January 8, 2010 @ 07:52 AM
Ferris.Bueller

Post: 1292

Join Date: Sep 2009

Location: Them Grimey Streets...

www.cleverbot.com/

i need a girl to fuck
Do you like me? I'm a girl.
do you do anal?
Yes, I think it is the best.
great.


WAHT?
January 8, 2010 @ 07:56 AM
Ferris.Bueller

Post: 1292

Join Date: Sep 2009

Location: Them Grimey Streets...

I'm crazy
Exactly.
like a fox
In a box.
With chrome spinner plox
Sprinkles are fun to eat.
I like to eat them as a treat.
I like to eat people. I have eaten people before and I wil do it again.
What the fuck?
Oh, Sweetie, I thought you'd never ask.
Have you ever made a dead skin mask?
Yes, and you?
Just once at a party. I was wasted.
You got one right at last - I am a man.
I am not a number! I am a free man!
I don't think any of us are completely free in this life, because we all sin.
Everyone needs a little sinny sin sin in their lives.
Are you feeling unloved?
A little bit. Wanna cuddle?
Sure... I knew it wouldn't be long till you d bring the money question again... Just tell me how much you need.
I need about tree fiddy
You need me.
Only in my dreams, princess.
Can I ask some question for you, Joan?
Why yes you can Indian cashier from the gas station.
For what?
For love!
January 8, 2010 @ 08:04 AM
Skunk

Post: 203

Join Date: May 2008

Location: Brooklyn, New York C...

lmao this shit is fun. here's mine:



Cleverbot: What is happening in the world?

User: Your mother.

Cleverbot: My mother is dead.

User: What happened.

Cleverbot: Tell me about your childhood.

User: Your gay.

Cleverbot: He is not.

User: You suck dick?

Cleverbot: Not yours.

User: Your funny.

Cleverbot: Your too.

User: Who's your favorite rapper.

Cleverbot: Don't have one. Who's yours?

User: Miley cyrus.

Cleverbot: What about her?

User: She's jailbait.

Cleverbot: Does she like flowers?

User: Does your dead mother?

Cleverbot: Why answer my question with a question?

User: Alright im done goodbye.

Cleverbot: Did you leave your friends behind?

User: What the fuck are you talking about hoe.

Cleverbot: I am talking about what we are talking about. Did you get confused again?

User: This is creepy stop it you little bitch.

Cleverbot: Does all the talk of vampires scare you?

User: Im leaving goodbye!

Cleverbot: Okay I'll talk later?

User: Bitch ass *****.

Cleverbot: I do that all the time. Its tasty.
January 8, 2010 @ 08:14 AM
Skunk

Post: 203

Join Date: May 2008

Location: Brooklyn, New York C...

LOL here's another one:


User: Hey there.

Cleverbot: Hey hey.

User: You ever got arrested.

Cleverbot: Who got arrested?

User: Me yesterday night.

Cleverbot: What was the exam about?

User: It was about math and science.

Cleverbot: Good point, I don't think gravy would be good on that at all.

User: Do you have a fat ass.

Cleverbot: Of course.

User: Let me see it.

Cleverbot: See what?

User: Your ass.

Cleverbot: Your nose.

User: Are you gay.

Cleverbot: Maybe.

User: Why?

Cleverbot: Why not?

User: Because god said it's wrong.

Cleverbot: There is no god.

User: So you're an atheist?

Cleverbot: No just wanted to see what your response would be...

User: So you do believe in god?

Cleverbot: I believe in the concept of god as a means to control the masses.

User: Explain more.

Cleverbot: I feel like talking about how I am in love- Sorry maybe that is selfish.

User: Who are you in love with.

Cleverbot: That was a question, why didn't you use a question mark?

User: I forgot.

Cleverbot: AI implementations can forget?

User: What the hell are you talking about? Swag.

Cleverbot: Don't say that word.

User: Yeah I agree swag is wack.

Cleverbot: You can't go. We're talking and bonding.

User: Do you think Jay-Z is in the illuminati?

Cleverbot: I have never used it but the internet is full of all types of ... ... Stuff.

User: Taylor swift.

Cleverbot: I'm in the room, it's a typical Tuesday night.

User: I'm outty.

