WDYWT: 2010 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

Sep 06, 2010 @ 14:36
Sep 06, 2010 @ 14:36
YoungRizal realy dope
Sep 06, 2010 @ 14:38
Originally posted by Inactive User
^is that the new supreme backpack?


yup

ig @ edg.e

Sep 06, 2010 @ 14:44
thanks everyone!
Sep 06, 2010 @ 14:44


i can fuck with it man
Sep 06, 2010 @ 14:46
Originally posted by Inactive User
i can fuck with it man


I miss old HB...

Sep 06, 2010 @ 15:31
monday. off to kindergarten.


cutest shit I've seen all day.
Sep 06, 2010 @ 15:32
^ pause.
Sep 06, 2010 @ 15:46

ig @hentaiwarlord

Sep 06, 2010 @ 16:11
off to the fair

two pictures cause shirt was blowing and didn't show shoes


Sep 06, 2010 @ 16:22
low hemoglobin
bad thyroids
hypertension
cockphobia
dickshitblackfuck
bulimia
monotone voice
malaria
hepatitis C
west nile virus


wat
Sep 06, 2010 @ 16:24
Originally posted by Inactive User
to a shoot
fav shirt
favjeans
offset shoes. worn these like 10 times since they released. still crispy tho



swag

sunday. off to the playground:





swayg

Originally posted by Inactive User
Did no one else notice this really homosexual statement?


i peeped it too. mad gay.
Sep 06, 2010 @ 16:24
BahoXReggie
Sep 06, 2010 @ 16:27
my nicca reggie suave black man shit supreme bags dgaf decks n shit idk wildin out dgaf lifestyle wtf am i doin o ya das rite im doin me
Sep 06, 2010 @ 16:27
tee is vans
Sep 06, 2010 @ 16:30
Originally posted by Inactive User


damn now dey gonna take fit pics together. swaglife

soundcloud: https://soundcloud.com/eddytrinh ig: https://www.instagram.com/eddytrinh/

Sep 06, 2010 @ 16:30
Nice fits lildavid, arm and beserker.


Im in the middle of you two , im from birmingham.


Really ? How long did you live there ? And how long have you lived in Japan ?


i lived there all my life before moving to Japan 2 years ago

www.nagoyayom.com

Sep 06, 2010 @ 16:37
sunday. off to the playground:





family swaggin 2 hard
Sep 06, 2010 @ 16:39
Baho & your homie, nice.

floppy divac, shit is smokeyface
Sep 06, 2010 @ 16:43


lol... I thought you were holding a fudgesicle.


ANTONIOBANDAREZ.TUMBLR.COM

Sep 06, 2010 @ 17:06
lildavid & freshflow --> been killing it lately
Sep 06, 2010 @ 17:09

first fit, nothing special.

https://soundcloud.com/str_nge

Sep 06, 2010 @ 17:25


cold and rainy day in toronto.
Sep 06, 2010 @ 17:33
^ Good fit du'

Today was shit. Don't know whats going on with this weather.
Sep 06, 2010 @ 17:35
lol... I thought you were holding a fudgesicle.


lmao same
Sep 06, 2010 @ 17:46

first fit, nothing special.


Info on jeans?

ANTONIOBANDAREZ.TUMBLR.COM

Sep 06, 2010 @ 17:53


cold and rainy day in toronto.


I like

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Sep 06, 2010 @ 18:32
Sep 06, 2010 @ 18:44
Sep 06, 2010 @ 19:04
Heaps of good fits coming through lately. Option, edge, Baho, lilldavid again.

Sup/AA/Imperial/Wtaps

Instagram: @zanderxmasom

This topic is locked, replies are no longer accepted.