December 21, 2010 @ 02:46 PM
Ecstasy

Post: 1148

Join Date: Nov 2008

Location: ~!@#$%^&*()_+

its been a long time since i've posted a fit. its damn cold these days. please disregard the halloween costume on the floor.



what coat? dope as fuck

.

December 21, 2010 @ 03:26 PM
kilogram

Post: 1540

Join Date: Aug 2009

Location: Gaza



whatup paulio
December 21, 2010 @ 03:35 PM
whenarichniggawantU

Post: 1576

Join Date: Aug 2008

Location: San Diego

jacket is shit.
December 21, 2010 @ 03:45 PM
Tiptron

Post: 22

Join Date: Oct 2009

Kilogram - Boots and jeans are fire but gotta agree with chadd, change the jacket.
December 21, 2010 @ 03:58 PM
traCk.

Post: 1903

Join Date: Mar 2008

Location: 516-NY


whatup pauliox2


what boots saaaahhhn
December 21, 2010 @ 04:06 PM
kilogram

Post: 1540

Join Date: Aug 2009

Location: Gaza

red wing irish setters

gottem for a hunnert on black friday
December 21, 2010 @ 04:11 PM
BitchFunk

Post: 1014

Join Date: Feb 2009

Location: Left Coast

its been a long time since i've posted a fit. its damn cold these days. please disregard the halloween costume on the floor.



you look like a fool.
December 21, 2010 @ 04:27 PM
Eazy-E

Post: 66

Join Date: May 2010

you look like a fool.


It's those shades.
December 21, 2010 @ 04:29 PM

Inactive

It's those shades.


Exactly, winter coat + shades = mug!
December 21, 2010 @ 04:51 PM
lol

Post: 1329

Join Date: Jul 2008

Location: CALI

dat oversized fit


had no shoes on yet, wore my docs


u had no shoes on in a public bathroom?

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

December 21, 2010 @ 05:00 PM
SimpleAsAbc

Post: 865

Join Date: Dec 2008

Pictures were taken in a different place ?
December 21, 2010 @ 05:00 PM
Deadlock

Post: 399

Join Date: May 2010

u had no shoes on in a public bathroom?


womens washroom. dat shit clean.
December 21, 2010 @ 05:00 PM
itskarenho

Post: 79

Join Date: Dec 2010

Location: 604

2nd pic was at home, but i wore my docs out
December 21, 2010 @ 05:06 PM
Deadlock

Post: 399

Join Date: May 2010



Suns snapback
H&M
white tee
APC NS
Vans

dirty ass outdoor mirror
December 21, 2010 @ 05:16 PM
ley831

Post: 2259

Join Date: Dec 2006

Location: SF

^ sick TI$A hat, bro.
December 21, 2010 @ 05:18 PM
nostalgia

Post: 2805

Join Date: Jun 2009

Location: atlanta

people are gonna start hating on snapbacks now just because of Taz?
December 21, 2010 @ 05:21 PM
ley831

Post: 2259

Join Date: Dec 2006

Location: SF

nah, i'm just having some fun.
December 21, 2010 @ 05:36 PM
TheCityOfChi

Post: 4615

Join Date: Nov 2006

people are gonna start hating on snapbacks now just because of Taz?


Kids jumping on a trend and paying $110 for the same Bulls snapback I had as a kid countless times for $10
December 21, 2010 @ 05:47 PM
greally

Post: 179

Join Date: Jan 2009

Location: New Zealand

what jacket you sexy australian, title fight loving man.


Its Carharrt i think, ive got one pretty similar to that
December 21, 2010 @ 05:47 PM
hentai

Post: 4795

Join Date: Jan 2009

Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

Cool stuff Adam Ho's sister.


Yesterday to complete my werewolf metamorphosis.



Phat Farm flannel
Wrangler denim
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVNDS Nike SB Tiffanys

http://hentaiwarlord.tumblr.com http://instagram.com/hentaiwarlord

December 21, 2010 @ 05:50 PM
jawesome

Post: 3721

Join Date: Sep 2008

what cut of wranglers? &)

Instagram: prxsh

December 21, 2010 @ 05:52 PM
ulkgood

Post: 1693

Join Date: Mar 2006

Location: San Diego,CA





coolcoolcool
December 21, 2010 @ 05:59 PM
CASHVILLE.931

Post: 1447

Join Date: Nov 2006

Kids jumping on a trend and paying $110 for the same Bulls snapback I had as a kid countless times for $10


just like paying 300 for a pair of jays moms got on sale for 50 bucks back in the day..
December 21, 2010 @ 06:08 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

just like paying 300 dollars for visvims that look like vans. oh wait.
December 21, 2010 @ 06:12 PM
thijsied

Post: 927

Join Date: Apr 2009

Location: Netherlands.

just like paying 300 dollars for visvims that look like vans. oh wait.


confused
December 21, 2010 @ 06:21 PM
lol

Post: 1329

Join Date: Jul 2008

Location: CALI

here goes faust complainin about price/quality again
|0

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

December 21, 2010 @ 06:24 PM
faust

Post: 4737

Join Date: Jan 2009

Location: ny bang bang skeet s...

remind me when i've done it before please. i can't seem to remember...
December 21, 2010 @ 06:30 PM
Deadlock

Post: 399

Join Date: May 2010

^ sick TI$A hat, bro.


shit aint ti$a, its a 25 dollar snapback
December 21, 2010 @ 06:35 PM
bronze

Post: 845

Join Date: Aug 2010

u had no shoes on in a public bathroom?


♥♥♥♥♥♥ you dumb
December 21, 2010 @ 06:50 PM
bapa

Post: 1429

Join Date: Feb 2010

Location: cuse

what exactly is a head guskett? when i google head guskett, all i find is mli fit pic posts...


l000l, i thought you were kidding until i searched "guskett"

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top