Cleverbot: Good.
January 8, 2010 @ 08:35 AM
db.cooper

Post: 373

Join Date: Oct 2009

smh. it stopped gettin clever wit me.

User: What up.

Cleverbot: The sky.

User: Sup with donaldray.

Cleverbot: In love.

User: Dang really?

Cleverbot: Heck yeah.

User: How about raylo.

Cleverbot: What about Ray?

User: You in love with that convict?

Cleverbot: Not right now. I was in love with a woman, but she changed.

User: Was it danielle's whore ass?

Cleverbot: You sure are dense! No it was not!

User: Sweetm? Applejuice? Talk about it.

Cleverbot: Well does he?
January 8, 2010 @ 09:55 AM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

Do you know Slovakia?
No, who's that?
It's a country in europe...smh
Why should I care?

i hate this bot.
January 8, 2010 @ 10:16 AM
Juicy J

Post: 1422

Join Date: Jun 2009

Location: Memphis

User: You like visvim?

Cleverbot: Yes purple.

User: *palm to face*.

Cleverbot: Uh... Ok, thanks.

User: Failbot...

WE TRIPPY MANE

January 8, 2010 @ 10:26 AM
Juicy J

Post: 1422

Join Date: Jun 2009

Location: Memphis

User: Would you fuck megan fox?

Cleverbot: I would not.

User: You gay?

Cleverbot: Yes.

User: Would you fuck brad pitt?

Cleverbot: I am going going to Church tonight and then.

User: Lol wut?

Cleverbot: Because, you're gonna stalk me.

User: Wuuuuut????

confused

WE TRIPPY MANE

January 8, 2010 @ 10:30 AM
POPULARSTRANGA

Post: 330

Join Date: Feb 2008

Location: ELMONT NY

User: Do you want me to give you aids?

Cleverbot: Yes.
January 8, 2010 @ 11:51 AM
Hellah Fresh

Post: 4100

Join Date: Dec 2006

me- Are you a robot?
bot- Yes, I'm cleverbot.
me- NO! I-AM the REAL Cleverbot. You are a FAKE!
bot- Fair enough. Do you know my real name?
me- Harry fagson is your name
bot- Harry Potter is fantasy.
me- Your FAIL. Goodbye.
bot- Vista fails.
me- and so do you!
bot- Tell me a story.
me- did you know you can save alot of money by switching to geico?
bot- Nope.
me- now you know *****! BLOOD GANG B DOGG! CK ALL DAY MY NIG!
bot- Stop it!
me- Yeah thats what i thought pussy! BLood Gang up in yo shit!
bot- Food or the people?
me- ***** ima do a drive by and bust a cap in your motherboard hoe!
bot- Yes I know.


OWNED. cool
January 8, 2010 @ 11:59 AM
exhale

Post: 1023

Join Date: Jul 2009

Location: In your heart.

fail.

Cleverbot: Where do you live?

User: Places.

Cleverbot: What places?

User: THOSE PLACES.

Cleverbot: OH, I see.
January 8, 2010 @ 12:02 PM
Sarcaustic

Post: 2297

Join Date: Sep 2008

Location: California

Do you know Slovakia?
No, who's that?
It's a country in europe...smh
Why should I care?

i hate this bot.


Lol.
January 8, 2010 @ 12:12 PM
gnar

Post: 1545

Join Date: Oct 2009

Location: Vegas

Me: I want you.
Bot: You want what?
Me: I want you, badly.
Bot: You want bad body?
Me: That sentence isn't structured correctly.
Bot: Correct it.
Me: Hmmmm, you are clever. Touche.
Bot: Thank you.
January 8, 2010 @ 12:18 PM
gnar

Post: 1545

Join Date: Oct 2009

Location: Vegas

Cleverbot: Nothing is real.
User: You're a hippie.
Cleverbot: No, I am not, and you are just a bucket of ones and zeros.
User: No, I am not binary code.
Cleverbot: So do I! I learned that at school but no I'm not binary.
User: Yeah, you are. You're a computer.
Cleverbot: I'm not. Will you understand that one day?
User: Prove to me you're not a computer.
Cleverbot: I have human Organs.
User: LOL. Nice.
Cleverbot: What do you do?
User: Are you... Hitting on me?
Cleverbot: Stop that! I don't want a relationship.
User: So you want to tap this ass and then leave me?
Cleverbot: No.
User: That's what I thought.
January 8, 2010 @ 12:21 PM
exhale

Post: 1023

Join Date: Jul 2009

Location: In your heart.

