Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
March 3, 2010 @ 03:13 PM
OneEyeWilly

Post: 1809

Join Date: Feb 2007

Location: New Jeruzalem

Her name is Kimbella and i think im in love.
&)&)&)&)&)&)








what do you guys think? keeper?
March 3, 2010 @ 03:16 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

so are you gonna paypal me the money for the throw up all over my laptop or wanna do a money order or something?
March 3, 2010 @ 03:19 PM
C_Augustus_O

Post: 3638

Join Date: Jan 2009

Location: CT


https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

March 3, 2010 @ 03:20 PM
OneEyeWilly

Post: 1809

Join Date: Feb 2007

Location: New Jeruzalem

if by throw up you mean jizz then no. its normal for most preteens to do that. if you really mean throw up ill paypal you money for contacts or a fucking eye exam because you must be fucking blind or gay. then i cant help you
March 3, 2010 @ 03:21 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

March 3, 2010 @ 03:21 PM
VADO-U.N.

Post: 3248

Join Date: Apr 2009

Location: Harlem, Uptown where...

so are you gonna paypal me the money for the throw up all over my laptop or wanna do a money order or something?


March 3, 2010 @ 03:22 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

smh i knew i was gonna get the "YOUR GAY" shit. its call preference, thought i'd share my opinion.
March 3, 2010 @ 03:24 PM
BruhMan

Post: 5120

Join Date: Nov 2006

Location: 5thFlo



March 3, 2010 @ 03:25 PM
Real_City_Jon

Post: 1115

Join Date: Nov 2008

Location: fuck outta here

smh i knew i was gonna get the "YOUR GAY" shit. its call preference, thought i'd share my opinion.


You wouldn't pipe that? I get there's a preference thing and all, but her face isn't ugly, she has big tits, and a big ass, what else do you need? I like anorexic girls also, but I love thick ones as well. All opinions aside, is it because you wouldn't be able to handle all that?
March 3, 2010 @ 03:27 PM
C_Augustus_O

Post: 3638

Join Date: Jan 2009

Location: CT

smh i knew i was gonna get the "YOUR GAY" shit. its call preference, thought i'd share my opinion.



https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

March 3, 2010 @ 03:27 PM
OneEyeWilly

Post: 1809

Join Date: Feb 2007

Location: New Jeruzalem

March 3, 2010 @ 03:28 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

You wouldn't pipe that? I get there's a preference thing and all, but her face isn't ugly, she has big tits, and a big ass, what else do you need? I like anorexic girls also, but I love thick ones as well. All opinions aside, is it because you wouldn't be able to handle all that?


sad
March 3, 2010 @ 05:19 PM
TheOne

Post: 2735

Join Date: Jan 2008

Location: Here

Here my new gf



Wsup den
March 3, 2010 @ 06:34 PM
Notorious.

Post: 17

Join Date: Mar 2010

shes aighttt
March 3, 2010 @ 06:39 PM
KALiKUSH

Post: 2611

Join Date: Jan 2008

fabis girl > op's girl
March 3, 2010 @ 06:47 PM
Jamie Dimon

Post: 1280

Join Date: Jun 2009

isnt that juelz's girl

My garbage can eats better than 99% of the world.

March 3, 2010 @ 07:18 PM
Dethkiss

Post: 623

Join Date: Mar 2008

Location: Toronto

smh i knew i was gonna get the "YOUR GAY" shit. its call preference, thought i'd share my opinion.


Its cool to share your opinions and all that, its just that... your opinion is gay.
March 3, 2010 @ 07:38 PM
thenorthside

Post: 3254

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

onewing, those gifs LOLOLLL. hahaha

and winner winner chicken dinner, shes nice.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

March 3, 2010 @ 08:07 PM
modernmischief

Post: 2479

Join Date: Feb 2009

Location: Richmond,VA



You must be white.
March 3, 2010 @ 09:04 PM
vince24L

Post: 1270

Join Date: Mar 2007

Location: Charlotte / Pittsbur...

bitch looks trashy. I'd paint her face but wouldnt wife her. Airbrush for days in those pics btw.
March 3, 2010 @ 10:07 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

You must be white.


yes, i am. and very proud.
March 3, 2010 @ 10:37 PM
M 0 H 3

Post: 58

Join Date: Mar 2010

Location: Long Island NEW YORK

woww hahahah what a thread .. good work
March 3, 2010 @ 10:45 PM
JakeF.Baby

Post: 910

Join Date: Dec 2008

Location: candyland

id smash till my testicles couldnt produce semen

but hearz mai gee eff

March 3, 2010 @ 10:48 PM
TheOne

Post: 2735

Join Date: Jan 2008

Location: Here

isnt that juelz's girl


Its kim kardashian b
March 3, 2010 @ 11:13 PM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

Gifs made me lol
March 4, 2010 @ 04:54 AM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

so are you gonna paypal me the money for the throw up all over my laptop or wanna do a money order or something?


any girl > op's girl


.
March 4, 2010 @ 05:27 AM
Silver Bullet

Post: 646

Join Date: May 2009

Location: West London(Currentl...

I don't understand all the hate,i think she's pretty much perfect but whatever.Different strokes for different folks.
March 4, 2010 @ 01:36 PM
Calico_Pete

Post: 72

Join Date: Feb 2010

Location: Oxnard(805), Cali





haha, god damn
March 4, 2010 @ 02:24 PM
Spankbank

Post: 3914

Join Date: Sep 2008

Location: Crooklyn



lol'd so hard
March 4, 2010 @ 02:48 PM
2frashbacca

Post: 1011

Join Date: Jun 2009

bitch looks trashy. I'd paint her face but wouldnt wife her. Airbrush for days in those pics btw.


this shit right here. This niga is my niga.

Please login first to reply.
Back To Top