The Official Relationship, Dating, or Talking Problems/Questions Thread

Oct 22, 2013 @ 05:00
Word I feel where youre coming from but sometimes you gotta step outside the situation. You good doe. That feel sucks tbh if she catches some kinda weakness for you when you fall back and she comes right into your lap id say then go for it cuz its like shit, situation just aligned itself at that point go for it and it even really like u actively were trying to steal.
Oct 23, 2013 @ 18:13
Damn fam, I Mostly lurk on here but I have a small problem, I'm trying to get with this cool white girl, we have the same interest (she plays video games, likes football, laid back) she's also pretty cute, but the problem is she has this friend that's in to me, she texts me at least once a night, and I don't  like her like that so I don't reply (I know dick move) and I only see her during 2nd period or lunch both times are when they are sitting next to each other, so I need help HB! How do I approach the white girl without seeming like a dick to the other girl...


Tl;dr 
-cute white girl has a friend
-her friend REALLY likes me
-I don't like her friend, but I like the white girl


Sorry for grammar, I typed this shit on my phone.
Oct 23, 2013 @ 23:00
Damn fam, I Mostly lurk on here but I have a small problem, I'm trying to get with this cool white girl, we have the same interest (she plays video games, likes football, laid back) she's also pretty cute, but the problem is she has this friend that's in to me, she texts me at least once a night, and I don't  like her like that so I don't reply (I know dick move) and I only see her during 2nd period or lunch both times are when they are sitting next to each other, so I need help HB! How do I approach the white girl without seeming like a dick to the other girl...


Tl;dr 
-cute white girl has a friend
-her friend REALLY likes me
-I don't like her friend, but I like the white girl


Sorry for grammar, I typed this shit on my phone.
straight up approach and make it obvious u like the girl not the her friend who likes you. give her the message you dont like her without saying or acting like an ass. Chances are still high u wont get at the girl u like because she'll feel like she has to avoid u to make her friend happy. Also there's the possibility she's acting like she likes u just because her friend likes you. Bottom line keep it straight and dont play games and u should be good
Oct 26, 2013 @ 19:04
Its going to be 2 months on November 6 since my breakup, and I still think about my ex every second of every day and miss her and check up on her twitter and stuff.

She hasn't tried to contact me once and she's clearly moved on, but I haven't. WTF is wrong with me.
Oct 27, 2013 @ 15:18
Originally posted by Inactive User
Its going to be 2 months on November 6 since my breakup, and I still think about my ex every second of every day and miss her and check up on her twitter and stuff.

She hasn't tried to contact me once and she's clearly moved on, but I haven't. WTF is wrong with me.
you gotta get a new girl 

where the azn girls at

Oct 27, 2013 @ 15:54
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User
Its going to be 2 months on November 6 since my breakup, and I still think about my ex every second of every day and miss her and check up on her twitter and stuff.

She hasn't tried to contact me once and she's clearly moved on, but I haven't. WTF is wrong with me.
you gotta get a new girl 
Oct 27, 2013 @ 16:12
Originally posted by Inactive User
you gotta get a new girl 
Agreed.
You also need to stop reminding yourself of her by stalking her online. Worst thing you can do after a break-up.
Your just putting salt on your wounds. Stop that and get some new ass and you'll snap out of it.

I like Polo and stuff.

Oct 27, 2013 @ 16:25
Agreed.
You also need to stop reminding yourself of her by stalking her online. Worst thing you can do after a break-up.
Your just putting salt on your wounds. Stop that and get some new ass and you'll snap out of it.
I know dawgs. Its so fucked up cause I still think she's the most beautiful girl in the world she's all I want, but then I realize that I'm being a grade-a fuck boy for missing a chick who doesn't seem to be missing me.

Deem.
Oct 27, 2013 @ 23:06
Originally posted by Inactive User
Its going to be 2 months on November 6 since my breakup, and I still think about my ex every second of every day and miss her and check up on her twitter and stuff.

She hasn't tried to contact me once and she's clearly moved on, but I haven't. WTF is wrong with me.
you answered your own question, wtf is wrong with you is that you havent moved on.

Agree with those saying you need a new chick. you only think the old one is so great cuz ur mentally hung up on her its not that she is literally SOOO BEAUTIFUL or any shit like that its all an illusion.
Oct 30, 2013 @ 13:24
give it time gil. but  getting a new girl vs just waiting it out is like 1 yr of thinking vs a new girl 3 months and your over your ex. getting a new girl is better.

