WDYWT: 2010 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

Sep 08, 2010 @ 01:13
Sep 08, 2010 @ 01:52
we politicking
Sep 08, 2010 @ 01:59
thanks for all kind words and rep (which i just discovered)

wednesday


supreme hat
bape shirt
anything tee
dope & drakkar jeans
nike x fragment shoes
hand made lanyard
hand made leather pouch
Sep 08, 2010 @ 03:01
get a god damn iron
Sep 08, 2010 @ 03:17
feels like you've posted that fit 5 times this summer smokeyface
Sep 08, 2010 @ 03:33
lildavid, i want swag like you when I'm a dad.
Sep 08, 2010 @ 03:48


paying homage cheep/based mod.


no joke i laughed so fuckin hard right now

swlosangeles.com

Sep 08, 2010 @ 03:57
lildavid, ill as fuck, both you and your son man.
vinftw, everything is fitting well smokeyface
Sep 08, 2010 @ 08:38
This

thanks for all kind words and rep (which i just discovered)

wednesday


supreme hat
bape shirt
anything tee
dope & drakkar jeans
nike x fragment shoes
hand made lanyard
hand made leather pouch


and that


uniqlo
tannergoods
warehouse 660
quoddy


is fuckin' dope as fuck.

I miss old HB...

Sep 08, 2010 @ 08:41
lildavid & lilildavid ya'll my

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

Sep 08, 2010 @ 09:56
i see you vin, i see you du'
Sep 08, 2010 @ 10:22
less talk, more beard
Sep 08, 2010 @ 10:58
Originally posted by Inactive User
jacket is gay sorry


cool

you wearing an over sized jacket with some skinnys and shoes with no socks? fit is a full on contradiction. ?)


the first pic is my actual fit from when i went cycling and shit, i wore the jacket just for heckling frosh and shit, i actually had it over my shoulder most of the time. it's not over zised, any jacket looks big when you're only wearing a with a wifebeater.

This is fucking awful.


you're fucking awful

Remind the Frosh to sizzle like bacon.


oh i did blushing

http://trillosopher.tumblr.com

Sep 08, 2010 @ 10:59
lildavid & lilildavid ya'll my øøøøøs smokeyface


Lold for some reason. But cosign.
Sep 08, 2010 @ 11:12


paying homage cheep/based mod.


kekeke.

lildavid & jr.VinFTW smokeyface

today for school



crappy pic dgaf, didnotironmyshirt swagson lifestyle dgaf
Sep 08, 2010 @ 11:12
point & shoot, skinny legs, runner's body, don't give a fuck.





queen's university
h&m
h&m
vans


the fuck y'all n!iggas talkin about? This shit is dope smokeyface

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Sep 08, 2010 @ 11:18
point & shoot, skinny legs, runner's body, don't give a fuck.





queen's university
h&m
h&m
vans


What up Queens. Dude on here don't understand the thing behind Queens jackets. Looks good though.
Sep 08, 2010 @ 11:40
point & shoot, skinny legs, runner's body, don't give a fuck.





queen's university
h&m
h&m
vans


go put on some weight and dress proper sir



i will rape you if i get the chance

Sep 08, 2010 @ 12:34
haha nice gif

swlosangeles.com

Sep 08, 2010 @ 12:39

Supreme
Vest
Uniqlo
Nike

www.thomasjohn.co @thomasjohnco

Sep 08, 2010 @ 12:55
09.08.10
FUCT
SAMURAI
VISVAN


NEED TO FIX MY TRIPOD ASAP.
Sep 08, 2010 @ 13:10
sooo good
Sep 08, 2010 @ 13:51
i lol'd
Sep 08, 2010 @ 13:52
off to the fair

two pictures cause shirt was blowing and didn't show shoes





smokeyface
Sep 08, 2010 @ 13:54
he sure loves his blue pinpoint shirts & khaki's....
Sep 08, 2010 @ 14:07
oxford/khakis set smokeyface we dgaf, oc uniform on deck
Sep 08, 2010 @ 14:08
been posted this fit? sorry if so..

http://wu-tun.com

This topic is locked, replies are no longer accepted.