Pick Ups: 2010 (Flame person = Infraction)

May 14, 2010 @ 05:43
mistuhxpyro thats a lot of nice shit!

my latest purchase is a vintage pendelton shirt from a thrift shop
May 14, 2010 @ 10:17
Didn't know you were into road bikes! Great lookin ride.

thanks

why are there brifters and as well as flat levers?

good question. a lot of women's bikes have them. the flat levers aren't as powerful (actually not even up to the standards) but i guess they're for people riding upright in the city or whatever
May 14, 2010 @ 12:24
I have like 20 bottles of cologne and that YSL one you picked up + RL Double Black are my favourites. I use the YSL as an every day thing. Its great. Good pick. Every time I wear it someone asks what it is


You guys see this shit? 20 bottles of cologne. Wow you are fucking awesome bro
May 14, 2010 @ 12:42
Vans Rowley 99's (Fo skating) Already wore them a bit before i took the pic.

Krooked Racing 8" Deck (Those are my chilling pants top left.)
May 14, 2010 @ 12:44
lol those vans are pretty damn ugly

•••

May 14, 2010 @ 13:18
how do they hold up for skating? i always felt that vans never lasted too long when skated.

http://tonyhoangphoto.com

May 14, 2010 @ 13:29
Last week or so.





May 14, 2010 @ 13:31
Last week or so.







is that denim buttondown H&M? i was thinkin about getting that
May 14, 2010 @ 13:34
is that denim buttondown H&M? i was thinkin about getting that


Yup H&M only 12.95 too not bad for the price. smokeyface
May 14, 2010 @ 14:18
how do they hold up for skating? i always felt that vans never lasted too long when skated.


Havent tried them yet. I had some canvas eras, and they ripped after like two sessions, but the rowley 99's have a suede toe panel, so hopefully they hold up a bit longer.
May 14, 2010 @ 15:55
Originally posted by Inactive User
Yeah bud you need to fuck off with this? I am not that person, I just think you're a faggot. Keep my name out of your Indian ass mouth Prashant.

The "lame dude with the spitfire tattoo"...lol you mean Cheep?

*Shots not fired at Cheep. He just has a Spitfire tattoo*

You even consider throwing my name around with scammers and I'll have a mod infract that ass faster than you shit after you eat your moms curry. As previously stated...I don't even fuck with Supreme like that. Hella Preme hats...fuck outta here.

Recents:





You know you're Hyper/Scott Wildash. You're a straight scam, don't make me put your address back up on /b/ again so I can cop your number and call your mommy and daddy about my $90, again.

smh, writing a straight paragraph trying to deny it, you're obvious. Try and infract me. Naked Pimp knows it, everyone knows it.


edit- Post a tagged fit pic of yourself without blurring that fruity face of yours or better yet, this one without blurring it. I doubt you will, but hey.

Belmont


Scott Wildash's FB picture (lol)


I just realized your photobucket URL is even the same as Hyper's.

Infras I got scammed out of:
http://i192.photobucket.com/albums/z44/cleanersneakers/100_0840.jpg

Your new lame style:
http://i192.photobucket.com/albums/z44/cleanersneakers/100_1259.jpg

You're an epic fail.

instagram: prxsh

Inactive User

May 14, 2010 @ 16:36
May 14, 2010 @ 16:55
Finally got a pair.


did you order these? if so, direct me to where I can order some too.

SPoT doesn't have anymore, and my pair is beat to shit.
May 14, 2010 @ 17:12
You know you're Hyper/Scott Wildash. You're a straight scam, don't make me put your address back up on /b/ again so I can cop your number and call your mommy and daddy about my $90, again.

smh, writing a straight paragraph trying to deny it, you're obvious. Try and infract me. Naked Pimp knows it, everyone knows it.


edit- Post a tagged fit pic of yourself without blurring that fruity face of yours or better yet, this one without blurring it. I doubt you will, but hey.

Belmont


Scott Wildash's FB picture (lol)


I just realized your photobucket URL is even the same as Hyper's.

Infras I got scammed out of:
http://i192.photobucket.com/albums/z44/cleanersneakers/100_0840.jpg

Your new lame style:
http://i192.photobucket.com/albums/z44/cleanersneakers/100_1259.jpg

You're an epic fail.









http://veltdesigns.com/ https://instagram.com/filthavenue/

May 14, 2010 @ 17:24
May 14, 2010 @ 17:38
did you order these? if so, direct me to where I can order some too.

SPoT doesn't have anymore, and my pair is beat to shit.


tactics
May 14, 2010 @ 18:02

i need this in my life, did u drop full retail on one?
May 14, 2010 @ 19:28
Belmont Mild you're so cool I want to lick your nuts


lolwut?
May 14, 2010 @ 19:37
Dat parents liquor cabinet
May 14, 2010 @ 20:01
So you admit to being a scammer, aka Hyper.

instagram: prxsh

Inactive User

May 14, 2010 @ 20:11
i need this in my life, did u drop full retail on one?


you want to buy it, its a little small

(fraction of retail, size 42R)
May 14, 2010 @ 20:35
you want to buy it, its a little small

(fraction of retail, size 42R)


ehh iam lookin for a blue/red
May 14, 2010 @ 20:42


lol to match your shorts huh
May 14, 2010 @ 20:45
are you going to tailor the duffel bag into a camera pouch?
May 14, 2010 @ 21:07


smokeyfacesmokeyfacesmokeyface only if i had the funds.
May 14, 2010 @ 21:32
are you going to tailor the duffel bag into a camera pouch?


lol'd.
May 14, 2010 @ 21:40


keepall 45 =D
May 14, 2010 @ 22:37
You know you're Hyper/Scott Wildash. You're a straight scam, don't make me put your address back up on /b/ again so I can cop your number and call your mommy and daddy about my $90, again.

smh, writing a straight paragraph trying to deny it, you're obvious. Try and infract me. Naked Pimp knows it, everyone knows it.


edit- Post a tagged fit pic of yourself without blurring that fruity face of yours or better yet, this one without blurring it. I doubt you will, but hey.

Belmont


Scott Wildash's FB picture (lol)


I just realized your photobucket URL is even the same as Hyper's.

Infras I got scammed out of:
http://i192.photobucket.com/albums/z44/cleanersneakers/100_0840.jpg

Your new lame style:
http://i192.photobucket.com/albums/z44/cleanersneakers/100_1259.jpg

You're an epic fail.


http://nooooooooooooooo.com/
May 14, 2010 @ 23:02
wtaps tee doest fit me well...XL but fits like a large. brand new. 55 shipped pm if interested

May 14, 2010 @ 23:11
I wanted those vans when they dropped, but sold out before i got to them
This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0