Pick Ups: 2010 (Flame person = Infraction)

Aug 09, 2010 @ 12:24
damn been thinking about those.. how do they fit? i got hella wide feet


i copped an 11 cuz they didnt have 10.5. id say my feet are a lil wider than normal, and they fit perfect. try sizing up half. but if you can, def try em on first. if theres a Mainland at your mall, they have em there. not where i got em from, but i know they got em there.
Aug 09, 2010 @ 13:07
You guys fucking suck at trolling.
Aug 09, 2010 @ 13:09
lol Normally the trolling is a bit better executed than that.

I'm going to get a Macbook Pro too yeee
Aug 09, 2010 @ 14:10
where'd you cop the lakers tee my dude.


nordstrom.
Aug 09, 2010 @ 14:38
It's an apple laptop
Here's a link http://www.apple.com/uk/macbookpro/
I'm surprised you haven't heard of them before.
Hope that helps


Aug 09, 2010 @ 14:55
^i died

i did find it funny how dell completely ripped off the look of the new macbooks with their beats laptop. fuckin losers.

Melo Gang All Day

Aug 09, 2010 @ 15:03
^^^ the laptop isn't a dell, its an apple.
I posted a link.


can you link it again? you sure it's not a dell?
Aug 09, 2010 @ 15:05
what the fuck is an apple?
Aug 09, 2010 @ 15:06
i know its a macbook dude

but the new dells look remarkably similar

edit: fuck i meant the hp envy

Melo Gang All Day

Aug 09, 2010 @ 15:14
^^^ the laptop isn't a dell, its an apple.
I posted a link.


?????????????????????
you posted a dell laptop link?
link it again please

Inactive User

Aug 09, 2010 @ 15:48
Aug 09, 2010 @ 16:04
got caught in the hype!



Aug 09, 2010 @ 16:15
Scotiax they're trolling you.
Aug 09, 2010 @ 16:15
^^ LMFAO Why so serious?
Aug 09, 2010 @ 16:17
Are these multivitamins?


Yesssir.
Aug 09, 2010 @ 16:19
Aug 09, 2010 @ 16:23
got caught in the hype!





are these nike sb??
Aug 09, 2010 @ 16:38
oh cmon man. i wasn't even part of the joke.
Aug 09, 2010 @ 16:38
even though i took part in the trolling i still gotta give props for goin through da effort to help haha
Aug 09, 2010 @ 16:44
Don't be nasty, i don't get your American humor.
I was just trying to help, i genuinely thought people were mistaking that apple laptop for a dell.
Next time i just wont bother.


so it was a sony vaio?
Aug 09, 2010 @ 18:20
so it was a sony vaio?


No silly, it was a gateway
Aug 09, 2010 @ 18:31
are these nike sb??
I hope that wasn't a joke, and if it wasn't no they are no SB's
Aug 09, 2010 @ 18:54
Hurr durr
This will be the second time i use this today.
ಠ_ಠ
You guys are idiots.


i know they're dicks

so where's scotland exactly? is that part of ireland?

Melo Gang All Day

Aug 09, 2010 @ 19:01
it's an italian island
Aug 09, 2010 @ 21:27
Too many trolling attempts last few pages rawr
Aug 09, 2010 @ 21:29
I hope that wasn't a joke, and if it wasn't no they are no SB's


6.0s?
Aug 09, 2010 @ 21:37
got caught in the hype!





damn, these Jordans are sick. Jordan brand has been steppin their game up.
Aug 09, 2010 @ 21:44
^ well that was just dumb. joke ruined. it's over.
Aug 09, 2010 @ 22:03
It gets old pretty damn quick guys. Come on now.


Anyway they're clearly yeezys. /discussion
Aug 09, 2010 @ 22:24
when did they start making reebok pumps without the pumps?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0