The colors on 1st n 3rd fits can be debatable since pink n blue aren't for everyone.

PLEASE... dont tell me u dont like the 2nd fit only cuz he's wearing a scarf.

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

November 8, 2010 @ 01:45 AM
bird

Post: 544

Join Date: Jun 2009

first guy needs a fitted and a rosary, 2nd guy isnt that bad, just nothing i would ever bother reposting, third is just the hair, specs and outfit together for dat hipster abstinence combo.
November 8, 2010 @ 01:54 AM
ak

Post: 1339

Join Date: Apr 2008

first guy needs a fitted and a rosary, 2nd guy isnt that bad, just nothing i would ever bother reposting, third is just the hair, specs and outfit together for dat hipster abstinence combo.


lol
November 9, 2010 @ 12:42 PM
filth

Post: 3394

Join Date: Feb 2009

Location: Vancouver

these are some streetwear-ish looks i dig









minus the bowtie



November 9, 2010 @ 10:16 PM
lucky

Post: 3259

Join Date: Feb 2009

first one and last two are nice, middle three kinda suck but thats just me.

BLOG http://creativediscourse.tumblr.com/ ART http://lukehaeger.tumblr.com/

November 9, 2010 @ 10:19 PM
Augustus

Post: 731

Join Date: May 2007

Location: NYC

everything sucks on this page except for maybe the dude in the ape

@QuattroRide

November 10, 2010 @ 01:24 AM
Seanskeet

Post: 85

Join Date: Dec 2008





Fit of the week, minus the blackberry
November 10, 2010 @ 04:25 PM
Neighborhood.

Post: 34

Join Date: Apr 2009

Fits are pretty dope.
November 10, 2010 @ 07:59 PM
sevensevenseve

Post: 99

Join Date: Oct 2008

Location: oakland

^^blackberry ads to it
November 11, 2010 @ 12:45 AM
BomberPro

Post: 170

Join Date: Oct 2010

it makes him look even stupider
November 12, 2010 @ 08:21 AM
teov

Post: 6590

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...


Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

November 12, 2010 @ 01:13 PM
MonguL

Post: 452

Join Date: Sep 2008

love that ^

i don't know what teov would do without unabashedly prep, haha
November 12, 2010 @ 01:29 PM
teov

Post: 6590

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

nah it's not even on my favorites ..... I have to admit it's a pretty good blog tho

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

November 13, 2010 @ 05:02 PM
SimpleAsAbc

Post: 865

Join Date: Dec 2008

Where does everyone get their images from ?
November 15, 2010 @ 01:23 AM
BomberPro

Post: 170

Join Date: Oct 2010

they google "men in cool clothing"
November 15, 2010 @ 03:12 PM
Bombers

Post: 623

Join Date: Jul 2009

lmao nise
November 15, 2010 @ 03:13 PM
teov

Post: 6590

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

lol wrong thread . 'preciate a nice ass tho

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!


Please login first to reply.
Back To Top