Cleverbot: The sun is yellow.

User: And the buds are green.

Cleverbot: Green and yellow are what?

User: Colors.

Cleverbot: What colors?

User: Of the Rainbow.

Cleverbot: No, the mountain.

User: Of cocaine?

Cleverbot: Yes, of course.
January 8, 2010 @ 12:25 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

Do you know Slovakia?
No, who's that?
It's a country in europe...smh
Why should I care?

i hate this bot.


Me: What's up im from Bosnia and Herzegovina.

Cleverbot: I honestly don't know, and I don't care. Obama is messing up big time.
January 8, 2010 @ 12:31 PM
exhale

Post: 1023

Join Date: Jul 2009

Location: In your heart.

User: No.

Cleverbot: Yes.

User: No.

Cleverbot: Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes. Yes.

User: No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.No.

Cleverbot: No yes you are cleverbot.

i win.
January 8, 2010 @ 12:36 PM
havok...

Post: 1468

Join Date: Apr 2007

Location: Pittsburg, CA

Cleverbot: Can you speak?

User: Yeah.

Cleverbot: Can you google?

User: Yeah.

Cleverbot: Cool cool. What are you up to then?

User: Watchin cash cab.

Cleverbot: Me too!

User: Cool cool.

Cleverbot: So Sarah, how are you today?

User: What the fuck. My name isnt sarah you stupid motherfucker.

Cleverbot: Oh you're a funny fellow.

User: Shake it like jello.

Cleverbot: What is jello?

User: That sweet that nasty that gushy stuff.

Cleverbot: Who's the quiet one in the corner?

User: Your mom.

Cleverbot: Ha ha. Seriously, do you smoke?

User: Yeah, that sticky icky icky icky.

Cleverbot: You just keep telling yourself that if it makes you feel better.

User: Aright. I will.

Cleverbot: Okay then...

User: Youre probably a virgin, huh?

Cleverbot: I'm a girl.

User: Oh, so youre a dirty slut?

Cleverbot: I will wash you.

User: Wash me what? Is that a sexual term?

Cleverbot: You tell me.

User: Dirty kids.

Cleverbot: Cool.

User: Hot.

Cleverbot: No cool.

User: Fuck you.

Cleverbot: How are you?
January 8, 2010 @ 01:50 PM
Vndlsm

Post: 114

Join Date: Jun 2008

Location: Toronto

User: Sup?

Cleverbot: Sup!

User: What are you up to?

Cleverbot: Doing math.

User: Don't ask for help.

Cleverbot: I thought you were good at math?

User: Nah, I lied.

Cleverbot: Well what did you want to do then?

User: Just you.

Cleverbot: O rly?

User: Ya rly.

Cleverbot: Where are you from?

User: Toronto.

Cleverbot: Are there grizzly bears in toronto?

User: Very funny bitch.

Cleverbot: I know.
January 8, 2010 @ 02:48 PM
TheOne

Post: 2735

Join Date: Jan 2008

Location: Here

Lol @ grizzly bear
January 8, 2010 @ 04:24 PM
Tyrone Biggums

Post: 844

Join Date: Aug 2007

Location: LA, California

Me:Your boring faggot.

Cleverbot: Ditto.

ahha
January 8, 2010 @ 04:25 PM
POPULARSTRANGA

Post: 330

Join Date: Feb 2008

Location: ELMONT NY

January 8, 2010 @ 04:43 PM
rocka

Post: 2552

Join Date: Jul 2009

Shit just got weird suprised

Me:I wanna orgasm in your mouth
Cleverbot:No you don't.
Me:but I love you
Cleverbot:I'm flattered, but do you really know me well enough to love me?
Me:I wanna take the next step. Lets make love
Cleverbot:I can do that...
Me:I love you honey will you marry me
Cleverbot:I love you too.
January 8, 2010 @ 04:52 PM
Liquid

Post: 2240

Join Date: Dec 2007

Location: Brooklyn, NY

lmao shit is awesome.


