FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
March 17, 2010 @ 12:47 PM
JME3000

Post: 636

Join Date: Jul 2008

Location: MANCHESTER

^^ i like your style sir, got that madras shirt if only i could afford more band of outsiders...
March 17, 2010 @ 01:03 PM
ulkgood

Post: 1692

Join Date: Mar 2006

Location: San Diego,CA

F/22 Amuells Teov cool

March 17, 2010 @ 01:34 PM
AMuells

Post: 1071

Join Date: Nov 2007

Location: Chicago

so f'n nice outside. How are you wearing a jacket KV, dope though.

March 17, 2010 @ 01:35 PM
Podge

Post: 1959

Join Date: Oct 2006

Location: Brooklyn Muthafucka


BoO(2)
APC
Sperry

What kvc actually somewhat faded a pair of jeans instead of buying new ones!?


Looks like you double 2-inched cuff. If that is true, you should get them hemmed about 2 inches
~Lefty
March 17, 2010 @ 01:36 PM
AMuells

Post: 1071

Join Date: Nov 2007

Location: Chicago

SO nice out! How do you have a jacket on KVC, dope though.



edit: shitty ass pics
March 17, 2010 @ 01:38 PM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

lol amuells with that awkward shit

Melo Gang All Day

March 17, 2010 @ 01:51 PM
soap

Post: 2151

Join Date: Aug 2006

he's on spring break du

let it all hang out
March 17, 2010 @ 01:54 PM
phikz

Post: 301

Join Date: Dec 2008

Location: Birmingham, England



Soundbomber, just not as good. Nice Beams.
March 17, 2010 @ 01:58 PM
kvc06

Post: 1648

Join Date: Dec 2006

Location: Chicago

SO nice out! How do you have a jacket on KVC, dope though.



edit: shitty ass pics


haha it's a bit colder down here by the lake/buildings

thanks though

edit: love those logans btw

Also thanks lefty, I'll look into getting them hemmed, I realize the cuffs look ridiculous right now
March 17, 2010 @ 02:02 PM
Ma Duce

Post: 3395

Join Date: Nov 2006

Location: intergalactic

Looks like you double 2-inched cuff. If that is true, you should get them hemmed about 2 inches
~Lefty


first helpful comment you've ever made.


and yeah, like i said to you on sufu, fit pretty much sucks kvc

BoO =/= steez

lions don't lose sleep over the opinions of sheep.

March 17, 2010 @ 02:04 PM
teov

Post: 6606

Join Date: Jan 2007

Location: Greater Milan metro...

Good to see some fellow Yids in here. Pride of London.

Anyway, some strong fits recetly. Teov (my fav from you), zee (insane), baho, option (what denimz?, wtfbbq.


F/22 Amuells Teov cool



thank you guys

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

March 17, 2010 @ 02:53 PM
heyitscarter

Post: 907

Join Date: Jan 2008

first helpful comment you've ever made.


and yeah, like i said to you on sufu, fit pretty much sucks kvc

BoO =/= steez


Truth, this dude got the nerve to go on NT and make his "opinion" on the dressing better thread.
March 17, 2010 @ 02:56 PM
livestok

Post: 1942

Join Date: Oct 2009

Location: canada, dirty gully...


BoO(2)
APC
Sperry

What kvc actually somewhat faded a pair of jeans instead of buying new ones!?


edit: excuse the shitty cuffs


lol take them shoes off b
March 17, 2010 @ 03:17 PM
DUNCAN99

Post: 973

Join Date: May 2007

Location: Netherlands

March 17, 2010 @ 03:19 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

grandpa pants.
March 17, 2010 @ 03:19 PM
Kingkoor

Post: 4219

Join Date: Aug 2006

Location: Kingsbridge BX NYC

Sonny Wishez Baho BBQ 22 TZ all dope.





www.youtube.com/watch?v=gY_CyUoTArY
March 17, 2010 @ 03:23 PM
chief

Post: 6759

Join Date: Feb 2008

Location: WA

there it is

•••

March 17, 2010 @ 03:26 PM
Fran Cois

Post: 111

Join Date: Aug 2008

-
those parras are soooo sexy
detail shot please smile

dope shit koor

For Sale: http://hypebeast.com/forums/sneakers/197080#3923051 ///// http://hypebeast.com/forums/apparel/203591

March 17, 2010 @ 03:44 PM
For Christ

Post: 91

Join Date: Jul 2006


March 17, 2010 @ 03:45 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

i personally think those jeans look like shit. peace.
March 17, 2010 @ 03:45 PM
vinftw

Post: 2401

Join Date: Apr 2009

Location: Chicago

duncan, going to far with the matching lol
koor and f/22 good shit

gap x2
uvc
vans

FS: http://hypebeast.com/forums/apparel/208326 WTAPS BDU

March 17, 2010 @ 03:49 PM
SubP

Post: 765

Join Date: Sep 2009




this shit isn't for you
March 17, 2010 @ 03:50 PM
DUNCAN99

Post: 973

Join Date: May 2007

Location: Netherlands

looks dope as fuck irl if i may say so myself lol. clean fit man
March 17, 2010 @ 04:22 PM
BA$ED

Post: 604

Join Date: Mar 2007

Location: Winnipeg, Manitoba

feelin that shirt koor, dipset all day everyday!


skated in dem sbz
March 17, 2010 @ 04:33 PM
RUBYRHODSOHIP

Post: 1772

Join Date: Dec 2006

Location: MD/DC area

^Damn sbs...lol.

Anywho, is that a tre? Or varial?
March 17, 2010 @ 04:35 PM
Chi-Town

Post: 441

Join Date: Sep 2008





You spent a grip of money to look like some average dude on the streets.

Shirt is mad yung. Btw
March 17, 2010 @ 04:39 PM
hentai

Post: 4761

Join Date: Jan 2009

Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

Shoes are hideous, B1AZE. Cool shot though.

http://hentaiwarlord.tumblr.com http://instagram.com/hentaiwarlord

March 17, 2010 @ 04:45 PM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

teach me how the shoot :/
March 17, 2010 @ 04:50 PM
SupremeSwagger

Post: 675

Join Date: Jan 2010


BoO(2)
APC
Sperry

What kvc actually somewhat faded a pair of jeans instead of buying new ones!?


edit: excuse the shitty cuffs


March 17, 2010 @ 04:57 PM
BA$ED

Post: 604

Join Date: Mar 2007

Location: Winnipeg, Manitoba

Shoes are hideous, B1AZE. Cool shot though.


lol parents gave em to me only wear them for skate

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top