WDYWT: 2010 (Chat Edition) (Flaming fit is fine. Flame person = Infraction)

December 15, 2010 @ 21:58:12
keep it in your pants.
December 15, 2010 @ 22:49:04
last 2 days

December 15, 2010 @ 23:36:57
i like em bro ur hair kinda bugs me though
December 15, 2010 @ 23:38:03
i think the fits would look better if you pulled up your pants a little bit
December 15, 2010 @ 23:43:39
last 2 days



you look like you could be that azn from gran torino but that last fit is smexy mang
December 15, 2010 @ 23:44:20


roots/john varvatos/uniqlo/apc/redwing


The hat and the boots throw this fit off. Without the hat the boots would be more ok with the fit?
December 16, 2010 @ 00:05:14
This week

Stussy
Maharishi
Recon
Native
December 16, 2010 @ 00:14:45
Here to school y'all in swagonomics 101.

da pooper




da anger fist

December 16, 2010 @ 00:16:46
^http://www.youtube.com/watch?v=txuWGoZF3ew

The hat and the boots throw this fit off. Without the hat the boots would be more ok with the fit?


what do you mean? the shit looks good. If anything, the hat and boots complete the fit.
December 16, 2010 @ 00:17:00
^RZA. u had a ♥♥♥♥♥ take a pic of you while u were takin a shit?
December 16, 2010 @ 00:17:30
it was me smokeyface

julianxberman.tumblr.com /

December 16, 2010 @ 00:18:09
pooping nig...nyg
December 16, 2010 @ 00:18:13
yes i did, i said if he didn't i would throw my shit at him like a wild orangutan.
December 16, 2010 @ 00:29:25
why are you on a toilet, and who took the picture haha
December 16, 2010 @ 00:30:49
takin a shit, changing my tampon. my boyfriend julian did. kekekeke
December 16, 2010 @ 03:06:57
dangsterrr swelll
December 16, 2010 @ 03:40:11

Inactive User

Originally posted by Inactive User
The rest thing isn't 100% but it's not 100% MYTH either. Maybe there are just different schools of thought. But if you look at like, elite athletes, they train 6 days a week. From what I've read, it seems you only need 24 hours. But you do need to work out more than mirror muscles. If you really wanna get big, squats, deadlifts, forearms, and core. You're only as strong as your weakest link.


log off plz
December 16, 2010 @ 03:41:44

Inactive User

as if bench pressing makes any valid contributions to the body anyway. unless you need to turn a really stubborn doorknob, bench pressing isn't going to help you with much.

edit: FUCKING LOL @ you ^ calling someone bitchmade


brb having 0 chest
you also log off you fuck
December 16, 2010 @ 03:59:39
Teenage angst.
December 16, 2010 @ 04:52:37
This week

Stussy
Maharishi
Recon
Native


lol is this the mcdonalds on 3rd ave by st marks?
December 16, 2010 @ 05:08:29
Here to school y'all in swagonomics 101.

da pooper



swag poop
December 16, 2010 @ 05:15:17
why yall dress like bums
December 16, 2010 @ 05:17:36


you might wanna buy some new jeans cuz those have holes in em bruh bruh
December 16, 2010 @ 05:30:18
swagteam, sonny, monster, soundbomber, joeystarks, RZA... Some other but I cant really remember.blushing






Not enough sup, monchrome, layers, angels, blur etc etc

www.themovingdevelopment.com

December 16, 2010 @ 05:48:26
Great pic... I dont know if it was you or someone else, but the area looks extremely familiar. ESSJ?


Sorry, just saw this bro. But, you are correct!
December 16, 2010 @ 06:43:37
Fits are dope, pics are dope.
Looks like you're flickerin and shit

upthefunk

December 16, 2010 @ 11:08:37
^RZA. u had a ♥♥♥♥♥ take a pic of you while u were takin a shit?


yea, it's called swag.
December 16, 2010 @ 11:24:02
dont worry, i did, b'lee dat


bleed at.

Originally posted by Inactive User
show face


Nah. Looks better without.

[QUOTE=Corkscrew
December 16, 2010 @ 11:26:37
Originally posted by Inactive User
Why you mad though?


Why you care though?
December 16, 2010 @ 11:36:29

Inactive User

why you misinformed about nutrition and lifting though?
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x