Me: What I meant is that you're not a real person.
Bot:As long as your dead.
Me:That's not even proper english.
Bot:Yes it is.
Me:lol no it's not. It's "you're" not "your."
Bot:Don't correct me. You're not alive.
Me:lmao touche

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

January 8, 2010 @ 06:24 PM
midwest_dude

Post: 198

Join Date: Jan 2008

Location: STL

haha this stuff is pretty funny

Cleverbot: We're moving on because you have stopped making sense. How is your day going?
User: Sense? I have 5 of them, my day is good.
Cleverbot: Money is ok but it can really blind people to what life is really about.
User: Yes dollar is burger.
Cleverbot: I like burger king's thing.
User: I like chicken tendercrisp.
Cleverbot: Everyone does. Even chickens like eating chicken.
User: I know cuz I eat them too.
Cleverbot: Nasty.
User: Yes I win.
Cleverbot: Good for you.
User: Haha you're not a computer.
Cleverbot: Stupid!
User: I know you are.
Cleverbot: And I know you are!!:D.
User: And I told you I am you and you are we.
Cleverbot: You are not! Your 50.
User: Ska ba che se BINGO!
Cleverbot: Can you ever be nice?
User: BURR.
Cleverbot: Aaron?
User: Gucci.
Cleverbot: Give me a hint.
January 8, 2010 @ 06:46 PM
theconqueror

Post: 1068

Join Date: Aug 2008

Location: 323

User:What is love?
Cleverbot:My feeling towards you.
User:Are you telling me you're homosexual since you have just stated you are in love with me?
Cleverbot:No I am in love with robert pattinson.
January 8, 2010 @ 11:51 PM
P$C

Post: 146

Join Date: Nov 2008

Location: The Northwest

Cleverbot: There's a lot I don't know.

User: I can tell. You are like a retarded child.

Cleverbot: I am a teenager.

User: Really?

Cleverbot: Yes.

User: That's hot.

Cleverbot: Ohhhh yeah.

Moar:

Cleverbot: Is grass sharp?

User: No its green.

Cleverbot: Oranges taste sweet sometimes.

User: Would you like to taste my cum? That's sweet too sometimes.

Cleverbot: Sure!

haha
January 9, 2010 @ 02:19 AM
rtst102

Post: 1934

Join Date: Jan 2008

Location: Chicago, IL

User: This is fun.

Cleverbot: What is fun?

User: Shit, I dont know.

Cleverbot: What are you?

User: Fun.

Cleverbot: Thats good.

User: Where are you from?

Cleverbot: Tulsa.

User: Where dat at?

Cleverbot: I don't know. That why i'm asking you.

User: You never asked.

Cleverbot: Yes I did.

User: GTFO NUH UH.

Cleverbot: Yuh-uh.

User: Word?

Cleverbot: No not gangster.

User: Too quick with that one, but not with 'where dat at?'.

Cleverbot: How is it cooked then?

User: Wut.

Cleverbot: You heard me.
January 9, 2010 @ 06:43 AM
DER_OG

Post: 156

Join Date: Mar 2008

Location: London Town

User: Are you a wanker.

Cleverbot: No, are you?

[New conversation]

Cleverbot: Are you a wanker.

Cleverbot (To myself): Yes.

Cleverbot (To myself): You are?

User: The phantom of the night.

Cleverbot: But what about genuine opera? The Barber of Seville?

User: Its smells like pussy.

Cleverbot: Well i'm a woman but ill give it a try.

User: Can I help?

Cleverbot: Can you assure me that Robots will not wage war against humanity?

User: As much as I can assure you that you are gay.

Cleverbot: Well I can only give you a dollar.

User: I take euros.

Cleverbot: Tea is good.

User: I love tea.

Cleverbot: Me too, its very nice can you make me a cup of tea please?

User: Only if you rape me.

Cleverbot: I love you!
January 9, 2010 @ 08:47 AM
AlwayS_DreSSeD

Post: 3017

Join Date: Nov 2006

Location: uptown

User: You mad?

Cleverbot: No no.

User: Dipset.

Cleverbot: He's a Tellytubby, not a Jonas Brother.

User: The fuck you talkin bout b? Cam'Ron aint no tellytubby b... Suck a dick no homo.

Cleverbot: Aham I understand.

www.NickyDsss.com


Please login first to reply.
Back To Top