The Official Females w/ Tattoos Thread

Mar 11, 2010 @ 01:44
lol @ two trannies



Mo? Prove this isn't a MySpace angle.
Mar 11, 2010 @ 01:47


Sabina Kelly. Met her before, def not as hot when I saw her at the parlor. She owns a tattoo removal shop here in Vegas, wtf, right?
Mar 11, 2010 @ 01:49
Mar 11, 2010 @ 14:37




FUCK MY NIGGER DAD

Mar 11, 2010 @ 16:14


Oh my God, yes. Name name name?
Mar 11, 2010 @ 17:22
it was in one of my feeds :CCC no name or nothing. lo siento.






livejournal:
http://starpowerrr.livejournal.com/profile

tumblr:
http://starpowerrr.tumblr.com/


-----------------


(Invalid img)




tumblr:
http://marzlovejoy.tumblr.com/
Mar 11, 2010 @ 20:10

freckles for the muthafuckin win&)
Mar 11, 2010 @ 20:19
hot stuff. &)
Mar 11, 2010 @ 21:14
Oh my God, yes. Name name name?


I don't know. And that makes me sad.










FUCK MY NIGGER DAD

Mar 12, 2010 @ 01:17
I don't know. And that makes me sad.


Link to the specific Inked pic?
Mar 12, 2010 @ 03:35
Link to the specific Inked pic?


It came up as a .jpg on StumbleUpon. From what I can tell, it's from their Inked Girl contest. This is the gallery: http://www.inkedmag.com/promotions/inkedgirl/gallery/highest_rated/1/ Fucking goldmine.

FUCK MY NIGGER DAD

Mar 14, 2010 @ 20:40











FUCK MY NIGGER DAD

Mar 14, 2010 @ 20:42
^legit contribution.

@brandohnn *IC findme.

Mar 14, 2010 @ 20:55
this thread<3
Mar 15, 2010 @ 11:11
We'll just say I'm so glad my school proxy hasn't picked up HB forums to block shit like this. Lol. That chick from suicide girls.... :0 "That ring up in ya nipple got a ***** thinkin' of marrige" ;)

1-800-HOTLINEBLING

Mar 18, 2010 @ 11:19
Buump.

One of my friends saw Kat Von D at LA Ink yesterday, inking someone.
Mar 18, 2010 @ 14:00
Ask and you shall receive.












FUCK MY NIGGER DAD

Mar 18, 2010 @ 22:50
I'm about to start posting one pic at a time to keep this bitch on the first page.


FUCK MY NIGGER DAD

Mar 19, 2010 @ 12:15

FUCK MY NIGGER DAD

Mar 19, 2010 @ 15:49
that chick in the glasses look nice....no rack but thats ok
Mar 19, 2010 @ 16:06


wow.

@brandohnn *IC findme.

Mar 19, 2010 @ 16:31


Forehead tat really fucks it up and her tats are so random it looks like shit but I guess she got bigger tits then Sandra Bullock, then again so does most 10 year old girls.....

Way to go Jesse James!!!
Mar 20, 2010 @ 01:17

FUCK MY NIGGER DAD

Mar 20, 2010 @ 01:49

Doubleclutchhoops.com

Mar 20, 2010 @ 17:40



FUCK MY NIGGER DAD

Mar 20, 2010 @ 17:54



FUCK MY NIGGER DAD

Mar 20, 2010 @ 18:29
Mar 20, 2010 @ 18:53




chill as fuck.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Mar 21, 2010 @ 01:00
this thread is why i wake up in the morning. needs more black girls tho but w.e
Mar 21, 2010 @ 14:23



FUCK MY NIGGER DAD

Please login first to reply.
HYPECHAT 0