Cmon get down with a real nigga wussup

Oct 31, 2013 @ 00:58
Yo Gli x, I've been through that same shit. Trust me you'll get through it and it will only make you stronger. Go out with your friends, go on a hike, spend some time with your family and watch a movie, ask another cute chick out for coffee.

Enjoy YOURSELF. 
Oct 31, 2013 @ 21:55
What's the opinion on here with a senior hooking up with a freshman? 
Oct 31, 2013 @ 22:22
What's the opinion on here with a senior hooking up with a freshman? 
megans law

git gud

Nov 01, 2013 @ 16:58
Any advice on letting shit go and trying to move on?? no simp but girl i was in love with for 4 years just recently broke up with me and starting seeing somebody new in like a 2 month period....
Nov 01, 2013 @ 17:38
Man i been wanting to meet mad girls this year just cause.. Or a couple but the problem is I moved from Florida, daytona beach to North carolina (country) 3 years ago. I just don't know how to talk to a random girl outside of school in a public place with out feeling awkward about it. Or girls that are not in the same classes as me (just walking around the college)

I mean in florida I use to chill on the beach with the homies and holla at random chicks and ask for numbers and stuff but here in NC it feels hella weird cause there isn't no hangout spots like the beach, we just got a mall like an hour away or just stores and shit, on top of that this town isn't big so alot of people know each other out here.

I make beats 2

Nov 01, 2013 @ 17:43
Any advice on letting shit go and trying to move on?? no simp but girl i was in love with for 4 years just recently broke up with me and starting seeing somebody new in like a 2 month period....
I employ the 3/21 day rule. It works everytime, but obviously depends on each individuals psyche. 

The first step, and most important step, is letting go. I'm not saying this frivolously. I mean you have to accept the fact she is gone and never coming back. Your life with her is over. That's it. That following steps will not work if you don't take this one seriously. You will only regress.

The next step is going through three days of feeling like crap, like your not important, your life is meaningless, blah blahblah. But while your subconscious is telling you this, you're actively telling yourself that that's all bullshit. It is critical you get up, out of your bed, and carry on with your day as if you're bigger than this. At times you might want to regress and think about her, about how she's this and that to you, that you need her, but you need to employ a yoga like mindset and push all negative thoughts about yourself and her out of your mind.

By the end of the third day, and morning of the fourth, you will wake up, eat your breakfast, go to school/work. And at one point you will realize you haven't thought about her up till the point. There will be a feeling of relief, reassurance, and solace. 

Day 3-21 is about continuing to live. You won't feel bad anymore. You will still have flashes of thoughts of her, that will make you angry/sad/etc., but they won't linger. Keep pushin.

By the end of day 21, she will be an afterthought.
dmwalking
Nov 01, 2013 @ 17:54
Any advice on letting shit go and trying to move on?? no simp but girl i was in love with for 4 years just recently broke up with me and starting seeing somebody new in like a 2 month period....
Find a new shorty and smash relentlessly.  And then, move on to be the best you've ever been, the happiest you've ever been.  This will help you get over it. Then when she's miserable and wack, she'll wanna come back. And you can be like, nah, I'm happy. LOL. 

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

dmwalking
Nov 01, 2013 @ 17:56
Man i been wanting to meet mad girls this year just cause.. Or a couple but the problem is I moved from Florida, daytona beach to North carolina (country) 3 years ago. I just don't know how to talk to a random girl outside of school in a public place with out feeling awkward about it. Or girls that are not in the same classes as me (just walking around the college)

I mean in florida I use to chill on the beach with the homies and holla at random chicks and ask for numbers and stuff but here in NC it feels hella weird cause there isn't no hangout spots like the beach, we just got a mall like an hour away or just stores and shit, on top of that this town isn't big so alot of people know each other out here.
Sounds painful.  Why'd you move?  

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

Nov 01, 2013 @ 17:58
just smoke pot man It makes the pain go away 
Nov 01, 2013 @ 17:58
Originally posted by Inactive User
Its going to be 2 months on November 6 since my breakup, and I still think about my ex every second of every day and miss her and check up on her twitter and stuff.

She hasn't tried to contact me once and she's clearly moved on, but I haven't. WTF is wrong with me.
you answered your own question, wtf is wrong with you is that you havent moved on.

