Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
March 6, 2010 @ 09:30 AM
SubP

Post: 765

Join Date: Sep 2009

MY DEEP APOLOGIES BJ, BUT SONIC TASTE LIKE ASS


UghhhHH what the fuck is this shit



Sonic TEXAS toaster is gross as fuck


EWWW ***** SONIC ISLAND BURGER LOOKS SHIT


SONIC CHEESE BURGER grossss look like FUCKING MEATLOAF DUMP

March 6, 2010 @ 09:37 AM
araw at bituin

Post: 2610

Join Date: Jun 2007

Location: SFxAZ

that toaster looks pretty good imo.

i only get onion rings and shakes/ drinks at sonic. i dunno what all the hype is about though. there's a bunch of locations here.

http://instagram.com/qyel

March 6, 2010 @ 10:25 AM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

we dotn have sonic in ny, but damn i wanna try it lol,,,that and in and out
March 6, 2010 @ 10:28 AM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Se ve mejor que la pinche comida china, SubP.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

March 6, 2010 @ 10:36 AM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

damn son, thats OD.....no wonder why we dont have it here smh
March 6, 2010 @ 11:04 AM
no0 v.2.0

Post: 2123

Join Date: Jan 2009

Location: $crewston

people make such a big deal about the food. it's just like any other fastfood place. the drinks are fucking awesome though. especially when you get to make your own shit like fucking coke+cocounut+cherry flavoring.
March 6, 2010 @ 11:06 AM
SupremeSwagger

Post: 675

Join Date: Jan 2010

my ***** i drove down to nj to try that shit, like 2 hours cuz we got lost

trust me, u dont wanna try it

the drinks were good but the food was asssssss


Did you go to the one near the shopright/liquor store in cherry hill. Because thats the one i go to.
March 6, 2010 @ 11:11 AM
jawesome

Post: 3710

Join Date: Sep 2008

that and in and out


Make the trip, In n Out is bomb as fuck.

Instagram: prxsh

March 6, 2010 @ 11:16 AM
Hellah Fresh

Post: 4006

Join Date: Dec 2006





[/B]


Spread that puzzy lips girl!
March 6, 2010 @ 11:42 AM
Its_SONIC

Post: 2228

Join Date: Jan 2010

Location: PHILLY

Yo sub u dumb as shit. SONIC IS GREAT! Them $1 chicken sandwhiches is my partna dem. No place got better drinks ( dat cranberry lemon grape) wsup. And those cheese fries!!! O LORD
March 6, 2010 @ 12:32 PM
SubP

Post: 765

Join Date: Sep 2009

lol hold up bj, now listen here i knew u would react like that, but in reality sonic taste like ass, but the drinks are AVERAGE I GIVE YOU THAT
March 6, 2010 @ 12:34 PM
Guapamole

Post: 3957

Join Date: Jan 2009

damn makin me hungry
March 6, 2010 @ 12:34 PM
SubP

Post: 765

Join Date: Sep 2009

Yo sub u dumb as shit. SONIC IS GREAT! Them $1 chicken sandwhiches is my partna dem. No place got better drinks ( dat cranberry lemon grape) wsup. And those cheese fries!!! O LORD


i fucking lol'd@ O LORD
March 6, 2010 @ 12:55 PM
djFEBREEZE

Post: 356

Join Date: Nov 2006

Location: VALLEJO, CA

i agree with thread starter.... sonics is boo boo

Strictly

March 6, 2010 @ 02:05 PM
MILK got a gun

Post: 289

Join Date: Feb 2010

Location: Hither & Tither

Se ve mejor que la pinche comida china, SubP.


pffffft, clarinete papalote, esa vaina no brega mani.





helgen vive en japon, gran cosa, pfffft
March 6, 2010 @ 02:06 PM
MILK got a gun

Post: 289

Join Date: Feb 2010

Location: Hither & Tither

people make such a big deal about the food. it's just like any other fastfood place. the drinks are fucking awesome though. especially when you get to make your own shit like fucking coke+cocounut+cherry flavoring.


grape vanilla sprite is the only reason to ever walk into sonic, that-is-it.
March 6, 2010 @ 02:07 PM
ulkgood

Post: 1689

Join Date: Mar 2006

Location: San Diego,CA

Yo sub u dumb as shit. SONIC IS GREAT! Them $1 chicken sandwhiches is my partna dem. No place got better drinks ( dat cranberry lemon grape) wsup. And those cheese fries!!! O LORD


$1 chicken sandwiches and happy hour 1/2 off drinks my partna dem fosho.


Guys list some good drink combos because Im never creative enough to make my own when I go...
March 6, 2010 @ 02:43 PM
ReZ

Post: 3244

Join Date: Dec 2007

Location: 510

you can sub fries with tots; that's a winner in my book.
March 6, 2010 @ 02:52 PM
AJDipset

Post: 339

Join Date: Feb 2010

Location: NJ

the drinks were good but the food was asssssss




March 6, 2010 @ 02:57 PM
Its_SONIC

Post: 2228

Join Date: Jan 2010

Location: PHILLY

i agree with thread starter.... sonics is boo boo


Yo niggy, you a 06' member with 53 post. Hb is dissapointed in you. You should be ashame. GO TO YOUR ROOM!!!

Tisk tisk :[.
March 6, 2010 @ 03:30 PM
Its_SONIC

Post: 2228

Join Date: Jan 2010

Location: PHILLY

Yes we do and we get a route 44 with 2 straws smile. (with are g-shocks on cool )
March 6, 2010 @ 04:45 PM
TheOne

Post: 2735

Join Date: Jan 2008

Location: Here

you can sub fries with tots; that's a winner in my book.


Agreed
March 6, 2010 @ 11:05 PM
NoobSauce

Post: 41

Join Date: Mar 2010

never been to Sonics before..
March 6, 2010 @ 11:06 PM
Carlton C-Note Banks

Post: 1715

Join Date: Jan 2009

i went to a sonics once and the server was a bitch so i don't like going there.
March 6, 2010 @ 11:57 PM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

i went to a sonics once and the server was a bitch so i don't like going there.


lol ur a unicorn ass niggga foreal
March 7, 2010 @ 01:08 AM
&y

Post: 4014

Join Date: Mar 2009



>

Sonic
March 7, 2010 @ 01:09 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4359

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA

^this thread has just been stolen by IN-N-OUT Burgers.

Can I get an Amen?

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

March 7, 2010 @ 01:14 AM
Carlton C-Note Banks

Post: 1715

Join Date: Jan 2009

dammit you're rite
March 7, 2010 @ 09:28 AM
Its_SONIC

Post: 2228

Join Date: Jan 2010

Location: PHILLY

^this thread has just been stolen by IN-N-OUT Burgers.

Can I get an Amen?


No.......you can not....sorry
March 11, 2010 @ 01:54 AM
easy-g

Post: 63

Join Date: Oct 2009

Location: Revere

it was crazy overhyped when they opened one here in MA. Lines extending out into the highway blocking traffic for almost 6 hours. and that lasted for about a week before you could even go there and order and be done with the place in under an hour.

Please login first to reply.
Back To Top