Favorite funny quote..

Aug 07, 2006 @ 01:37
i aint racist..i got color t.v
Aug 07, 2006 @ 01:43
"don't knock masturbation it is sex with someone you love" from Woody Allen in Annie Hall
Aug 07, 2006 @ 01:49
"is this where you want to be when Jesus comes back?!"
from Joe Dirt I think
Aug 07, 2006 @ 02:06
i cant think of one

"procrastination is like masturbation...it feels good at first, but in the end, youre just fucking yourself."
Aug 07, 2006 @ 02:07
Originally posted by Inactive User
i cant think of one

"procrastination is like masturbation...it feels good at first, but in the end, youre just fucking yourself."



haha..i like that...
i dont do drugs.. i give big hugs! smokeyface
Aug 07, 2006 @ 23:44
Originally posted by Inactive User
haha..i like that...
i dont do drugs.. i give big hugs! smokeyface


thats possibly the dumbest quote i've ever heard
Aug 08, 2006 @ 00:56
Originally posted by Inactive User
thats possibly the dumbest quote i've ever heard


what can i say. i dont do drugs. i give hugs!

Inactive User

Aug 08, 2006 @ 03:45
Originally posted by Inactive User
what can i say. i dont do drugs. i give hugs!

oh wtf!
Aug 08, 2006 @ 05:14
"why do women have boobs? so you have something to look at when you are talking to them."- family guy
Aug 08, 2006 @ 05:17
The worst they got in england is.......drive by arguments - Peter Griffin
Aug 08, 2006 @ 05:32
"what do you have in here car radios ?"
Aug 08, 2006 @ 07:31
Originally posted by Inactive User
what can i say. i dont do drugs. i give hugs!


thats like i aint sniffin but i do suck
Aug 08, 2006 @ 07:33
Originally posted by Inactive User
You can't just whip out a 40 year old titty that's your man's titty. That is your man's titty 40 year old titty your man's titty. 20 year old titty community titty. That's for all to see.


- Never Scared
Aug 08, 2006 @ 10:06
Goddamn this man is great
Originally posted by Inactive User
whut sz r ur chuks is not gay. although you are homophobic.

take a good long look at yourself, take a deep breath, and ask yourself:

whut sz r ur chuks???
Aug 08, 2006 @ 13:49
wtf yeah i dont get that whole chuks joke
Aug 08, 2006 @ 13:50
then your not up with the chuklution.
*sig
Aug 08, 2006 @ 15:10
Originally posted by Inactive User
then your not up with the chuklution.
*sig


yeah..i still don't get it ?)
Aug 08, 2006 @ 19:00
So... Spain is in Mexico, right? Sorry but I don

Bless.

Inactive User

Aug 08, 2006 @ 19:15
Originally posted by Inactive User
"why do women have boobs? so you have something to look at when you are talking to them."- family guy


lmao lol that had me laughin for a 2 seconds
Aug 08, 2006 @ 20:15
hey you jus blow in from stupid town - spongebob squarepants (serious)
Aug 08, 2006 @ 21:10
Originally posted by Inactive User
yeah..i still don't get it ?)


its a sneakerplay inside joke...some douchebag on there asks everyone what size their chuks are.

and chuklution=revolution but with chuks...i guess?
Aug 08, 2006 @ 21:21
wtc are you talking about?
Aug 08, 2006 @ 22:50
Quote:

Originally Posted by Subculture and is now DUM's Signature

Good luck with all your "moves" sweetcakes (yes homo)
Aug 08, 2006 @ 22:53
oh snap I just saw the funniest quote ever
Originally posted by Inactive User
A kid dies from aids every 15 minutes

*not literally, i'm just playing. Posting a thread about this post with a threat will allow me to fine you of up to 1000 united states dollars
If you agree, post.
Aug 08, 2006 @ 23:37
"i got so much tartar on my teeth i dont have to dip my fishsticks in shit!"-Mitch Hedberg
Aug 08, 2006 @ 23:39
^nasty.
I hate tartar sauce. I belive my quote wins. Wheres my playstation af1s?
Aug 08, 2006 @ 23:55
juh tahken to meh?
Aug 09, 2006 @ 04:17
for you simpsons fans.

hutz: now dont you worry mrs simpson i..uh oh, we've drawn judge snyder.

marge: is that bad?

hutz: well, hes kinda had it in for me since i accidentally ran over his dog. actually replace "accidentally" with "repeatedly" and "dog" with "son."

Inactive User

Aug 09, 2006 @ 04:29
Originally posted by Inactive User
^nasty.
I hate tartar sauce. I belive my quote wins. Wheres my playstation af1s?


gross lol

wow... we had a dave chappelle thread poppin...
okay lemme start..
"ni66a wtf is juice... i want grape drink baby!"

...okay maybe thats gettin a lil old


but it'll never get old to meblushing
Aug 09, 2006 @ 11:42
Here's a classic that i'm sure everyone here have seen and probably used as a sig before:

Originally posted by Inactive User
i just tried lookin for it but i couldnt find it....are you sure its called "free post?"

Fuckin' hilarious!!!
Please login first to reply.