Agree with those saying you need a new chick. you only think the old one is so great cuz ur mentally hung up on her its not that she is literally SOOO BEAUTIFUL or any shit like that its all an illusion.
You don't need a new chick. That will not solve the problem unless she is better than the last chick; even if that is the case, the same thing will happen after that relationship ends and you will be in the same place. I went through this myself. The problem you need to address is not extrinsic, but within you (not to get all transcendental, but shit...)

The assessment of the others is correct in that you still haven't moved on. I wrote a brief summary of my 3/21 day rule above that you can check out. After you accept you've moved on, you need to cut out all the social media stalking. You need to remove any reminders of this chick that might trigger any emotional memories. 

Besides letting go, you need to reassess your own life and lifestyle. Be honest with yourself. I find that myself and others that have gotten hung up on chicks are guilty of using women and love to fill a gap in our lives. It's an easy way to give your life meaning in the face of an uncertain, unforgiving world.

What are your career goals? What are your values? What are your insecurities (how can you address them - or accept them)? Who are you? 

At the end of the day, no real woman is going to want to be and stay with you unless you have these questions answered. And by the time you have them answered, you'd never act like this again. It's a process that takes a lifetime of discovery however. It's not like you won't ever get rejected again, but you will be able to deal better with the circumstances.
Nov 01, 2013 @ 18:10
What's the opinion on here with a senior hooking up with a freshman? 
Make sure it's legal.

Do it, it ain't no thing, but don't think it's cool; no one will think you are cool or accomplished anything cuz you took down a freshman. Let people find out about it organically or not at all. If people come up to you askin' what's good just say, "it just happened".
Nov 01, 2013 @ 18:17
Man i been wanting to meet mad girls this year just cause.. Or a couple but the problem is I moved from Florida, daytona beach to North carolina (country) 3 years ago. I just don't know how to talk to a random girl outside of school in a public place with out feeling awkward about it. Or girls that are not in the same classes as me (just walking around the college)

I mean in florida I use to chill on the beach with the homies and holla at random chicks and ask for numbers and stuff but here in NC it feels hella weird cause there isn't no hangout spots like the beach, we just got a mall like an hour away or just stores and shit, on top of that this town isn't big so alot of people know each other out here.
Sounds painful.  Why'd you move?  
when i was a teen my mom found a "less stressful" job up here.

now im in college though that was 3 years ago, i mean i got a good self esteem

its just the awkwardness in talking to a random chick, i wouldnt know where to start out here, especially in my college i be seeing some bad girls but its weird af, and when we go to the mall (i got a small circle of 5) the main dude i got w/ always saying asking a girl for her number straight up it's weird af and stalkerish. and i havent holler'd at a random chick since my florida days i was in highschool. I'm on that grown business now so a lil advice would be good.

I make beats 2

Nov 01, 2013 @ 20:25
What's the opinion on here with a senior hooking up with a freshman? 
dude i know that feel so hard. back in 9th grade i was like im never gonna date a freshman like this pedo guy is with this hot asian girl. he laid pipe on her so i mean hes doing him . go to my senior year lol i did the exact same thing cutest asian in that generation . but it won't last and it gets annoying cuz of the immaturity . just lay pipe brother.  

Cmon get down with a real nigga wussup

Nov 03, 2013 @ 03:26
Im just listening to californication soundtracks at 4 in the morning, remembering my old girl from like 2 years ago, and i feel fucking terrible about it.
Im with another girl and we've been dating for almost a year now, but lately my ex has been popping up in my thoughts and i don't know what i should do here. I can't get her back, fuck i don't even want to really, but i still have alot of feelings for her. Thing is it's like i'm hurting my current girl both by staying and leaving. Thoughts?
Nov 03, 2013 @ 05:17
Man i been wanting to meet mad girls this year just cause.. Or a couple but the problem is I moved from Florida, daytona beach to North carolina (country) 3 years ago. I just don't know how to talk to a random girl outside of school in a public place with out feeling awkward about it. Or girls that are not in the same classes as me (just walking around the college)

I mean in florida I use to chill on the beach with the homies and holla at random chicks and ask for numbers and stuff but here in NC it feels hella weird cause there isn't no hangout spots like the beach, we just got a mall like an hour away or just stores and shit, on top of that this town isn't big so alot of people know each other out here.
I Do The Same Shit, But Wherever I'm At, I Just Spark A Conversation About Something Pertaining To The Environment The Girl And I Are In. If She Isn't Interested,  There Are 6 Billion 999,999 Other People Out There.

-DADDIES OCTOPUS

Nov 08, 2013 @ 00:29
you answered your own question, wtf is wrong with you is that you havent moved on.

