WDYWT: 2010 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

Jan 19, 2010 @ 13:17
PIZZAS DELIVERED.

Lmao
Jan 19, 2010 @ 13:36


Penfield X Uniqlo heat tech X Newborn baby Helgen.


feelin everything except the baby. Get rid of that and youre good...lols jk. Congrats fam.
Jan 19, 2010 @ 13:43


sup pussehs.
Jan 19, 2010 @ 14:03
Kick, you are a disrespectful crude jerk for posting something like that, to me; your elder and a moderator. How could you post some shit like that toward my new creation, when I had previously given you advice on how to not be so sad when breaking up with girls, getting your fits flamed ETC on AIM and shit. Grow up, man, You're 18 now. Lucky I didn't ban you for something like that.


Abortion is a woman's choice. And Helgen, you're talking to the real KickaPop, not the the fake one.
Jan 19, 2010 @ 14:22

H&M
APC
Chukka Boats


i really like this
oh word to helgen. congratulations. a little boy or girl?
Jan 19, 2010 @ 14:30
nother warm day

Red for Haiti Support

Jan 19, 2010 @ 14:30
Originally posted by Inactive User
Haha, donaldray is fin to fry that 3rd world ass.

hahahahahahahaha
Jan 19, 2010 @ 14:32
word. photoshop?


nahh i think he just all growed up

...sniffsmh
Jan 19, 2010 @ 14:33
I don't give a fuck which one you are, fuck you. Have some respect. You are trash, the real trash, not the fake one.


Respect for what? I donated $5 bucks to the Haitian relief fund. Get on my level. Donaldray aint got nothin on me. Congrats on the kid.
Jan 19, 2010 @ 15:05
what did kickapop post?
Jan 19, 2010 @ 15:08
A picture of a bloodstained, aborted baby.
Jan 19, 2010 @ 15:08
link?
Jan 19, 2010 @ 15:12
word. photoshop?


brothershop

Buffalo Bills till I die.

Jan 19, 2010 @ 15:33
Jan 19, 2010 @ 15:34


sup pussehs.


you're sexy even with that ridiculous t-shirt on.
Jan 19, 2010 @ 15:42
to class this morning, wore a duffle coat, just not pictured


Uniqlo flannel
A.P.C ps (sized down two)
Carmines
Fossil watch

(sorry for the bad pic, mac book pro cam)
Jan 19, 2010 @ 15:43
thats fucked up kicka..

UCSB.

Jan 19, 2010 @ 15:48
moviesxkicks, NO.

Helgen, better late than never, congrats!.
Jan 19, 2010 @ 15:52
movies in kicks pull up ur fucking pants
Jan 19, 2010 @ 15:52
ahhhh well, let the hate fest begin, I was in the mood to do a wdywt post, I should of waited till I wore a nice fit not just some everyday outfit. And word, Helgen congrats man, do listen to the dudes talking shit, its a forum and its sick u a daddy.
Jan 19, 2010 @ 15:53
Jan 19, 2010 @ 15:53
movie, hella sloppy.
Jan 19, 2010 @ 15:57
Wait the fit or my room? lol, probably both. I just relized how gay my username is especially when people quote me lol. oh well on both accounts.
Jan 19, 2010 @ 15:58
to class this morning, wore a duffle coat, just not pictured


Uniqlo flannel
A.P.C ps (sized down two)
Carmines
Fossil watch

(sorry for the bad pic, mac book pro cam)


how much you sized down on them APC?
Jan 19, 2010 @ 15:59
how much you sized down on them APC?


Honestly or are you kidding, cuz its in the post, anyway 2 sizes if ur not kidding.
Jan 19, 2010 @ 16:02


sup pussehs.


lake ridge pizzaria?
Jan 19, 2010 @ 16:03
Jan 19, 2010 @ 16:26
lake ridge pizzaria?


seriously one day we hab to bump into each other. and to ley, shirts wavy ~~~
Jan 19, 2010 @ 16:31
ahhhh well, let the hate fest begin, I was in the mood to do a wdywt post, I should of waited till I wore a nice fit not just some everyday outfit. And word, Helgen congrats man, do listen to the dudes talking shit, its a forum and its sick u a daddy.


lollololololol
Jan 19, 2010 @ 16:41
to class this morning, wore a duffle coat, just not pictured


Uniqlo flannel
A.P.C ps (sized down two)
Carmines
Fossil watch

(sorry for the bad pic, mac book pro cam)

you just look akward n uncomfy n ur legs spread like u bout to get searched. if you was jus like standin straigh like a regular joe n this pic was clearer ud be good bread. aint really shit WRONG wit it cept slopps

ps - dont pull ur pants up (no mo)
This topic is locked, replies are no longer accepted.