Post Your Desktop/Wallpaper VOL The Legend Dies

Apr 24, 2012 @ 18:45
oof, lose the shortcuts and xp bar. also, new desktop of 2012 DTMs instead. (=

narsha.narsha.narsha

Apr 24, 2012 @ 19:02
I just figured it out. Its a program called Rainmeter or something. here read this:
http://customize.org/rainmeter/help/How_To_Use_Rainmeter_Skins

Good Luck!

Yeah it's rainmeter. I keep changing mine, gets boring after a while.


got dat same background smokeyface

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Apr 24, 2012 @ 22:07

finally got the hang of it. turned out alright.
May 07, 2012 @ 02:40

Current shit. Someone wanna hook it up with that new time/date/event type shit?

insta: sihalanick

May 07, 2012 @ 02:47

www.masonrothschild.com

May 07, 2012 @ 03:30
ugh. first post should have all the info stating all the programs for customized shits

like mac weather and time shit would be candybar

and windows weather and time shit would be rainmeter.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

May 07, 2012 @ 03:54
Yeah it's rainmeter. I keep changing mine, gets boring after a while.


got dat same background smokeyface


Info on wallpaper?

EDIT: Nevermind, google image search TYBG!
May 07, 2012 @ 04:07
Meh, fixed it.

insta: sihalanick

May 07, 2012 @ 04:16
ugh. first post should have all the info stating all the programs for customized shits

like mac weather and time shit would be candybar

and windows weather and time shit would be rainmeter.


no one would read the first post smh.

2015 Reel vimeo.com/97743690

May 07, 2012 @ 06:04
^Picasa. Program from Google.


Much appreciated
May 07, 2012 @ 06:58
ugh. first post should have all the info stating all the programs for customized shits

like mac weather and time shit would be candybar

and windows weather and time shit would be rainmeter.


no one would read the first post smh.


if only we could change the title :c

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

May 07, 2012 @ 20:24
Meh, fixed it.

info on taskbar?
May 07, 2012 @ 21:03
May 07, 2012 @ 22:42
@ Vodica Task bar is Placebo,and it can be found here: http://solmiler.deviantart.com/art/Placebo-for-Windows-7-188414149?q=boost%3Apopular%20placebo%20theme&qo=1

insta: sihalanick

May 08, 2012 @ 01:56

finally got the hang of it. turned out alright.


info on wallpaper?

Looking for in size 8.5-9 003 Authentics/Chukka PM ME!

May 10, 2012 @ 11:42

finally got the hang of it. turned out alright.


info on wallpaper?


here ya go:
http://hdwallpaperpics.com/wallpaper/picture/image/mac-wallpaper-hd-2.jpg
May 10, 2012 @ 21:40
May 10, 2012 @ 22:07
May 11, 2012 @ 05:13
May 16, 2012 @ 00:05


Wish I could find a larger shot of this painting so it'd span the two desktops.

narsha.narsha.narsha

May 24, 2012 @ 04:54
May 24, 2012 @ 04:58
^ smokeyface info on girl?

Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/172003

May 24, 2012 @ 05:48

off top

May 24, 2012 @ 05:55


Took that picture with my iPhone in Colorado.

May 24, 2012 @ 06:00
I call BullShit^^^

off top

May 24, 2012 @ 06:21
I mean, if you want.



my camera rolls places > an hour and a half into the mountains from Boulder.
Camped at a location called Brainard Lake.
This photo was taken at Red Rock Lake and was on the path to where we stayed.



Some film photographs I took as well.

May 24, 2012 @ 06:35
good shit jacob, haha. good fit today btw too n/h shit.
late post, put it on my tumblr awhile back

insta: sihalanick

May 24, 2012 @ 22:01
May 25, 2012 @ 01:53
good shit jacob, haha. good fit today btw too n/h shit.
late post, put it on my tumblr awhile back


link?
May 25, 2012 @ 03:00
good shit jacob, haha. good fit today btw too n/h shit.
late post, put it on my tumblr awhile back


link?


what program and how did you make your taskbar look like that? been looking for something sleek like that.
Please login first to reply.
HYPECHAT 0