Agree with those saying you need a new chick. you only think the old one is so great cuz ur mentally hung up on her its not that she is literally SOOO BEAUTIFUL or any shit like that its all an illusion.
You don't need a new chick. That will not solve the problem unless she is better than the last chick; even if that is the case, the same thing will happen after that relationship ends and you will be in the same place. I went through this myself. The problem you need to address is not extrinsic, but within you (not to get all transcendental, but shit...)

The assessment of the others is correct in that you still haven't moved on. I wrote a brief summary of my 3/21 day rule above that you can check out. After you accept you've moved on, you need to cut out all the social media stalking. You need to remove any reminders of this chick that might trigger any emotional memories. 

Besides letting go, you need to reassess your own life and lifestyle. Be honest with yourself. I find that myself and others that have gotten hung up on chicks are guilty of using women and love to fill a gap in our lives. It's an easy way to give your life meaning in the face of an uncertain, unforgiving world.

What are your career goals? What are your values? What are your insecurities (how can you address them - or accept them)? Who are you? 

At the end of the day, no real woman is going to want to be and stay with you unless you have these questions answered. And by the time you have them answered, you'd never act like this again. It's a process that takes a lifetime of discovery however. It's not like you won't ever get rejected again, but you will be able to deal better with the circumstances.
Thanks man and everyone. I appreciate your words and I am definitely trying to use them. I just want to type...

I did not use her to fill any voids. I just turned 22 and am already working off Wall Street. I have a great family, great friends and everything I could ever ask for. With that being said, at the end of the day, all I cared about was her. All I wanted was her. I was/am/idk truly in love with her. Before dating she was my best friend. Hanging out 24/7, before we ever hooked up or had feelings for each other. Telling each other every little detail about every day. Then we started fucking and I laid down the law saying that we can't catch feelings. I did. She did. We started dating. Life was amazing. 

 She was my true love / best friend / the only person I wanted to even look at. Now all I have are all of the things that I previously mentioned. And people would kill for that, but at the end of the day I would have traded all of that for her.

I know I'm on one, simping to the nth degree, but it is what it is. And I know I'll have no problem finding a chick who will love me through anything, but for now at least, nothing is right.

EDIT: And believe me I'm trying to move on, because some how, SOME HOW, this girl is so cold that she doesn't care. And I know I wasn't the only one feeling what I just wrote because she did too, and she made it known to not only me, but her parents, grandparents, girlfriends. Everyone. IDK what snapped. I guess I never will, and hopefully soon, I won't care.
Nov 08, 2013 @ 00:34
Also I deleted her from everything, but the only reason I can see her tweets is because she's public. 


Never trust a bitch. The same doods who would hit her up and be creepy that she would always say are fucking weirdos and creeps, she's now favoriting their stuff and shit. Its like...what?

Bless our mothers, sisters and grandmothers. Every other bitch cannot be trusted.
Nov 08, 2013 @ 16:35
^
On the real fam I don't really think loyalty and trustworthiness apply to gender, like some people are and some people are not regardless of their gender. One day you'll scoop you up someone more loyal and trustworthy and better at communicating, and you'll forget all about that female who didn't deserve you. On the real no homo it sounds like you're better than her anyway. Like I said before, time, and new pussy will cure your woes and you'll look back cold chillin like French Montana, worried bout nada.
Nov 08, 2013 @ 17:16
Yeah dawg she works for her family's business and is scared of growing up and all this shit. That should have been foretelling right there. She's not ambitious and expects everything to be handed to her.

That's not a woman.
Nov 25, 2013 @ 22:08
soooo after dating for 6 years. 

my girlfriend broke up with me. im sad to be honest, i wanna talk to her.
its crazy man to think i was with someone for soo long. that i would'nt even know how to go about with other woman.

she was my first love and i honestly dont think i would ever really love anyone again.
i gave her everything and more. not on some simp shit 

The thing was we were arguing and she gets annoyed cuz i would always misinterpret what she would say to something negative and get offended.

i apologized for what was going on and i nailed everything as far as response and said it was perfect but she says she needed time cuz things would go right back to arguing and be in the same place if we continued dating. 

but honestly as much as i care i want to save this relationship and i tried to but idk it was for nothing.

im not like crying and shit but i feel like theres nothing for me to wait for. i tell myself everything may work out but i think its just time for me to let go of her and move on. it just sucks. 
You'll be good breh, I know that feel. But do you really want her back or do you want to move on with your life? 

demdownvotestho

Please login first to reply.